SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
AFCA!
Nee niet gezien, daarom vraag ik hetquote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Daar kan je toch niet kampioen mee worden?
Prima wedstrijd, niks mis mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit, zieligste topic start sinds een hele tijd als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20over%20Matavz.phpquote:Advocaat hard over Matavz
22 juli 2012
Dick Advocaat was na afloop van het duel tegen Benfica tegenover de PSV watchers Thijs Slegers en Rik Elfrink hard over de ontwikkeling van Tim Matavz. Al tijdens de eerste training liet de coach zien allerminst blij te zijn dat de Sloveense aanvaller het tempo niet kon bijbenen. Tijdens de eerste weken heeft de aanvaller het niet genoeg opgepakt. Advocaat gaat komende week het gesprek aan met de spits.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:14#advocaat fileert matavz. 'hij pikt het niet op, dit gaan we anders aanpakken', zegt de trainer. 'in Eindhoven ga ik gesprek met hem aan.' reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:21Matavz haakt niet aan, vindt Advocaaten dat moet snel veranderen. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:38:28#Matavz snel de bus in, geen reactie helaas. De fletse #PSV-spits krijgt een verbale dreun van #Advocaat. Morgen meer in het ED. reageer retweet
Het is toch een mooi teken dat Ajacieden hier het topic komen verneuken? Geeft aan dat ze jaloers zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit, zieligste topic start sinds een hele tijd als je het mij vraagt
En dat vind jij dan een goede reden. Ok, dat niveau.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overigens lopen er genoeg PSV-fans rond in het Ajax topic.
Je loopt hier gewoon te trollen man.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar lekker in zijn eigen hok blijven? Beetje kritiek mag hier blijkbaar niet?
Stuur maar door naar Enschede voor een paar miljoen, zullen we eens kijken of we daar nog chocola van kunnen maken.quote:Advocaat hard over Matavz
22 juli 2012
Dick Advocaat was na afloop van het duel tegen Benfica tegenover de PSV watchers Thijs Slegers en Rik Elfrink hard over de ontwikkeling van Tim Matavz. Al tijdens de eerste training liet de coach zien allerminst blij te zijn dat de Sloveense aanvaller het tempo niet kon bijbenen. Tijdens de eerste weken heeft de aanvaller het niet genoeg opgepakt. Advocaat gaat komende week het gesprek aan met de spits.
Reeds gemeld. En a.u.b. een bronvermelding.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Enschede voor een paar miljoen, zullen we eens kijken of we daar nog chocola van kunnen maken.
Niet lopen trollen jij.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar lekker in zijn eigen hok blijven? Beetje kritiek mag hier blijkbaar niet?
Vooral niet. Ik kom in eenieders hok.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt beiden helemaal niks, twee wedstrijden binnen 2 dagen spelen is al vreemdquote:Op zondag 22 juli 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik hecht meer waarde aan de overwinning van PSV dan aan die van Ajax gisteren. Benfica is een club in opkomst, Celtic het karkas van een reus die ooit was.
Ach, je kan ook overdrijven. TT is al weg.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Dit was precies de reden waarom ik een hele tijd niet meer hier gepost heb. Houd het dan nooit op?
Het is de voorbereiding dus het zegt allemaal niks. Bovendien is Benfica gewoon een kwalitatief zeer hoogstaande tegenstander.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch als Ajacied ook mijn mening hier geven? Is geen getroll niks, gewoon ik zie dat het een zwak elftal is. Maar goed dit is nog maar de voorbereiding dus kan van alles gebeuren.
PSV heeft heel aardig gespeeld in Polen, en in vergelijking met vorig jaar is het een verademing om naar het team te kijken. Er staan niet alleen betere spelers in het veld, de mentaliteit is ook beter.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wilde hiermee alleen een discussie op gang brengen, want ik snap niet waarom iedereen nu al roept dat PSV wel even kampioen gaat worden.
Ik ga morgen op vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sup 442 , tdf is afgelopen waar ga je nu topics openen?
Tuurlijk mag jij je mening geven dat hoor jij mij niet zeggen maar als ajacied het grote PSV topic openen met die titel deel ikzelf in als de categorie als uiterst zielig.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch als Ajacied ook mijn mening hier geven? Is geen getroll niks, gewoon ik zie dat het een zwak elftal is. Maar goed dit is nog maar de voorbereiding dus kan van alles gebeuren.
Je reactie dat je morgen op vakantie gaat ook niet.quote:
Jorgensa, Lensa. Zal wel met de Poolse naamvallen te maken hebben.quote:
Ah, Trein Koemanquote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Die Koeman begint wel een grote mond te krijgen
'FC Twente en PSV zijn bij elkaar gekochte elftallen'
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169506
Hoeveel spelers stapte er ook alweer uit die heli?
Lekker verdedigd, die 1-1quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef mrstylo het volgende:
Met Poolse commentaar:
1-0 Benfica
1-1 PSV
1-2 PSV
1-3 PSV
Kans Lens
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Bij Feyenoord loopt er genoeg eigen jeugd rond.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Die Koeman begint wel een grote mond te krijgen
'FC Twente en PSV zijn bij elkaar gekochte elftallen'
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169506
Hoeveel spelers stapte er ook alweer uit die heli?
quote:FC Twente denkt of dacht aan Tim Matavz, maar ook in Italië vindt men de Sloveen interessant. Napoli is bang dat het na Ezequiel Lavezzi ook Edinson Cavani nog verliest, ook al vraagt men voor hem een ongelooflijke transfersom. Mocht de Uruguayaan werkelijk weggaan, dan is Matavz een van de kandidaten om hem op te volgen. Met zijn lengte en kopkracht past hij goed in de Serie A, vermoedt men in Napels. (Corriere dello Sport)
Het gaat niet om dit seizoen. Het gaat om de hoeveelheid eigen jeugd.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord heeft 7 nieuwe spelers lees ik? PSV heeft alleen voor Narsingh betaald.
Achja krijgen we die discussie weer. Bij PSV gaan ze ook komenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit seizoen. Het gaat om de hoeveelheid eigen jeugd.
Zal best. Maar zoals het er nu uitziet heeft hij gelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja krijgen we die discussie weer. Bij PSV gaan ze ook komen
Nee das niet waar. Wanneer we de basis elftallen weten, dan kan je pas gelijk geven.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal best. Maar zoals het er nu uitziet heeft hij gelijk.
Jij denkt dat er kans bestaat dat PSV dit seizoen meer eigen jeugd op gaat stellen dan Feyenoord? Echt?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee das niet waar. Wanneer we de basis elftallen weten, dan kan je pas gelijk geven.
Nee natuurlijk niet, maar er bestaat wel een kans dat PSV wel uiteindelijk (na 15/20 wedstrijden) met 3 á 4 jeugdspelers begint.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat er kans bestaat dat PSV dit seizoen meer eigen jeugd op gaat stellen dan Feyenoord? Echt?
Dan zouden ze veel spelers voor niks gekocht hebben de afgelopen jaren, maar het kan ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar er bestaat wel een kans dat PSV wel uiteindelijk (na 15/20 wedstrijden) met 3 á 4 jeugdspelers begint.
Rechtback (geen aankoop) > jeugdspeler Brenetquote:Op zondag 22 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden ze veel spelers voor niks gekocht hebben de afgelopen jaren, maar het kan ja.
De VM uit de eigen jeugd speelt Van Bommel of Strootman dan toch uit de basis?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rechtback (geen aankoop) > jeugdspeler Brenet
VM (geen aankoop) > Ritzmaier
Links voor (geen aankoop) > jeugdspeler Depay
Ja je snapt me. Maar ik denk dat MvB niet elke wedstrijd kan spelen. En op een gegeven moment neemt hij in loop van het jaar zijn plek ook over.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
De VM uit de eigen jeugd speelt Van Bommel of Strootman dan toch uit de basis?Of snap ik je niet?
Tuurlijk v.Bommel is gekomen voor een paar maanden..quote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja je snapt me. Maar ik denk dat MvB niet elke wedstrijd kan spelen. En op een gegeven moment neemt hij in loop van het jaar zijn plek ook over.
Nu wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Oke, maar dan staat daar dus wel een aankoop.
Jaquote:Zelfde geldt voor de linksvoor trouwens (je bedoelt linksbuiten?).
Ik heb 2 oefenwedstrijden van hem gezien en valt me echt tegen. heeft wel mooie balletjes diep, maar dat is het ook wel. Wordt continu overlopen en vaak is 1 schouderduw al genoeg. Dit houd hij echt niet meer dan paar maanden vol.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk v.Bommel is gekomen voor een paar maanden..
Geen kapitaalvernietiging, maar wel dat Koeman dan gelijk heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan blijft m'n punt van kapitaalsvernietiging dus legitiem.
We gaan het zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Ja
[..]
Ik heb 2 oefenwedstrijden van hem gezien en valt me echt tegen. heeft wel mooie balletjes diep, maar dat is het ook wel. Wordt continu overlopen en vaak is 1 schouderduw al genoeg. Dit houd hij echt niet meer dan paar maanden vol.
Zoals PSV met Ritzmaier en Bakkali?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:36 schreef Devv het volgende:
Je kan beter net als Ajax jonge talenten wegkapen voordat ze doorbreken. Dan is de winstmarge ook veel groter.
Precies.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals PSV met Ritzmaier en Bakkali?
Waarschijnlijk omdat hij niet kan voetballen en hij er bij loopt als een lamzak.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:40 schreef HupDuitslandHup het volgende:
waarom heeft Dick Advocaat hekel aan Tim Matavz ?
Alle spelers hadden een schema mee gekregen om wat fit te blijven tijdens de vakantie. Matavz had er niks aan gedaan en kwam dus op 0 conditie binnen. Daarna heeft hij blijkbaar geen beste indruk gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:40 schreef HupDuitslandHup het volgende:
waarom heeft Dick Advocaat hekel aan Tim Matavz ?
PSV was de betere.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Niets gezien uiteindelijk.
Knappe overwinning van PSV B op Benfica of heel erg veel geluk?
Opstelling van beiden gezien. Is toch niet slecht.quote:
Was toch niet zo'n B opstelling? Van beide sterke opstelling volgens mij..quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opstelling van beiden gezien. Is toch niet slecht.
Van Ooijen, Derijck, Depay, Manolev. Volgens mij niet echt de beste opstelling.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was toch niet zo'n B opstelling? Van beide sterke opstelling volgens mij..
Oh oke, ja was pas 2e helft ingevallen en toen zag ik sterke opstelling staan, waar Benfica basis+witsel stond. Maar goed, des te mooier is zo'n overwinning natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Ooijen, Derijck, Depay, Manolev. Volgens mij niet echt de beste opstelling.
quote:De soldaat en De Kleine Generaal
Misschien wist Tim Matavz nog niet wie Dick Advocaat was. Daarin komt snel verandering want De Kleine Generaal gaat soldaat Matavz in de houding zetten. Soldaat Matavz heeft lopen lamballen. Niet getraind tijdens de vrije dagen, niet fit teruggekomen na de lange vakantie. En soldaat Matavz heeft met een eerste opmerking van De Kleine Generaal kennelijk zijn achterste afgeveegd. Dat betekent minstens 500 meter tijgeren, drie weken de wasbakken schoonmaken en de appèlplaats aanharken. Als soldaat Matavz het dan nog niet begrijpt wordt het een overplaatsing.
Wijnaldum was toch topscorer?quote:Top speler van het toernooi: Jeremain Lens (PSV Eindhoven)
Scorer: Carlos Martins (2 goals)
Beste Doelman: Przemysław Tobacco (PSV)
Martins én Gini.quote:
Juustem, klein cupje precies 50/50 eerlijk delen met elkaarquote:
Hij loopt goed op dit moment, daar moet je gebruik van maken denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Maar missen Lens en Wijnaldum niet gewoon scorend vermogen? Lens schoot ze er in zijn periode vorig jaar in de spits ook niet bepaald bij bosjes in.
Maar C. Martins maakte minder minuten.quote:
Meer dan Matavz. Verder is het geen typische goalgetter, wat ik ook wel positief vind. Een type ala Kezman maakt er wel meer, maar op momenten dat het echt moet blijft het vaak uit, omdat het dan lastiger is om de aanvoer te verzorgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Maar missen Lens en Wijnaldum niet gewoon scorend vermogen? Lens schoot ze er in zijn periode vorig jaar in de spits ook niet bepaald bij bosjes in.
quote:Einde soap Labyad in zicht
Technisch manager Marcel Brands verwacht deze week een akkoord te bereiken met Sporting Lissabon over de overgang van Zakaria Labyad. Omdat PSV juridisch gezien erg zwak in deze zaak staat, neemt het genoegen met een opleidingsvergoeding van enkele honderdduizenden euro’s en een kleine transfersom.
Door het ontlopen van een rechtszaak en/of ingrijpen van de FIFA voorkomt Brands gezichtsverlies. Mede omdat Sporting direct na de uitschakeling van Marokko op de Olympische Spelen een beroep wil doen op Labyad (en dus geen enkel belang heeft bij een langdurig juridisch steekspel), is het bereid een klein bedrag over te maken naar Eindhoven.
quote:Wijnaldum toont beterschap
Georginio Wijnaldum was de meest trefzekere PSVer in Wroclaw. Hij scoorde zowel tegen Athletic Bilbao als Benfica eenmaal. De middenvelder gaf hiermee het enige juiste antwoord op de kritiek die Dick Advocaat vorige week na het oefenduel met FC Eindhoven uitte.
De trainer zei dat niet alles mooi hoeft. Hij wil aan het eind van een wedstrijd alleen maar zien dat ik één of twee keer heb gescoord, lachte Wijnaldum, die in een concurrentiestrijd met Ola Toivonen is verwikkeld voor de nummer 10-positie. Dat Advocaat de Zweed tegen Benfica in de spits posteerde, kan in het voordeel van Wijnaldum werken.
"Als je achter de spits speelt, moet je minimaal tien doelpunten maken in de competitie. In mijn Feyenoord-tijd werd ook geroepen dat ik niet op tien kan spelen, maar daar was ik mijn laatste seizoen veertien keer trefzeker, weet Wijnaldum.
quote:Advocaat niet blij met Matavz
Waar veel werkzoekende Poolse klusjesmannen in Nederland neerstrijken, bewandelde Dick Advocaat afgelopen weekeinde de omgekeerde weg. De 64-jarige trainer toog met PSV naar Wroclaw om tijdens de Polish Masters verder te sleutelen aan zijn elftal. Na oefenzeges op Athletic Bilbao (1-0) en Benfica (3-1) werd duidelijk dat Tim Matavz het (voorlopig) helemaal heeft verbruid bij Advocaat.
„Ik ben niet tevreden over Matavz, dat is duidelijk. Hij moet meer doen om aan te haken”, aldus de Hagenaar, die gisteravond bij terugkomst op De Herdgang een pittig gesprek voerde met de Sloveen.
Jong PSV
Advocaat weigerde concreet in te gaan op de tekortkomingen van Matavz, maar hij liet wel doorschemeren dat de 23-jarige spits deze week mogelijk opnieuw moet opdraven bij Jong PSV. "Matavz haakt niet aan, dus dan moeten we wat anders verzinnen. We doen het om hem te helpen.”
Conditionele achterstand
Vanaf dag één botert het al niet tussen Advocaat en Matavz, die tot ergernis van zijn trainer tijdens de zomerstop een flinke conditionele achterstand opliep. Voor ‘straf’ speelde de aanvaller eerder deze maand daarom al een keer mee met het beloftenteam van PSV.
quote:Matavz: Het maakt mij niets uit
Tim Matavz maakte zich zaterdag na de zege van PSV op Athletic Bilbao (1-0) nog totaal niet druk over zijn huidige bijrol. „Ik blijf er rustig onder. Waarom zou ik nerveus worden? We zitten nog in de voorbereiding. Ik weet wat de trainer van mij verlangt. Dat ik nu niet altijd speel, maakt mij niets uit. Het is normaal dat ik voor een basisplaats moet vechten.”
Een dag later tegen Benfica (3-1 zege) werd er helemaal geen beroep gedaan op Matavz. Nadat trainer Dick Advocaat in de eerste helft tegen Bilbao voor Jeremain Lens in de punt van de aanval had gekozen, testte hij tegen Benfica achtereenvolgens Ola Toivonen en Jürgen Locadia uit.
Matavz gaf toe dat hij zijn huiswerk tijdens zijn vrije weken niet goed had gedaan. „Mijn conditie was bij terugkeer in Nederland niet goed. In de vakantie heb ik niet veel gedaan. Het gaat nu beter en beter.”
quote:'Zeven miljoen voor Matavz'
Volgens Henk van Ginkel, zaakwaarnemer van Tim Matavz, wees PSV onlangs een bod van meer dan zeven miljoen euro op Tim Matavz af. Daaruit kan geconcludeerd worden dat PSV niet van hem af wil.
"Twee weken geleden mocht Tim niet weg, dat zal nu niet anders zijn. Hij heeft een contract bij PSV en moet zijn best doen om weer in het elftal te komen. Hiervan raakt hij echt niet van slag”, liet Van Ginkel zondagavond weten.
Dick Advocaat is in de eerste weken niet tevreden over Matavz.
quote:Advocaat deelt complimenten uit
Na afloop van de door PSV gewonnen Polish Masters roemde coach Dick Advocaat met name de jongelingen in zijn ploeg. Marcel Ritzmaier, Peter van Ooijen en Jürgen Locadia hebben zich aangediend. Dat is belangrijk en zeer positief.
Ook centrale verdediger Zanka, die net als Wijnaldum en Lens scoorde tegen Benfica, kreeg een pluim. Zanka maakte tegen Benfica een zeer goede indruk. Dit was zijn beste wedstrijd tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |