Zal best. Maar zoals het er nu uitziet heeft hij gelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja krijgen we die discussie weer. Bij PSV gaan ze ook komen
Nee das niet waar. Wanneer we de basis elftallen weten, dan kan je pas gelijk geven.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal best. Maar zoals het er nu uitziet heeft hij gelijk.
Jij denkt dat er kans bestaat dat PSV dit seizoen meer eigen jeugd op gaat stellen dan Feyenoord? Echt?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee das niet waar. Wanneer we de basis elftallen weten, dan kan je pas gelijk geven.
Nee natuurlijk niet, maar er bestaat wel een kans dat PSV wel uiteindelijk (na 15/20 wedstrijden) met 3 á 4 jeugdspelers begint.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat er kans bestaat dat PSV dit seizoen meer eigen jeugd op gaat stellen dan Feyenoord? Echt?
Dan zouden ze veel spelers voor niks gekocht hebben de afgelopen jaren, maar het kan ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar er bestaat wel een kans dat PSV wel uiteindelijk (na 15/20 wedstrijden) met 3 á 4 jeugdspelers begint.
Rechtback (geen aankoop) > jeugdspeler Brenetquote:Op zondag 22 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden ze veel spelers voor niks gekocht hebben de afgelopen jaren, maar het kan ja.
De VM uit de eigen jeugd speelt Van Bommel of Strootman dan toch uit de basis?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rechtback (geen aankoop) > jeugdspeler Brenet
VM (geen aankoop) > Ritzmaier
Links voor (geen aankoop) > jeugdspeler Depay
Ja je snapt me. Maar ik denk dat MvB niet elke wedstrijd kan spelen. En op een gegeven moment neemt hij in loop van het jaar zijn plek ook over.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
De VM uit de eigen jeugd speelt Van Bommel of Strootman dan toch uit de basis?Of snap ik je niet?
Tuurlijk v.Bommel is gekomen voor een paar maanden..quote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja je snapt me. Maar ik denk dat MvB niet elke wedstrijd kan spelen. En op een gegeven moment neemt hij in loop van het jaar zijn plek ook over.
Nu wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Oke, maar dan staat daar dus wel een aankoop.
Jaquote:Zelfde geldt voor de linksvoor trouwens (je bedoelt linksbuiten?).
Ik heb 2 oefenwedstrijden van hem gezien en valt me echt tegen. heeft wel mooie balletjes diep, maar dat is het ook wel. Wordt continu overlopen en vaak is 1 schouderduw al genoeg. Dit houd hij echt niet meer dan paar maanden vol.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk v.Bommel is gekomen voor een paar maanden..
Geen kapitaalvernietiging, maar wel dat Koeman dan gelijk heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan blijft m'n punt van kapitaalsvernietiging dus legitiem.
We gaan het zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Ja
[..]
Ik heb 2 oefenwedstrijden van hem gezien en valt me echt tegen. heeft wel mooie balletjes diep, maar dat is het ook wel. Wordt continu overlopen en vaak is 1 schouderduw al genoeg. Dit houd hij echt niet meer dan paar maanden vol.
Zoals PSV met Ritzmaier en Bakkali?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:36 schreef Devv het volgende:
Je kan beter net als Ajax jonge talenten wegkapen voordat ze doorbreken. Dan is de winstmarge ook veel groter.
Precies.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals PSV met Ritzmaier en Bakkali?
Waarschijnlijk omdat hij niet kan voetballen en hij er bij loopt als een lamzak.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:40 schreef HupDuitslandHup het volgende:
waarom heeft Dick Advocaat hekel aan Tim Matavz ?
Alle spelers hadden een schema mee gekregen om wat fit te blijven tijdens de vakantie. Matavz had er niks aan gedaan en kwam dus op 0 conditie binnen. Daarna heeft hij blijkbaar geen beste indruk gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:40 schreef HupDuitslandHup het volgende:
waarom heeft Dick Advocaat hekel aan Tim Matavz ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |