SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik ook !quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks lapo, i need you by my side.
Loon gehad._
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ook !
Bijna ¤900 voor 2 weekjes klusjes doen
wtf..quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ook !
Bijna €900 voor 2 weekjes klusjes doen
Kan me het niet herinnerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paar maanden terug, toen had je dat onderwerp net op school behandeld ofzo.
Maar leuk zeg, wat ga je met dat geld doen?
Ik waarschijnlijk nog vaak genoeg de poeplakens verschonen van mensen die met zulke reisjes mee gaan dus dat is al meer dan genoeg donatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer, waarom niet doneren aan een goed doel. Zoals de zonnebloem
ik las geboortezand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet zo oneerbiedig praten over mn geboorteland. Wats met jou.
Nee andersomquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:28 schreef Furdinand het volgende:
Ga je nu hetzelfde doen als kabee, Jan?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
Officieel ingeschreven voor de opleiding, gisteren op mn verjaardag zie ik nu![]()
en bedankt voor je kaartje nog Beach
lief hoor
foto's van Jan in vrouwenkledijquote:
neee achterstevoren tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kabee gaat hetzelfde doen als jij?
Die ventilatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Delen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb wel een foto van hem in mijn broek
kinky shit, wat zij wel allemaal niet doen zegquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan me het niet herinneren
En dat gaat waarschijnlijk allemaal op aan appel in Frankrijk.
awwquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Naam afgeschermd ivm privacywet
Voor mij?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Naam afgeschermd ivm privacywet
Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Snowbells het volgende:
Morgen grootste gedeelte van de dag in de trein zitten, hopelijk is het dan niet zo warm
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijn
het wordt warmer![]()
Onze bussen hebben airco.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
in de bus is het meestal erger
heb ik ervaren tenminste
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijn
het wordt warmer![]()
onze bussen hebben verwarmingquote:
Hier binnen is het ook 25,5 gradenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef Snowbells het volgende:
En ik zit weer binnen, kan zo slecht tegen warmte
24,5quote:
naast dikke mensen zitten in een warme trein ;--;quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
Treinen en oude bussen zijn een hel met deze hitte jaen naast het gevoel alsof je gebraden wordt ook standaard een walm van zweetlucht ;___;
Zo nauwkeurig is onze thermometer niet.quote:
quote:
Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donutquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
naast dikke mensen zitten in een warme trein ;--;
navels werken goed, vaak ook stoffig wat je als deken kan gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donut
warme douche / bad om je spieren te ontspannenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientjequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Wat ga je doen dan ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Ga ik zo doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
warme douche / bad om je spieren te ontspannen
Een tientje maar? Deal!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientje
Met de trein naar Utrecht, daarna Rotterdam, daarna Amsterdam en dan via Utrecht weer naar huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
komt ze toch naakt thuisquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
Digi-Dquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef Haarklip het volgende:
U heeft het maximum van 3 verzonden herstelcodes per maand bereikt. U kunt tot 26 juli 2012, 10:51 uur geen gebruik meer maken van deze dienst. Probeer het na 26 juli 2012, 10:51 uur opnieuw.
KUT DIGID.
Neenee voor dat tientje ga ik morgen lekker binnenzitten.en een uurtje plus nog wat minuten thee drinkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientje
Terwijl ik maar 1 keer een herstelcode heb aangevraagd om m'n mobiele nummer te veranderen.quote:
daarover gesproken, kan je langskomen Jan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tijden van crisis tochgeld is geld
Ai, hopelijk is het dan al afgekoeld of in ieder geval beetje koel op je werk. Ik ga vanavond bbqen en dan zuipen op een boerenkermis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Mooi zoJa ook hier, heerlijk weer, lekker tuintje, alles
Wel vanavond werken
Ben je trouwens nog uitgegaan met die jongen?
Ik hoop het ook, is normaal niet echt koel op mijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai, hopelijk is het dan al afgekoeld of in ieder geval beetje koel op je werk. Ik ga vanavond bbqen en dan zuipen op een boerenkermis.![]()
![]()
Uitgegaan met een jongen. Ik ben nu even vergeten welke jongen.
quote:
Ach misschien krijg je een flesje water, dat gaven ze hier wel eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, is normaal niet echt koel op mijn werkBoh jaloers
Alhoewel ik niet echt drink
![]()
Haha![]()
Ja je mag wel gewoon water pakken dus dat is dan wel mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach misschien krijg je een flesje water, dat gaven ze hier wel eens
Ik ben een dure drinker dus zal voor mij ook wel meevallen.![]()
Oh beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja je mag wel gewoon water pakken dus dat is dan wel mooi
Niet zo'n stevige drinker heh? Hoe komt het dan dat je vergeten bent wie je hebt gedate?Of heeft hij je te veel gegeven? Ja dat bedoel ik dubbel-op
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in patat jeger (of hoe schrijf je het)
Ja ja jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh beter.
Ik ben nog brak van vannacht ja.Toen ik daarnet het koord van het rolgordijn er af trok stond ik erbij en keek ik er na zonder door te hebben wat ik nou had gedaan.
ha-ha-ha-ha-ha
Wutwutquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ken je dat niet?!gewoon patat, met bruin spul en champignons
Alsof ik dat ooit bij een ander zou doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dat?
Patatje Flip
[..]
Ja ja jaEn hahaha
![]()
Stiekem toch maar blij dat je geen avatar ging kijken bij mij, was je in een dronken bui al mijn gordijnen eraf wezen trekken
Okay.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Flips, dan moet je bij jongen 1 niet ineens de naam noemen van jongen 2, hè.
Hihi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WutwutNope ken dat niet
Bruine spul klinkt wel erg verdacht maar de champignons maken het beter
![]()
Oh had je misschien toch wel moeten uitnodigen hihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit bij een ander zou doenIk zou hoogstens iemand zijn kleren er af trekken.
hihi poepbah lol iksdeequote:
Ja het is een soort saus dat bruine spul en champignons bij elkaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WutwutNope ken dat niet
Bruine spul klinkt wel erg verdacht maar de champignons maken het beter
![]()
Het is trouwens al te laat voor terrasje op het strand. Stage is al klaar. Wat nu?quote:
Nou dan gebruiken we stage als excuus in de zin van stage afgelopen yeah!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is trouwens al te laat voor terrasje op het strand. Stage is al klaar. Wat nu?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan gebruiken we stage als excuus in de zin van stage afgelopen yeah!
Dat is ook goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alleen is strand beetje ver weg.
Misschien housewarming?
schijnbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is een soort saus dat bruine spul en champignons bij elkaaris het alleen in Gelderland te koop ofzo?
Geen idee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook goed.Wanneer is die dan?
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van postenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben dat spul nog nooit tegengekomen hoor, Sneeuwbel, als ik in Gelderland ben. Maar misschien ben ik dan ook te dicht bij Utrecht in de buurt.
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van posten
quote:
a boks matties \m/quote:
dat champignons klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van posten
Ze woont in het oosten, daar lijkt alles daaropquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;?
Geen smaak heb jequote:
Wel een beetje op diarree. Met stukjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;?
quote:
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen smaak heb je
Champignons bij biefstuk
wat bahquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel een beetje op diarree. Met stukjes.![]()
[..]![]()
wel leuk0n jongen datquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.
dat bevestigt alles juistquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef Snowbells het volgende:
Om een beeld te krijgen van de saus
Oh dat valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ziet er wel lekker uit eigenlijk![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Inderdaad. Maar op dit moment ziet alles er wel lekker uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee
en ziet er wel lekker uit eigenlijk![]()
Pak dan paracetamol!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger valt op zich wel mee, maar heb hoofdpijn en wil paracetamol slikken mehh.
Doe slikkon dannn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger valt op zich wel mee, maar heb hoofdpijn en wil paracetamol slikken mehh.
vastenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op dit moment ziet alles er wel lekker uit.
same ;-;quote:
Patat etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga eten dan huilies.Eet het dubbele, voor mij.
ohja sry zou je er niet aan herinneren ditdatquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Valt me wel tegen van je Peter trwns mja, doe je niks an.
Jager/Jeger/Jaegerquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Patat eten
met euhh, hoe Snow dat noemde
keertje proberen, die saus ziet er wel lekker uitquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje zit steeds te janken/jammeren/zeuren.Mag ik hem slaan?
quote:
op je broertje of op mij omdat ik de belofte heb gebroken? ;__________;quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje zit steeds te janken/jammeren/zeuren.Mag ik hem slaan?
terechte boosquote:
Ik deed het ook niet. Het is wel lief, soms.quote:
Altijd goed toch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
terechte boos
hoe ging het bij de tandarts trouwens?
mooi zo toch, heb ook mijn hele leven maar 2 gaatjes gehad oidquote:
Ik 0quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooi zo toch, heb ook mijn hele leven maar 2 gaatjes gehad oid
2 meesterras, minder of meer doen het verkeerdquote:
Die zijn godelijkquote:
Raketjes net zo goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn godelijkAl tijdje niet meer op though, wel een rakketje 5 minuten geleden
ze is bang voor jequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flip post alleen als ik niks post.
heerlijkquote:
En terecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat lijkt maar zo. Ik was even in de tuin aan mijn tint werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
niet verwacht, je bent een schatje tochquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet verwacht, je bent een schatje toch
Ik kam geen beeld vormen hiervan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want gistermiddag in een hemdje op terras gezeten en nu huge kleurverschil.
Zeg maar schouders en borstbeen bruin, buik wit, benen deels wit deels bruinquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nie
[..]
Ik kam geen beeld vormen hiervan.
niet ontkennen, ik post enkel feitenquote:
Dit slaat nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu hoef je niet meer op vakantie BOB!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op natuurlijkZelfs met slecht weer zou mijn vakantie nog geweldig kunnen worden. Zolang de zee maar z'n best doet
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cashquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
[..]
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cash
Dit heb ik mijn moeder gelukkig snel afgeleerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Deze vrijdag alquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
Wel handig, mijn moeder doet dat soms. Kan ik langer de autist uithangen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
koetsjiequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.
FOK!meet dusquote:
Ze barstte in tranen uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koetsjie
Hoe reageerde ze?
En bobje heb je alles al ingepakt?
strandmeet?quote:
schuren doe je toch in de club en niet buiten xdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:33 schreef Haarklip het volgende:
En nu wil ik film kijken in de tuin, gaat er een of andere idioot staan schuren ofzo.
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaarquote:
Nee, nog lang nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En bobje heb je alles al ingepakt?
;____________;quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaar
Hij was 2 weken geledenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaar
watquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was 2 weken geledenwaar was je ?
nog boos op me cosje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zit weer binnen, vervelende zon ook.
valt me tegenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Altijd boos, dat is een standaard emotie.
Ik snap toch niet wat de achterliggende betekenis is, dus ik vind het ok.quote:
gewoon centraal stationquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Waar in Rotterdam moet je uitstappen om dicht bij de winkelstraten te zijn?
Doorrijden naar een andere stad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Pfftsss frustiiieeequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jongens doe even normaal even geen seksuele praatjes bitte bedankt voor de medewerking
Ik kom net van Rotterdam centraal af als je nou ff gebeld had dan kon ik het laten zien...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Zal ik de volgende keer doen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kom net van Rotterdam centraal af als je nou ff gebeld had dan kon ik het laten zien...
Racist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Furdinand het volgende:
Rotterdam is sowieso stom. Lijkt klein Afrika wel.
Maar er zit wel een Primark.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Furdinand het volgende:
Rotterdam is sowieso stom. Lijkt klein Afrika wel.
ha tjing pong, konichiwaquote:
nooit gaan wisselen dus a mattiequote:
kwaliteit > kwaliteitquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je maar weinig plaatjes, ik heb vet veel.
Precies, dat zal Danny leren.quote:
Kwaliteit > kwaliteit? Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
kwaliteit > kwaliteit
[..]
Precies, dat zal Danny leren.
Mwah, Yooyoung is leuker vind ik nu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik vond je UI van Yoona in the Boys de leukste tot nu toe Beach.
animequote:
+7quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
animewat ben je 12?
>niet superieure kordramas kijken
Heeft ze het leuk daar?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisje dat ik ken is daar nu op vakantie
haten op glorieuze nipponquote:
of salamiquote:
glorieus? vertel dat maar tegen de mensen die in de jappenkampen hebben gezetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haten op glorieuze nippon
whitu piggu go home
er heeft nooit iemand tegen mij gezegd dat ze het daar slecht haddenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
glorieus? vertel dat maar tegen de mensen die in de jappenkampen hebben gezeten
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
er heeft nooit iemand tegen mij gezegd dat ze het daar slecht hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |