Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donutquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
naast dikke mensen zitten in een warme trein ;--;
navels werken goed, vaak ook stoffig wat je als deken kan gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donut
warme douche / bad om je spieren te ontspannenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientjequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Wat ga je doen dan ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Ga ik zo doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
warme douche / bad om je spieren te ontspannen
Een tientje maar? Deal!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientje
Met de trein naar Utrecht, daarna Rotterdam, daarna Amsterdam en dan via Utrecht weer naar huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
komt ze toch naakt thuisquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
Digi-Dquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef Haarklip het volgende:
U heeft het maximum van 3 verzonden herstelcodes per maand bereikt. U kunt tot 26 juli 2012, 10:51 uur geen gebruik meer maken van deze dienst. Probeer het na 26 juli 2012, 10:51 uur opnieuw.
KUT DIGID.
Neenee voor dat tientje ga ik morgen lekker binnenzitten.en een uurtje plus nog wat minuten thee drinkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientje
Terwijl ik maar 1 keer een herstelcode heb aangevraagd om m'n mobiele nummer te veranderen.quote:
daarover gesproken, kan je langskomen Jan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tijden van crisis tochgeld is geld
Ai, hopelijk is het dan al afgekoeld of in ieder geval beetje koel op je werk. Ik ga vanavond bbqen en dan zuipen op een boerenkermis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Mooi zoJa ook hier, heerlijk weer, lekker tuintje, alles
Wel vanavond werken
Ben je trouwens nog uitgegaan met die jongen?
Ik hoop het ook, is normaal niet echt koel op mijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai, hopelijk is het dan al afgekoeld of in ieder geval beetje koel op je werk. Ik ga vanavond bbqen en dan zuipen op een boerenkermis.![]()
![]()
Uitgegaan met een jongen. Ik ben nu even vergeten welke jongen.
quote:
Ach misschien krijg je een flesje water, dat gaven ze hier wel eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, is normaal niet echt koel op mijn werkBoh jaloers
Alhoewel ik niet echt drink
![]()
Haha![]()
Ja je mag wel gewoon water pakken dus dat is dan wel mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach misschien krijg je een flesje water, dat gaven ze hier wel eens
Ik ben een dure drinker dus zal voor mij ook wel meevallen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |