Dat lijkt maar zo. Ik was even in de tuin aan mijn tint werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flip post alleen als ik niks post.
niet verwacht, je bent een schatje tochquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet verwacht, je bent een schatje toch
Ik kam geen beeld vormen hiervan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want gistermiddag in een hemdje op terras gezeten en nu huge kleurverschil.
Zeg maar schouders en borstbeen bruin, buik wit, benen deels wit deels bruinquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nie
[..]
Ik kam geen beeld vormen hiervan.
niet ontkennen, ik post enkel feitenquote:
Dit slaat nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu hoef je niet meer op vakantie BOB!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op natuurlijkZelfs met slecht weer zou mijn vakantie nog geweldig kunnen worden. Zolang de zee maar z'n best doet
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cashquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
[..]
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cash
Dit heb ik mijn moeder gelukkig snel afgeleerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Deze vrijdag alquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
Wel handig, mijn moeder doet dat soms. Kan ik langer de autist uithangen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
koetsjiequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |