Dit slaat nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu hoef je niet meer op vakantie BOB!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op natuurlijkZelfs met slecht weer zou mijn vakantie nog geweldig kunnen worden. Zolang de zee maar z'n best doet
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cashquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
[..]
Gewoon bedankt zeggen en om het bonnetje vragen om die in te lijsten, maar stiekem ga je terug naar de winkel met de kleding en heb je cash
Dit heb ik mijn moeder gelukkig snel afgeleerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
Waarom vind mijn moeder het leuk om nog kleding mee te nemen terwijl ik een grote jongen ben en dat prima zelf kan?![]()
Haar aso-smaak en mijn smaak zijn namelijk erg verschillend
Deze vrijdag alquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Je gaat volgende week toch? Of deze vrijdag al?
Wel handig, mijn moeder doet dat soms. Kan ik langer de autist uithangen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Haarklip het volgende:
koetsjiequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het helemaal niks vond en dat ze dat niet meer moet doen, want ik ben een grote kerel.
FOK!meet dusquote:
Ze barstte in tranen uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koetsjie
Hoe reageerde ze?
En bobje heb je alles al ingepakt?
strandmeet?quote:
schuren doe je toch in de club en niet buiten xdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:33 schreef Haarklip het volgende:
En nu wil ik film kijken in de tuin, gaat er een of andere idioot staan schuren ofzo.
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaarquote:
Nee, nog lang nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En bobje heb je alles al ingepakt?
;____________;quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaar
Hij was 2 weken geledenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nog een strandmeet georganiseerd wordt dit jaar
watquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was 2 weken geledenwaar was je ?
nog boos op me cosje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zit weer binnen, vervelende zon ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |