Geen smaak heb jequote:
Wel een beetje op diarree. Met stukjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;?
quote:
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen smaak heb je
Champignons bij biefstuk
wat bahquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel een beetje op diarree. Met stukjes.![]()
[..]![]()
wel leuk0n jongen datquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.
dat bevestigt alles juistquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heus wel smaak, omdat Furdi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef Snowbells het volgende:
Om een beeld te krijgen van de saus
Oh dat valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ziet er wel lekker uit eigenlijk![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Inderdaad. Maar op dit moment ziet alles er wel lekker uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee
en ziet er wel lekker uit eigenlijk![]()
Pak dan paracetamol!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger valt op zich wel mee, maar heb hoofdpijn en wil paracetamol slikken mehh.
Doe slikkon dannn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger valt op zich wel mee, maar heb hoofdpijn en wil paracetamol slikken mehh.
vastenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op dit moment ziet alles er wel lekker uit.
same ;-;quote:
Patat etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga eten dan huilies.Eet het dubbele, voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |