Oh beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja je mag wel gewoon water pakken dus dat is dan wel mooi
Niet zo'n stevige drinker heh? Hoe komt het dan dat je vergeten bent wie je hebt gedate?Of heeft hij je te veel gegeven? Ja dat bedoel ik dubbel-op
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in patat jeger (of hoe schrijf je het)
Ja ja jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh beter.
Ik ben nog brak van vannacht ja.Toen ik daarnet het koord van het rolgordijn er af trok stond ik erbij en keek ik er na zonder door te hebben wat ik nou had gedaan.
ha-ha-ha-ha-ha
Wutwutquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ken je dat niet?!gewoon patat, met bruin spul en champignons
Alsof ik dat ooit bij een ander zou doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dat?
Patatje Flip
[..]
Ja ja jaEn hahaha
![]()
Stiekem toch maar blij dat je geen avatar ging kijken bij mij, was je in een dronken bui al mijn gordijnen eraf wezen trekken
Okay.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Flips, dan moet je bij jongen 1 niet ineens de naam noemen van jongen 2, hè.
Hihi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WutwutNope ken dat niet
Bruine spul klinkt wel erg verdacht maar de champignons maken het beter
![]()
Oh had je misschien toch wel moeten uitnodigen hihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit bij een ander zou doenIk zou hoogstens iemand zijn kleren er af trekken.
hihi poepbah lol iksdeequote:
Ja het is een soort saus dat bruine spul en champignons bij elkaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WutwutNope ken dat niet
Bruine spul klinkt wel erg verdacht maar de champignons maken het beter
![]()
Het is trouwens al te laat voor terrasje op het strand. Stage is al klaar. Wat nu?quote:
Nou dan gebruiken we stage als excuus in de zin van stage afgelopen yeah!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is trouwens al te laat voor terrasje op het strand. Stage is al klaar. Wat nu?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan gebruiken we stage als excuus in de zin van stage afgelopen yeah!
Dat is ook goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alleen is strand beetje ver weg.
Misschien housewarming?
schijnbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is een soort saus dat bruine spul en champignons bij elkaaris het alleen in Gelderland te koop ofzo?
Geen idee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook goed.Wanneer is die dan?
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van postenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben dat spul nog nooit tegengekomen hoor, Sneeuwbel, als ik in Gelderland ben. Maar misschien ben ik dan ook te dicht bij Utrecht in de buurt.
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van posten
quote:
a boks matties \m/quote:
dat champignons klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in de Achterhoek, dus zal best kunnen! Als ik het vanavond/vanmiddag ga eten zal ik er wel een foto van posten
Ze woont in het oosten, daar lijkt alles daaropquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ziet het er niet uit als diarree/stront/kots;?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |