Ja maar hij zal vast vrienden hebben die dezelfde leefstijl hebben en die wel 1 kamer over hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?
Zag het al jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Project X party in Amsterdam jammer dit steven
AFCAstevenquote:
Hebben ze wel, maar nogmaals lang niet zo groot en de prijs als bij Monoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
TT
[..]
Ja maar hij zal vast vrienden hebben die dezelfde leefstijl hebben en die wel 1 kamer over hebben
quote:
Zei toch dat ik hem ging jattenquote:
Ja.quote:
quote:
ja die mensen komen tenminste wel buitenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Project X party..
Bout film en nu boelers die geforceerd blij/lijp gaan doen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dark Knight Rises voor de 2de keer gezien, niks mis mee.
Hopelijk fikt die wijk ook af, van mij apart half Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja die mensen komen tenminste wel buiten
Alsof dit ook echt gaat gebeuren? Denk je dat de politie dat toelaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk fikt die wijk ook af, van mij apart half Amsterdam.
Ga je met mij mee, voor de 3e keer? Ik ben vandaag mijn laatste IRL vriend verloren omdat ik nooit meer buiten kwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou enquote:
heb hem ook net gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Transformers 3 vond ik al kut dat ik hem 1x had gezien, laat staan 2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben nu bij Avatar, Transformers 3 en deze 2x geweest
Zat er aan te komen vriend. Maar de 3x is wat teveel van het goede.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je met mij mee, voor de 3e keer? Ik ben vandaag mijn laatste IRL vriend verloren omdat ik nooit meer buiten kwam.
Niet eens avengers?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had je wel een kogelvrij vest aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaten jullie in dezelfde zaal?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb hem ook net gezien. wel te verwachten einde.
Tsja was ook meer na continue gezeur van een maat. Avatar wou ik wel 2x zien in 3D.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Transformers 3 vond ik al kut dat ik hem 1x had gezien, laat staan 2
ja van je banquote:
hij was even naar corso ja.quote:
Ja, net een uurtje of 3 geleden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja van je ban
094. 071 kapiteintje
gelijk zo hoog staan
Bier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Half liter blikkie AH pilsener, helemaal niks mis mee.
Is serieus nog best prima te drinken dat spul. Enfin....nu echt fifa en dan slapen. Tot woensdag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Ja, beste budgetbiertje imo. En ik vind schultenbrau ook best wel te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is serieus nog best prima te drinken dat spul. Enfin....nu echt fifa en dan slapen. Tot woensdag.
Ga je morgen naar Walibi? Kom ik je tegenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
verveel twitter hiermee wil je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus had vandaag gewoon een echt leven. 11 uur opstaan, gezwommen in de tuin gechillt. Vanavond gesport. Wow dit gaat te ver
Normaal heeft jezus echt geen levenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus had vandaag gewoon een echt leven. 11 uur opstaan, gezwommen in de tuin gechillt. Vanavond gesport. Wow dit gaat te ver
Waar zijn jullie?quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 445 stevenmac26
002. 423 Rezania
003. 316 LompeHork
004. 302 stefanhaan
005. 283 Altair_Ibn-LaAhad
006. 268 Samzz
007. 246 RockNijntje
008. 211 tong80
008. 211 Karina
010. 204 wietparkiet
Gaan toch naar het strand man, geen weer om tussen gillende kleuters te lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je morgen naar Walibi? Kom ik je tegenOf was het woensdag?
Schutters bier(?) oid is ook prima te doen. Is volgens mij van de Plus ofzo...maar weet niet of 't echt alleen bij die super te krijgen is of dat ze 't ook ergens anders verkopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beste budgetbiertje imo. En ik vind schultenbrau ook best wel te doen.
The Sims gespeeld?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Bij Batman vind ik je een baas gelukkig sla je met Avatar en transformers de plank weer volledig misquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, stond ik bijna nog perongelijk 1stequote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 22 juli 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 410 Geo4kant
02. 384 Dj_Day-V
03. 316 Ajacied422
Iedereen komt er wel de 1 doet er gewoon langer over dan de anderen.quote:
Bij 422 lag de halve dag het internet eruit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, stond ik bijna nog perongelijk 1ste
Is op vakantie. Hopelijk is daar geen internetcafé of gratis WIFIquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij 422 lag de halve dag het internet eruit?
Ban gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
hij moest figureren als hek bij de gemeente tuinen geloof ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu wel jaquote:
Ja in België.. droevig nieuws op de frontpage wat dat betreft.quote:
Als DKR net zo 'goed' is als Avater en Transformers dan ga ik er maar niet heen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
klopt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef Muto het volgende:
Die gast zal toch ook tijdens zijn ban dagelijks de Spytool gebruiken?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Hij had vrijdag een ban samen met Caland maar dankzij mijn mail kregen ze een unban
Ehh jawelquote:
op avatar hatenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als DKR net zo 'goed' is als Avater en Transformers dan ga ik er maar niet heen.
Dankzij jouw mailquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Hij had vrijdag een ban samen met Caland maar dankzij mijn mail kregen ze een unban
Haha, ik vind het wel een grappig mannetje alleen die nigga zou wat minder waarde aan zn fokstats moeten hechtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Mooi gtst tt kaap had iequote:
Ehh jaquote:
Om de film te zien moet je wel eerst naar buiten komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als DKR net zo 'goed' is als Avater en Transformers dan ga ik er maar niet heen.
Ik vind het eigenlijk serieus treurig voor dat ventje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:40 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een grappig mannetje alleen die nigga zou wat minder waarde aan zn fokstats moeten hechten
DKR is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat insinueer je hiermee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om de film te zien moet je wel eerst naar buiten komen.
Was mooi mailtje met wat geslijm erinquote:
LOTR is wel goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Na LOTR de slechtste film ooit.
Wel lief van je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was mooi mailtje met wat geslijm erin
Ja is het ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk serieus treurig voor dat ventje.
Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja is het ook![]()
Op je 14e moet je met hele andere dingen bezig zijn dan de hele dag op een forum zitten
Sowieso tochquote:
nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Solliciteren kan tot 25 juli. Forum@fok.nl
Dat zijn echt films die epic zijn in de bioscoop. Vooral in IMAX.quote:
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.quote:
Ja ik snap je. Als ik eerlijk ben is Fok! een reden van mijn slechte slaaprimtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:43 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
nooit natuurlijk![]()
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Och, je kan het altijd proberen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
ja, iedereen die geilt op messi of barca zegt ipv barcelona bannetje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
film was niet saai joh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
Goed gevonden op het internet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOODquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GGMM is die rijke tata sinds modquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
film was niet saai joh.
Al had dat van die vogel wel gekund idd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOOD
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, iedereen die geilt op messi of barca zegt ipv barcelona bannetje.
Onzinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef Muto het volgende:
Je moet als mod wel je ID-kopie sturen naar Banny
Hoe kan je nou een vogel op 1 km. afstand neerschieten met een boog johquote:
Bij de meeste hier is de identiteit sinds kort al niet meer geheim binnen VBL. LR als terug bent van vakantie en je leest ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef Muto het volgende:
Je moet als mod wel je ID-kopie sturen naar Banny
Smoof zit nu in Zweden, samen met LR.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Wanneer komt smoofie terug van vakantie dan
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vogel op 1 km. afstand neerschieten met een boog joh
Die Nazguls oid had nog gekund ja, maar de weg die ze nu kozen was nou ook niet bepaald risicoloos.
Jij zou daar toch zitten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoof zit nu in Zweden, samen met LR.
Komt niet van internet vriend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed gevonden op het internet man![]()
Overigens is elke film 2,5-3 uur. En de extended versies zelfs 3,5-4 uur.
HMF doe eens normaal met je caps.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.
Dat oog zag ze ook niet toen ze over de grond liepen, dikke onzin dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij de meeste hier is de identiteit sinds kort al niet meer geheim binnen VBL. LR als terug bent van vakantie en je leest dit
Met smoofie en lr dus?quote:
nee omdat ze via de bergen gingen enzo via geheime routesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat oog zag ze ook niet toen ze over de grond liepen, dikke onzin dus.
DV doet datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden he
Haha nee LR was zo grappig om te denken dat hij anoniem was en ging allemaal hints naar mij sturenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden he
Watquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha nee LR was zo grappig om te denken dat hij anoniem was en ging allemaal hints naar mij sturen. Na wat zoekwerk kwam ik er wel achter.... zo doende.
Maar moet jij toch weten skypemattie
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee omdat ze via de bergen gingen enzo via geheime routes
JA WAAROM HARRY POTTER 7 DELEN, WAAROM SCHOTEN ZE VOLDEMORT GWN NIET NEER MET EEN KOGEL
THE GODFATHER WAT EEN PAUPERFIM WRM NIET GWN KERNBOM OP IEDEREEN
kijk eens godfather 2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
JA WAAROM HARRY POTTER 7 DELEN, WAAROM SCHOTEN ZE VOLDEMORT GWN NIET NEER MET EEN KOGEL
Goed gejat van die video van net.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
ja ik weet niet of het nog goed met jou komt mikjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb alle delen gezien Gquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk eens godfather 2dan leer je wat echte verhalen zijn.
lol, ik ben niet gevraagdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV doet dat
Ging helemaal aan mij vragen of ik wist hoe Cara nou eigenlijk heet
Elke fok user die zij maar kan bedenken probeert ze vriendjes mee te worden
Weet wel meteen hoe Cara eruit ziet enzo
Wat kom jij hatenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.quote:
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Nog niet neequote:
okquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:
ALLEEN DE EERSTE DEEL!!!!!!
Om maar te zwijgen over die veertien eindes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst gaan jullie deze film kijken. Dan mogen jullie terug komen
Nou niet het onderwerp gaan veranderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?
Dat zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Tyron het volgende:
“The Return of the King” werd genomineerd voor 185 prijzen, waarvan hij er 117 won.
Ik vergelijk niet. Het is gewoon de beste film ooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?
Vergelijking =/= onderwerp veranderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou niet het onderwerp gaan veranderen.
dit dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Ik kijk sowieso niet al die films als avatar enzo met van die fucked up verzonnen wezens erin. Wat een bagger.
over het algemeen vindt je in europa meer kwaliteit qua verhaal ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
De beste films komen nog altijd uit Europa, of in ieder geval van buiten de VS vandaan
Je mening vormen op basis van wat andere mensen zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar die gasten hebben er geen verstand van
gr gr
ggmm mikje inzanity
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je mening vormen op basis van wat andere mensen zeggen
De beste films komen uit Isreal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
De beste films komen nog altijd uit Europa, of in ieder geval van buiten de VS vandaan
Oneens. Er zijn genoeg films in de VS die gewoon echt goed zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
Jawel man maar de lord of the rings is gewoon onnodig langdradig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar die gasten hebben er geen verstand van
gr g
ggmm mikje inzanity
Ben ik het ook een keer met je eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
Je roept alleen maar quotes van anderequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel man maar de lord of the rings is gewoon onnodig langdradig.
Om maar te zwijgen over Avatar wat gewoon Pocahontas meet the smurfen in 3d is.
oke ga jij maar costa en volle maan kijken danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat doe je toch?
Wat boeien die prijzen joh. Alsof het dan feitelijk goede films zijn
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke ga jij maar costa en volle maan kijken dan
Waar komen Joden toch vandaan?quote:
Die worden helaas ondergesneeuwd door de grote hoeveelheden commerciële pulp die er vandaan komtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oneens. Er zijn genoeg films in de VS die gewoon echt goed zijn.
deze prijzen worden uitgedeeld na lang overleg gestem en ze analyseren alle films etc etc, dus die gasten hebben er iig meer verstand van dan een paar fokkersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom haal je dan die prijzen erbij? Gebruik argumenten om films te verdedigen.
Ah, jij bent er zo één.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke ga jij maar costa en volle maan kijken dan
Ik riep het al tijdens de pauze van de film.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je roept alleen maar quotes van andere
In dat geval had Bert Van Der Veer dus gelijk over de Televisierring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
deze prijzen worden uitgedeeld na lang overleg gestem en ze analyseren alle films etc etc, dus die gasten hebben er iig meer verstand van dan een paar fokkers
Lijkt mij echt een gezellige jongen om samen naar de film te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik riep het al tijdens de pauze van de film.
Enkelen ja, tegenover miljoenen baggerfilms. In Europa of bijv het Midden-Oosten of Azïe is de kwaliteit doorgaans veel hoger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oneens. Er zijn genoeg films in de VS die gewoon echt goed zijn.
Onzin zo die film prijzen is allemaal corrupte bende beetje leuk doen en fonisch lachen nee een heel eng gezelschap is dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
deze prijzen worden uitgedeeld na lang overleg gestem en ze analyseren alle films etc etc, dus die gasten hebben er iig meer verstand van dan een paar fokkers
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Landen haten![]()
Was jij niet weg droeftoeter?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
Costa is een vermakelijke film/serie, mensen die op vakantie zijn geweest weten dat het er echt zo aan toe gaat.
Al die mensen die op een speciale filmkijkschool hebben gezeten, die zullen het allemaal vast wel weten ja. Wel lekker makkelijk, kun je gewoon naar de films gaan die het meeste worden gehyped.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin zo die film prijzen is allemaal corrupte bende beetje leuk doen en fonisch lachen nee een heel eng gezelschap is dat eigenlijk.
Israel hier ver vandaanquote:
JA DAAR WONEN SUPER JODEN!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Israel hier ver vandaan
Wonen daar ook superJoden?
Hoeveel oscars had zo'n kutfilm als the hurt locker ook al weer gewonnen om maar wat te noemen? Juist ja. Zegt allemaal niks die kutprijsjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent toch ook wel eens naar een vakantieoord geweest toen je nog jong was opa steven? Vertel ons over die tijd.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval had Bert Van Der Veer dus gelijk over de Televisierring.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin zo die film prijzen is allemaal corrupte bende beetje leuk doen en fonisch lachen nee een heel eng gezelschap is dat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al die mensen die op een speciale filmkijkschool hebben gezeten, die zullen het allemaal vast wel weten ja. Wel lekker makkelijk, kun je gewoon naar de films gaan die het meeste worden gehyped.
Ach, The Hurt Locker was wel leuker dan Avatar, dus in die zin was het nog wel terecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel oscars had zo'n kutfilm als the hurt locker ook al weer gewonnen om maar wat te noemen? Juist ja. Zegt allemaal niks die kutprijsjes.
oh maar als jij iets kut vindt is het eigenlijk heel goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel oscars had zo'n kutfilm als the hurt locker ook al weer gewonnen om maar wat te noemen? Juist ja. Zegt allemaal niks die kutprijsjes.
Jij analyseert de film niet met je vrienden tijdens de pauze?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een gezellige jongen om samen naar de film te gaan.
ik kijk nu een film dus heb geen zin om er diep op in te gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het niet, maar laat maar zitten. Discussiëren is je ding niet.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het niet, maar laat maar zitten. Discussiëren is je ding niet.
Welke film? Zal wel een kutfilm zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kijk nu een film dus heb geen zin om er diep op in te gaan
Godverquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent toch ook wel eens naar een vakantieoord geweest toen je nog jong was opa steven? Vertel ons over die tijd.
Zo een de king Speech wat een slaap film..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh maar als jij iets kut vindt is het eigenlijk heel goed
ik heb gelijk jongens
Begin eensquote:
Je moeder grappenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
porno denk ik
iig speelt je moeder er in
Geile hoer is dat iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk nu Requim for a dream.Jennifer Connoly
B&A BOYS DIE GAAN ER TEGEN AAN! B&A BOYS DIE KAN JE NIET VERSLAAN!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef napoleonfour het volgende:
ach iedereen weet dat de films van Bassie en Adriaan gewoon 15 oscars hadden moeten winnen.
Dat had ik bij J Edgar.. jezus wat saai zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een de king Speech wat een slaap film..
Je snapt toch wel dat ze bij de Oscars elkaar alleen maar veren in de reet lopen te douwen?
Kan je een beetje vergelijken met het uithuwelijk van vrouwen in dat land waar Inzanity vandaan komt.
oke leuk verhaalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moeder grappen.
Dat deden wij 3 jaar geleden
0quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
een van de beste films is Spacejam, hoeveel oscars jongens, hoeveel oscars?
Die discussies met jou en dat je het vervolgens afkaptquote:
Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
Tenacious D and the pick of destiny, is de beste ooit!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
naar mijn mening is het een goede film, iemand anders vindt het een kut filmquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die discussies met jou en dat je het vervolgens afkapt.
Staat los van wat ik van die discussie vond.
Dat tellen schiet al aardig op Steven. Heb je basis rekenen 1 al bijna uit?quote:
Maar je kan wel discussiëren over het feit of iemand een goeie smaak heeft ja of nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
naar mijn mening is het een goede film, iemand anders vindt het een kut film
je kan niet discusseren over iemand zijn smaak
nah kom op steven, vertel ons wat je hebt uitgevroten in je jeugd.quote:
Hij heeft er 0 tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat tellen schiet al aardig op Steven. Heb je basis rekenen 1 al bijna uit?
Ik kijk het na en plak er straks een stickertje op dan mag je aan deel 2 beginnen.
Andere keer okequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah kom op steven, vertel ons wat je hebt uitgevroten in je jeugd.
niet mogelijk, jullie smaak is overduidelijk verpauperdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar je kan wel discussiëren over het feit of iemand een goeie smaak heeft ja of nee.
Tuurlijk wel. Smaak is juist het enige waar je over kan discussiëren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan niet discusseren over iemand zijn smaak
Dat is toch die kneus van over de r0001e ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
presenteert die flikker nu ook al rtl boulevard ???
Zegt iemand die voor Ajax is, een Starwars UI heeft en zowel Avatar als Lord of the Rings een goeie film vindt nee dit komt hard aan hoor dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet mogelijk, jullie smaak is overduidelijk verpauperd
oke blijf maar zeggen hoe kut je LOTR vindt, mijn mening verander je er niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Smaak is juist het enige waar je over kan discussiëren.
he wat? dit is toch die jan kooiemans of nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch die kneus van over de r0001e ?
geen idee, ik kijk niet, ik luister alleen maar. Dacht gijs staveman te horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he wat? dit is toch die jan kooiemans of niet
hoezoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor Ajax is, een Starwars UI heeft en zowel Avatar als Lord of the Rings een goeie film vindt nee dit komt hard aan hoor dit.
nee die is het niet, het is jan kooiemansquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk niet, ik luister alleen maar. Dacht gijs staveman te horen.
wat???quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
door die kut batman ben ik vergeten drukte in de dierentuin te kijken, podverdorrie
Nog steeds zo mooi hoe Derksen totaal onwetend en ongenuanceerd tekeer gaat over Kluivert elke keerquote:
Ongenuanceerd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog steeds zo mooi hoe Derksen totaal onwetend en ongenuanceerd tekeer gaat over Kluivert elke keer
Hij heeft gelijk natuurlijk al kwam Kluivert wel sympathiek over voor een serie verkrachter in de stalk show van Bart de Graaf. Maar Marc Dutroux en Badr Hari schijnen ook heel vriendelijk te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog steeds zo mooi hoe Derksen totaal onwetend en ongenuanceerd tekeer gaat over Kluivert elke keer
Koroshiya 1 staat er tussen sowieso hoax dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0290673/
http://www.imdb.com/title/tt0487419/
http://www.imdb.com/title/tt0404203/
http://www.imdb.com/title/tt0118715/
http://www.imdb.com/title/tt0117951/
http://www.imdb.com/title/tt0119217/
http://www.imdb.com/title/tt0300140/
http://www.imdb.com/title/tt1172963/
http://www.imdb.com/title/tt0765432/
http://www.imdb.com/title/tt0929412/
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
http://www.imdb.com/title/tt0375662/
http://www.imdb.com/title/tt0066921/
http://www.imdb.com/title/tt0419677/
http://www.imdb.com/title/tt0407887/
http://www.imdb.com/title/tt1068646/
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
http://www.imdb.com/title/tt0385705/
http://www.imdb.com/title/tt2339457/
http://www.imdb.com/title/tt0150662/
http://www.imdb.com/title/tt1288376/
http://www.imdb.com/title/tt0468489/
http://www.imdb.com/title/tt0147612/
http://www.imdb.com/title/tt1075110/
http://www.imdb.com/title/tt1255953/
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
http://www.imdb.com/title/tt0425151/
http://www.imdb.com/title/tt0988108/
http://www.imdb.com/title/tt0209077/
http://www.imdb.com/title/tt0296042/
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
http://www.imdb.com/title/tt0235198/
http://www.imdb.com/title/tt1754392/
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
http://www.imdb.com/title/tt0108052/
http://www.imdb.com/title/tt0157016/
http://www.imdb.com/title/tt0393775/
http://www.imdb.com/title/tt0328538/
http://www.imdb.com/title/tt0080117/
http://www.imdb.com/title/tt0416315/
Goede films
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0290673/
http://www.imdb.com/title/tt0487419/
http://www.imdb.com/title/tt0404203/
http://www.imdb.com/title/tt0118715/
http://www.imdb.com/title/tt0117951/
http://www.imdb.com/title/tt0119217/
http://www.imdb.com/title/tt0300140/
http://www.imdb.com/title/tt1172963/
http://www.imdb.com/title/tt0765432/
http://www.imdb.com/title/tt0929412/
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
http://www.imdb.com/title/tt0375662/
http://www.imdb.com/title/tt0066921/
http://www.imdb.com/title/tt0419677/
http://www.imdb.com/title/tt0407887/
http://www.imdb.com/title/tt1068646/
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
http://www.imdb.com/title/tt0385705/
http://www.imdb.com/title/tt2339457/
http://www.imdb.com/title/tt0150662/
http://www.imdb.com/title/tt1288376/
http://www.imdb.com/title/tt0468489/
http://www.imdb.com/title/tt0147612/
http://www.imdb.com/title/tt1075110/
http://www.imdb.com/title/tt1255953/
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
http://www.imdb.com/title/tt0425151/
http://www.imdb.com/title/tt0988108/
http://www.imdb.com/title/tt0209077/
http://www.imdb.com/title/tt0296042/
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
http://www.imdb.com/title/tt0235198/
http://www.imdb.com/title/tt1754392/
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
http://www.imdb.com/title/tt0108052/
http://www.imdb.com/title/tt0157016/
http://www.imdb.com/title/tt0393775/
http://www.imdb.com/title/tt0328538/
http://www.imdb.com/title/tt0080117/
http://www.imdb.com/title/tt0416315/
Goede films
quote:Lilja is 16 years old. Her only friend is the young boy Volodja. They live in Estonia, fantasizing about a better life. One day, Lilja falls in love with Andrej. He is going to Sweden, and invites Lilja to come along and start a new life.
Ichi is tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Koroshiya 1 staat er tussen sowieso hoax dus.
Wat een ruk film !quote:
Nee dat was Fitna.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een van de beste films van NEderlandse bodem ooit.
http://www.imdb.com/title/tt0119448/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een van de beste films van NEderlandse bodem ooit.
Nooit gezien. Zal m onthouden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0119448/
Vond ik wel goed.
Kanker film.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef inZanity het volgende:
Ik heb laatst Achtste groepers huilen niet gezien. Die was ook goed.
Deze man weet eerder al spacejam en nu deze twee.quote:
redelijk goed opgevoed denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze man weet eerder al spacejam en nu deze twee.
Je hebt er gewoon kijk op al het Zakmes en Spacejam meer dan Lang leven de Koningin.quote:
Withdrawn from Dutch movie theaters after rival soccer teams threatened to demolish theaters that showed it.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0252214/
Toppertje.
LLdK is gewoon een goeie film op een regenachtige zondag als je als 7 jarige om 7 uur al naast je bed staat te springenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon kijk op al het Zakmes en Spacejam meer dan Lang leven de Koningin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |