Goed gejat van die video van net.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
ja ik weet niet of het nog goed met jou komt mikjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee omdat ze via de bergen gingen enzo via geheime routes
JA WAAROM HARRY POTTER 7 DELEN, WAAROM SCHOTEN ZE VOLDEMORT GWN NIET NEER MET EEN KOGEL
THE GODFATHER WAT EEN PAUPERFIM WRM NIET GWN KERNBOM OP IEDEREEN
heb alle delen gezien Gquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk eens godfather 2dan leer je wat echte verhalen zijn.
lol, ik ben niet gevraagdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV doet dat
Ging helemaal aan mij vragen of ik wist hoe Cara nou eigenlijk heet
Elke fok user die zij maar kan bedenken probeert ze vriendjes mee te worden
Weet wel meteen hoe Cara eruit ziet enzo
Wat kom jij hatenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.quote:
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Nog niet neequote:
okquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:
ALLEEN DE EERSTE DEEL!!!!!!
Om maar te zwijgen over die veertien eindes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst gaan jullie deze film kijken. Dan mogen jullie terug komen
Nou niet het onderwerp gaan veranderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?
Dat zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Tyron het volgende:
“The Return of the King” werd genomineerd voor 185 prijzen, waarvan hij er 117 won.
Ik vergelijk niet. Het is gewoon de beste film ooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |