Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja is het ook![]()
Op je 14e moet je met hele andere dingen bezig zijn dan de hele dag op een forum zitten
Sowieso tochquote:
nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Solliciteren kan tot 25 juli. Forum@fok.nl
Dat zijn echt films die epic zijn in de bioscoop. Vooral in IMAX.quote:
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.quote:
Ja ik snap je. Als ik eerlijk ben is Fok! een reden van mijn slechte slaaprimtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:43 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
nooit natuurlijk![]()
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Och, je kan het altijd proberen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
ja, iedereen die geilt op messi of barca zegt ipv barcelona bannetje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
film was niet saai joh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
Goed gevonden op het internet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOODquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GGMM is die rijke tata sinds modquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
film was niet saai joh.
Al had dat van die vogel wel gekund idd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOOD
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, iedereen die geilt op messi of barca zegt ipv barcelona bannetje.
Onzinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef Muto het volgende:
Je moet als mod wel je ID-kopie sturen naar Banny
Hoe kan je nou een vogel op 1 km. afstand neerschieten met een boog johquote:
Bij de meeste hier is de identiteit sinds kort al niet meer geheim binnen VBL. LR als terug bent van vakantie en je leest ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef Muto het volgende:
Je moet als mod wel je ID-kopie sturen naar Banny
Smoof zit nu in Zweden, samen met LR.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Wanneer komt smoofie terug van vakantie dan
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vogel op 1 km. afstand neerschieten met een boog joh
Die Nazguls oid had nog gekund ja, maar de weg die ze nu kozen was nou ook niet bepaald risicoloos.
Jij zou daar toch zitten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoof zit nu in Zweden, samen met LR.
Komt niet van internet vriend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed gevonden op het internet man![]()
Overigens is elke film 2,5-3 uur. En de extended versies zelfs 3,5-4 uur.
HMF doe eens normaal met je caps.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.
Dat oog zag ze ook niet toen ze over de grond liepen, dikke onzin dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
DE OOG HAD ZE GEZIEN WANT DIE LEEFDE NOG EN DE NAZGULS WAREN ER DAN BINNEN NO TIME.
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij de meeste hier is de identiteit sinds kort al niet meer geheim binnen VBL. LR als terug bent van vakantie en je leest dit
Met smoofie en lr dus?quote:
nee omdat ze via de bergen gingen enzo via geheime routesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat oog zag ze ook niet toen ze over de grond liepen, dikke onzin dus.
DV doet datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden he
Haha nee LR was zo grappig om te denken dat hij anoniem was en ging allemaal hints naar mij sturenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit echt iedereen op facebook aan te melden he
Watquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha nee LR was zo grappig om te denken dat hij anoniem was en ging allemaal hints naar mij sturen. Na wat zoekwerk kwam ik er wel achter.... zo doende.
Maar moet jij toch weten skypemattie
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee omdat ze via de bergen gingen enzo via geheime routes
JA WAAROM HARRY POTTER 7 DELEN, WAAROM SCHOTEN ZE VOLDEMORT GWN NIET NEER MET EEN KOGEL
THE GODFATHER WAT EEN PAUPERFIM WRM NIET GWN KERNBOM OP IEDEREEN
kijk eens godfather 2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
JA WAAROM HARRY POTTER 7 DELEN, WAAROM SCHOTEN ZE VOLDEMORT GWN NIET NEER MET EEN KOGEL
Goed gejat van die video van net.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
ja ik weet niet of het nog goed met jou komt mikjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man in die kut films liepen ze zoveel zelfs de bomen begonnen mee te lopen.
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb alle delen gezien Gquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk eens godfather 2dan leer je wat echte verhalen zijn.
lol, ik ben niet gevraagdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV doet dat
Ging helemaal aan mij vragen of ik wist hoe Cara nou eigenlijk heet
Elke fok user die zij maar kan bedenken probeert ze vriendjes mee te worden
Weet wel meteen hoe Cara eruit ziet enzo
Wat kom jij hatenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.quote:
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Nog niet neequote:
okquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het woordje G gebruik je maar voor je knikkervriendjes.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
LOTR is pure schijt op een stokje man. Pauperfilms.
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
The Fellowship of the Ring” werd in totaal genomineerd voor 163 prijzen, waarvan hij er 80 won.[2] De belangrijkste hiervan zijn:
ALLEEN DE EERSTE DEEL!!!!!!
Om maar te zwijgen over die veertien eindes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de discussie gaan veranderen, we hebben het over LOTR. Die hadden ze binnen 15 minuten kunnnen beëindigen. In plaats daarvan geven ze dat ding mee aan 2 dwergen om een half landschap vol met enge beesten, en een reuzenspin te overbruggen.
Wat een klotefilm joh.
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst gaan jullie deze film kijken. Dan mogen jullie terug komen
Nou niet het onderwerp gaan veranderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er kijken 1 miljoen mensen naar GTST. Wat is je punt?
Dat zijn:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef Tyron het volgende:
“The Return of the King” werd genomineerd voor 185 prijzen, waarvan hij er 117 won.
Ik vergelijk niet. Het is gewoon de beste film ooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je Oldboy vergelijken met de rest die hier wordt genoemd?
Vergelijking =/= onderwerp veranderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou niet het onderwerp gaan veranderen.
dit dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Ik kijk sowieso niet al die films als avatar enzo met van die fucked up verzonnen wezens erin. Wat een bagger.
over het algemeen vindt je in europa meer kwaliteit qua verhaal ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
De beste films komen nog altijd uit Europa, of in ieder geval van buiten de VS vandaan
Je mening vormen op basis van wat andere mensen zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar die gasten hebben er geen verstand van
gr gr
ggmm mikje inzanity
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je mening vormen op basis van wat andere mensen zeggen
De beste films komen uit Isreal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
De beste films komen nog altijd uit Europa, of in ieder geval van buiten de VS vandaan
Oneens. Er zijn genoeg films in de VS die gewoon echt goed zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
Jawel man maar de lord of the rings is gewoon onnodig langdradig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar die gasten hebben er geen verstand van
gr g
ggmm mikje inzanity
Ben ik het ook een keer met je eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
Je roept alleen maar quotes van anderequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel man maar de lord of the rings is gewoon onnodig langdradig.
Om maar te zwijgen over Avatar wat gewoon Pocahontas meet the smurfen in 3d is.
oke ga jij maar costa en volle maan kijken danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat doe je toch?
Wat boeien die prijzen joh. Alsof het dan feitelijk goede films zijn
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke ga jij maar costa en volle maan kijken dan
Waar komen Joden toch vandaan?quote:
Die worden helaas ondergesneeuwd door de grote hoeveelheden commerciële pulp die er vandaan komtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oneens. Er zijn genoeg films in de VS die gewoon echt goed zijn.
deze prijzen worden uitgedeeld na lang overleg gestem en ze analyseren alle films etc etc, dus die gasten hebben er iig meer verstand van dan een paar fokkersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom haal je dan die prijzen erbij? Gebruik argumenten om films te verdedigen.
Ah, jij bent er zo één.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke ga jij maar costa en volle maan kijken dan
Ik riep het al tijdens de pauze van de film.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je roept alleen maar quotes van andere
In dat geval had Bert Van Der Veer dus gelijk over de Televisierring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
deze prijzen worden uitgedeeld na lang overleg gestem en ze analyseren alle films etc etc, dus die gasten hebben er iig meer verstand van dan een paar fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |