op avatar hatenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als DKR net zo 'goed' is als Avater en Transformers dan ga ik er maar niet heen.
Dankzij jouw mailquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Hij had vrijdag een ban samen met Caland maar dankzij mijn mail kregen ze een unban
Haha, ik vind het wel een grappig mannetje alleen die nigga zou wat minder waarde aan zn fokstats moeten hechtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Hij had vrijdag een ban samen met Caland maar dankzij mijn mail kregen ze een unban
Mooi gtst tt kaap had iequote:
Ehh jaquote:
Om de film te zien moet je wel eerst naar buiten komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als DKR net zo 'goed' is als Avater en Transformers dan ga ik er maar niet heen.
Ik vind het eigenlijk serieus treurig voor dat ventje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:40 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een grappig mannetje alleen die nigga zou wat minder waarde aan zn fokstats moeten hechten
DKR is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat insinueer je hiermee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om de film te zien moet je wel eerst naar buiten komen.
Was mooi mailtje met wat geslijm erinquote:
LOTR is wel goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Na LOTR de slechtste film ooit.
Wel lief van je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was mooi mailtje met wat geslijm erin
Ja is het ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk serieus treurig voor dat ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |