Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja is het ook![]()
Op je 14e moet je met hele andere dingen bezig zijn dan de hele dag op een forum zitten
Sowieso tochquote:
nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is dat dan wel normaal?
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Solliciteren kan tot 25 juli. Forum@fok.nl
Dat zijn echt films die epic zijn in de bioscoop. Vooral in IMAX.quote:
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.quote:
Ja ik snap je. Als ik eerlijk ben is Fok! een reden van mijn slechte slaaprimtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:43 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
nooit natuurlijk![]()
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zou het wat voor mij zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Och, je kan het altijd proberen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
ja, iedereen die geilt op messi of barca zegt ipv barcelona bannetje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
film was niet saai joh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut films man LOTR is trouwens een grote plot hole.
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
Goed gevonden op het internet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In 1 van die films zitten ze op vliegende beesten. ze hadden dus gewoon heel dat stuk naar die vulkaan kunnen vliegen en die ring er in kunnen gooien had gewoon 6 uur aan fucking saaie film gescheeld.
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOODquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GGMM is die rijke tata sinds modquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
film was niet saai joh.
Al had dat van die vogel wel gekund idd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
NEE DAN WAREN ZE NEERGESCHOTEN MET PIJL EN BOOG OF ACHERNA GEZETEN DOOR DE NAZGULS, NU WAS DE RING TENMINSTE VERNIETIGD EN SAURON DOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |