Ja maar hij zal vast vrienden hebben die dezelfde leefstijl hebben en die wel 1 kamer over hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?
Zag het al jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Project X party in Amsterdam jammer dit steven
AFCAstevenquote:
Hebben ze wel, maar nogmaals lang niet zo groot en de prijs als bij Monoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
TT
[..]
Ja maar hij zal vast vrienden hebben die dezelfde leefstijl hebben en die wel 1 kamer over hebben
quote:
Zei toch dat ik hem ging jattenquote:
Ja.quote:
quote:
ja die mensen komen tenminste wel buitenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Project X party..
Bout film en nu boelers die geforceerd blij/lijp gaan doen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dark Knight Rises voor de 2de keer gezien, niks mis mee.
Hopelijk fikt die wijk ook af, van mij apart half Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja die mensen komen tenminste wel buiten
Alsof dit ook echt gaat gebeuren? Denk je dat de politie dat toelaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk fikt die wijk ook af, van mij apart half Amsterdam.
Ga je met mij mee, voor de 3e keer? Ik ben vandaag mijn laatste IRL vriend verloren omdat ik nooit meer buiten kwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dark Knight Rises voor de 2de keer gezien, niks mis mee.
Nou enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |