Ga jij er ook naartoe? Ik kan het niet laten om toch even te kijken, hihi!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja dat zal inderdaad wel flink uit de hand gaan lopen ja ;p
Dat is overal in Amsterdam te krijgen, dusja..quote:
Haha het is best wel grappig inderdaad. maar geen idee hoe serieus ik het nu moet nemenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ga jij er ook naartoe? Ik kan het niet laten om toch even te kijken, hihi!
Ik kom sowieso wel, en nee, ik fok je niet..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha het is best wel grappig inderdaad. maar geen idee hoe serieus ik het nu moet nemen
Maar hoe kan dit goedgekeurd worden met vergunningen alles?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel, en nee, ik fok je niet..
Geen idee, ik ben de organisator niet..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit goedgekeurd worden met vergunningen alles?
En is het serieus in 1 huis?
Denk dat 8000 man bij elkaar zich snel gaan vervelen inderdaadquote:
Ja bedoel ikquote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat 8000 man bij elkaar zich snel gaan vervelen inderdaad
Waar is het dan? er staat nergens informatie over waar het gehouden wordquote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef Linda94 het volgende:
Haha heel simpel. Ik ga met een aantal vrienden/vriendinnen.. Sowieso komen er mensen en als het te saai wordt gaan we een club in!
Hier is het: Arntzeniusweg 76quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het dan? er staat nergens informatie over waar het gehouden word
Het is geen hoax, want er komen toch genoeg mensen, hihi!``quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef OudeBok het volgende:
Slechtste hoax van het jaar waarschijnlijk. Ik ken ook een paar mensen die gaan, haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |