Hij is natuurlijk wel de befkoning van België. Noblesse oblige.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij daalt wel behoorlijk in mijn achting nu... ik dacht dat hij meer smaak had
Zijn smaak is gewoon elke willekeurige vrouwquote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij daalt wel behoorlijk in mijn achting nu... ik dacht dat hij meer smaak had
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.quote:
Oh ja dat lijkt me niet zo leukquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.
Ohja, helemaal vergeten!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 he? RTL 4. Laatste TdJ met ERik Diekstra en Derksen.
Ja ik baal dat ik de eerste afleveringen gemist heb, nou kan ik niet meer gaan kijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.
Is mijn inzicht één van beste Nederlandse serie's ooit gemaakt! Heb hem vorig jaar helemaal gezien, maar nu weer lekker kijken om er goed in te zitten voor seizoen 2.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik de eerste afleveringen gemist heb, nou kan ik niet meer gaan kijken
Miss kan ik hem nog ergens downloaden ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is mijn inzicht één van beste Nederlandse serie's ooit gemaakt! Heb hem vorig jaar helemaal gezien, maar nu weer lekker kijken om er goed in te zitten voor seizoen 2.
De moeite waard om even te zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Miss kan ik hem nog ergens downloaden ofzo
Ok dAN, voorstukje leek me al wel leuk en ik hou wel van nl series maar toen waren er al 2 afl geweestquote:
Het was best een leuke aflevering.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Kally het volgende:
Mehh heb het gemist, maar was drumstel ophalen, was het wat?
Zal eens niet, ik ben er een keer nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was best een leuke aflevering.
En nu meen ik het wel.
quote:Een opmerkelijk voorval vanavond tijdens de uitzending van de Beste Singer Songwriter van Nederland, het tv-programma van Giel Beelen. Het Belgische jurylid Herman Brusselmans zei na afloop van het optreden van Mevrouw Tamara dat hij als beloning haar 'straks wel wilde beffen'.
De uitzending stond deze keer in het teken van liedjes over liefde.
Aanleiding voor de opmerking van de Belgische schrijver was dat Mevrouw Tamara vooraf zei dat ze het liedje aanvankelijk wilde opdragen aan Brusselmans, maar dat ze daar vanaf zag omdat ze dat 'teveel geslijm' met het jurylid vond.
Brusselmans maakte overigens nog meer 'flatterende' opmerkingen. Zo zei hij dat hij alleen naar kandidate Angela had gekeken in plaats van geluisterd en dat hij haar zeker nog zou zien na het programma.
Bron
Behalve dat hij wel leuke liedjes maaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende week ook Lucky Fonz III in het begeleidingsteam. Match met Mevrouw Tamara.
157.000. Niet best.quote:
Ah dankje, ik vergat het helemaal op te zoeken, vanmorgen toen ik keek stond het er nog niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
157.000. Niet best.Maar, het was dan natuurlijk ook knettergoed weer en iedereen is op vakantie, alleen de losers zitten hier mee te pos... oh... shit.
Nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nielson binnen op plek 42 van de Mega Top 50 met The Beauty & de Brains.
Whohooo!
Ik ben vast niet de enige die dacht dat het een beter plan is om haar er uit te knikkeren dan een extra deelnemer er terug in te stemmen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Och jee, Mevrouw Tamara komt met pedofilie op de proppen als onderwerp.
shit. dat is samen met douwe-bob juist mijn favoriet.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mattantja heeft zojuist als eerste gespeeld.
Je gaat nu wel een protest tegen de maakbaarheid van het leven missen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar het zwemmen definitiefAls ik zap mis ik toch de helft. Misschien dat ik het morgen even snel terugkijk. Of hier even lees hoe het was.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op maandag 30 juli 2012 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je gaat nu wel een protest tegen de maakbaarheid van het leven missen...
Als van de week je maatje is overleden... Mag je van mij wel daar even over zingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar niet echt een protestsong...
Dat mag van mij ook wel, maar dan voldoe je gewoon niet aan de opdracht.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Als van de week je maatje is overleden... Mag je van mij wel daar even over zingen.
Het gaat tussen Niels en Rogier. Maar Bob gaat winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het tweede protestlied van de avond. Het gaat dus tussen Niels en Rogier. Aangezien Rogier vorige week heeft gewonnen, zal Niels wel winnen.
Niels pakt hem dan wel, omdat Rogier de vorige keer wonquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het gaat tussen Niels en Rogier. Maar Bob gaat winnen
Een hoop gejank, weinig protestsongs, goed commentaar van Boudewijn de Groot en twee goede protestliedjes (Niels en Rogier).quote:
Dan krijg je diepgang. Is niet de bedoeling.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zou toch wel fijn zijn als ze ook uitleggen waarom Niels heeft gewonnen.
Ik heb genoten. 3/4 mooie nummers, de rest was niet bijzonder.quote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nielson was die rap toch? Die was echt goed, ook het gitaarspel erbij.
Dus het is bijna live dan? Leuk om te weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben vanavond bij de opname voor komende maandag geweest, best grappig om dat eens in het echt mee te maken!
Het wordt op zaterdagavond opgenomen, zo goed als in één take. Best de moeite waard om eens heen te gaan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dus het is bijna live dan? Leuk om te weten.
Wie vond je het beste?
-----
Dat lijkt mij ook wel, ja. Het is alleen dat het in A'dam is (eindje weg van '013-city'). En ik zie het toch wel op tv.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt op zaterdagavond opgenomen, zo goed als in één take. Best de moeite waard om eens heen te gaan!
Ik vond dit keer eigenlijk niemand er met kop en schouders bovenuit steken, maar ik kon me prima in het jurybesluit vinden.
Lijkt er wel op inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat ze singer-songwriter inkaderen naar dit soort nummers.
Geile kogelgooiende schoonmaaksters op 1!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
uit pure ellende (omdat er niks anders is) kijk ik ook maar weer. Ik vind er echt geen reet aan
Iets van dat je het vaker moet horen om te snappen/voelen/ bla blaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet dat ze zo door moest gaan?
Ja, ze was een enorm talent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet dat ze zo door moest gaan?
Eens. Gevalletje cd-opvulling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Deze tekst vind ik echt drie keer niks.
1 keer is voor mij ruim voldoende om te bepalen dat ik het helemaal ruk vind.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iets van dat je het vaker moet horen om te snappen/voelen/ bla bla
Je snapt het niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1 keer is voor mij ruim voldoende om te bepalen dat ik het helemaal ruk vind.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geile kogelgooiende schoonmaaksters op 1!
Ik voel ook op geen enkele manier een behoefte om het te willen snappenquote:
Love shine a light is veeeel leuker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Go shine a light, doet me denken aan Katrina and the Waves.
Oh ik verstond het verkeerd
Dit is live aid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Love shine a light is veeeel leuker.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Claudia.
En dit liedje van Rogier is echt mooi.
Bron: http://www.flevopost.nl/index.php?n_id=253626&s_id=1666quote:Dronten - Wyke van Weelden uit Dronten is een van de 23 afgevallen singer-songwriters die kans maakt op terugkeer in het tv programma 'De Beste Singer Songwriter van Nederland'. Degene die de meeste stemmen krijgt, zingt in aflevering negen op 20 augustus een duet met een van de zeven overgebleven finalisten.
Wie Wyke van Weelden wil terugzien in De Beste Singer Songwriter van Nederland, kan haar liedje nog eens beluisteren en een stem uitbrengen op www.debestesingersongwriter.nl
Lees deze woensdag ook het uitgebreide interview met Wyke van Weelden in de FlevoPost.
Ik dacht, ik doe eens gek. Ik stem op Linda Kreuzen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:12 schreef JRRY het volgende:
FOK!kers! Allemaal stemmen op mijn dorpgenoot Wyke van Weelden:
Zag dit woensdag in de krant staan
[..]
Bron: http://www.flevopost.nl/index.php?n_id=253626&s_id=1666
Hier kun je stemmen:
http://www.debestesingers(...)6.0.html?&no_cache=1
Dus er is nog kans dan Wyke doorgaat!
SAAAAIquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe eens gek. Ik stem op Linda Kreuzen.
Twijfel twijfel. Gijp is goed op dreefquote:
En Boskamp zit er ook, dus het begint goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Twijfel twijfel. Gijp is goed op dreef
Dat z'n eigen bandje niet zo cool is als dit bandje. En vervolgens beelden waarop te zien is dat het allemaal heel stroef loopt.quote:
Oh.. ik vond hem al een beetje irritant over komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat z'n eigen bandje niet zo cool is als dit bandje. En vervolgens beelden waarop te zien is dat het allemaal heel stroef loopt.
Hele lieve jongen, maar dat is wel eigen. Hij is tof!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef JRRY het volgende:
Ik vind die Daniel Verstegen zo verwijfd overkomen.
quote:
Ik heb het idee dat jullie het niet met me eens zijn.quote:
Ze kunnen het wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit programma al een aantal weken niet gezien maar ik vind dat er best goede nummers worden geschreven in zo'n snelle tijd.
Nou ja, alquote:
Ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, alNa twee maanden. Ik heb het niet meer zo gevolgd, misschien dat ik de finale nog wel even kijk.
Dat je het vergeet zegt denk ik al genoeg, niet interessant genoeg om te onthouden... Het is ook zo een beetje elke week hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds. En de afgelopen 2 weken heb ik niet eens kunnen kijken, dus ik heb het helaas ook niet meer zo kunnen volgen
Ik vind het niet eens zo'n slecht programma, maar de maandag is zo... zo... ik weet niet :")quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je het vergeet zegt denk ik al genoeg, niet interessant genoeg om te onthouden... Het is ook zo een beetje elke week hetzelfde.
De kijkcijfers zijn ook niet al te best: 216.000.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht programma, maar de maandag is zo... zo... ik weet niet :")
Dat vind ik dus ook. Geen overloos gezeur over toestanden die er toch niet toe doen. Gewoon lekker muziek schrijven, zingen en spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb straks voor het eerst dit programma gezien, ik was aangenaam verrast. Natuurlijk valt er wel wat aan te verbeteren maar het programma vind ik sowieso al aantrekkelijk omdat het puurder is dan die andere talentjachten. Eindelijk eens een niet-gedramatiseerde talentenjacht zonder dat hun hele leven wordt getoond, eindelijk eens een talentenjacht waarin het in de breedte om je muzikale talent gaat: zingen, spelen en componeren. Een verademing.
Deels met je eens. Al vind ik een vakjury ook niet altijd de juiste keuzes maken. Muziek is er in zoveel smaken en soorten. Het is simpelweg onmogelijk om 1 beste te kiezen. Het is goed mogelijk dat er verschillende deelnemers het beste zijn in hun eigen genre.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
TvoH gaat niet jatten, een producent gaat het jatten voor een opvolger van TvoH. Het is een logische ontwikkeling. Eerst mochten we alleen playbacken, toen ook zingen (Soundmixshow, internationaal een enorme hit!), nu mogen we ook samen zingen, onszelf begeleiden en wordt er puur op basis van het geluid gekozen tijdens de auditie. Straks krijgen we een talentenjacht waarbij de kandidaten zelf gecomponeerde nummers mogen spelen en waarbij hopelijk een professionele jury kiest aangezien inmiddels toch wel iedereen doorheeft dat de lekenjury er niets van bakt.
Zoals TvoH leuker is dan de voorgangers doordat er blind wordt gekozen, doordat kandidaten zichzelf mogen begeleiden en doordat de coaches met de kandidaten strijden in plaats van dat ze enkel bekritiseren en de kandidaten kiezen die afvallen zo verwacht ik dat andere programma's die weer een stap verder gaan ook weer leuker zullen gaan zijn, juist omdat ze weer een stap verder gaan. Wat dat betreft verwacht ik dat het nog minstens tot 2020 doorontwikkeld zal worden. Hopelijk blijft er voor het zingen en musiceren uiteindelijk 1 leuke talentenjacht over die het ideale concept is.
Dat is althans mijn verwachting maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Ik heb nog geen zangwedstrijd gezien waarbij niet de een beter zong dan de ander maar inderdaad, het kan heel goed voorkomen dat twee of drie kandidaten even goed zijn. Eventueel kan je hen allemaal laten winnen, als je echt de knoop door wil hakken dan kan je het publiek laten stemmen. Maar dan wel een publiek waarbij mannen en vrouwen, jongeren en ouderen, hoger- en lageropgeleiden enz. zo gelijk mogelijk worden vertegenwoordigd. Zo gauw je het publiek oproept om te stemmen dan krijg je dat vooral tienermeisjes stemmen. Als je echt een winnaar wil uitroepen dan wil je toch niet dat vooral 1 type kijker reageert?quote:Deels met je eens. Al vind ik een vakjury ook niet altijd de juiste keuzes maken. Muziek is er in zoveel smaken en soorten. Het is simpelweg onmogelijk om 1 beste te kiezen. Het is goed mogelijk dat er verschillende deelnemers het beste zijn in hun eigen genre.
Deze of Mattanja, want die worden constant op 3fm gedraaid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Mascleta het volgende:
I.v.m. vakantie een paar uitzendingen gemist. Nu maar laatste half uur van laatste aflevering meepakken.
Wie gaat er winnen?
Nee, dan doen ze juist weer anders. Douwe Bob dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze of Mattanja, want die worden constant op 3fm gedraaid.
Twitter is oké.quote:
Die komt er wel. Heeft een mooi visitekaartje afgelevertquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Mascleta het volgende:
hmmm. Douwe bob.
Ik hoopte op Nielson
zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij sprong er vanavond duidelijk bovenuit
Jawelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik het pas vanmorgen las dat hij had gewonnenWel terecht dacht ik?
Beetje laat ontdekt maar, goed gespot Benny!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef iBenny het volgende:
[POP]Angela - Met een eigen liedje en gitaar door...
Dit is toch Angela?!
Als ze betaald worden om te jureren zijn er vast allerlei groepen mensen te vinden die dat willen doen, al vinden ze het hele talentenjachtgebeuren geen reet aan. Of misschien toch niet? I don't know.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar dan wel een publiek waarbij mannen en vrouwen, jongeren en ouderen, hoger- en lageropgeleiden enz. zo gelijk mogelijk worden vertegenwoordigd. Zo gauw je het publiek oproept om te stemmen dan krijg je dat vooral tienermeisjes stemmen. Als je echt een winnaar wil uitroepen dan wil je toch niet dat vooral 1 type kijker reageert?
Kortom: enkel een publieksstem als tiebreaker en dan zo eerlijk mogelijk. Bij zo'n talentenjacht kan je misschien wel een publieksjury vormen met voormalige deelnemers?
Bij Nielson stond zijn gitaar inderdaad niet centraal, het ging echt om het hitje. Hij had net zo goed niet mee kunnen spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als ze betaald worden om te jureren zijn er vast allerlei groepen mensen te vinden die dat willen doen, al vinden ze het hele talentenjachtgebeuren geen reet aan. Of misschien toch niet? I don't know.
Douwe Bob zong in de finale wel het beste.
Bij Nielson vond ik het erg jammer dat je zijn eigen gitaarspel niet meer hoorde (dan maar als akoestische versie op de single?). Was dat ook zo in de zaal TSE?
En Rogier zijn stem vond ik in de finale helemaal niet mooi.
Zolang het goede muziek is en het geen Hollandse zeikmuziek (schlager, BZN, ...) is maakt het voor mij geen verschil. Niet dat ik per definitie iets heb tegen Nederlandstalige muziek (Hazes, Blöf) maar een deel van die muziek richt zich duidelijk niet op een muzikaal publiek.quote:...alleen zal dat eerder in het club- en festival-circuit zijn dan als frequent leverancier van nieuwe Top 40-hits.
Helaas geld je voor veel - doorgaans nogal oppervlakkige - mensen als 'mislukt artiest' als je niet tot de laatste groep behoort.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Rogier en Angela brengen hun duet Strange uit een van de laatste afleveringen uit.
quote:
Dus datquote:Op zondag 13 januari 2013 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een nieuws, godsamme zeg!
Mag wel minder saai worden, hoop dat ze daar wat op vinden.
Dat was inderdaad erg irritant.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Wat van mij wel anders mag, is niet meer kletsen tijdens de optredens. Commentaar erna.
quote:
Hij is al een paar keer langsgekomen. Dat wordt dus weer een hitjequote:De nieuwe tv-commercial bestaat uit verschillende portretten van Nederlanders met hun huis. Door perspectief wordt de suggestie gewekt dat deze mensen hun huis omarmen, koesteren of ondersteunen. Een herkenbaar element in alle vervolgcampagnes wordt Nederlandse muziek, ingezongen door opkomend zangtalent Nielson. Deze zanger, bekend van het tv-programma‘ De beste singer-song writer van Nederland’, vertolkt in deze commercial het nummer ‘Hier’ van Bløf. Naast muziek vormen ook bekende Nederlanders een rode draad binnen de campagnes van ING. Dit keer Ellen ten Damme die op een oer-Nederlandse woonboot woont. Van der Zanden: Met de campagne laten wij zien dat wij betrokken zijn bij Nederland en dat wij weten wat er in de samenleving speelt. Uiteindelijk gaat het erom dat wij in onze dienstverlening aan klanten ook passende oplossingen bieden zoals Hypotheek Hulp.”
Ik vind hem tofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
al ben ik bang dat het wel weer een hitje zal worden.
Van Douwe Bob is geen topic nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Het album van Douwe Bob is uit. Heeft iemand het al gehoord? Ik ga 'm nu beluisteren. (Of is er ergens een ander topic van?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |