Dus het is bijna live dan? Leuk om te weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben vanavond bij de opname voor komende maandag geweest, best grappig om dat eens in het echt mee te maken!
Het wordt op zaterdagavond opgenomen, zo goed als in één take. Best de moeite waard om eens heen te gaan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dus het is bijna live dan? Leuk om te weten.
Wie vond je het beste?
-----
Dat lijkt mij ook wel, ja. Het is alleen dat het in A'dam is (eindje weg van '013-city'). En ik zie het toch wel op tv.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt op zaterdagavond opgenomen, zo goed als in één take. Best de moeite waard om eens heen te gaan!
Ik vond dit keer eigenlijk niemand er met kop en schouders bovenuit steken, maar ik kon me prima in het jurybesluit vinden.
Lijkt er wel op inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat ze singer-songwriter inkaderen naar dit soort nummers.
Geile kogelgooiende schoonmaaksters op 1!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
uit pure ellende (omdat er niks anders is) kijk ik ook maar weer. Ik vind er echt geen reet aan
Iets van dat je het vaker moet horen om te snappen/voelen/ bla blaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet dat ze zo door moest gaan?
Ja, ze was een enorm talent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet dat ze zo door moest gaan?
Eens. Gevalletje cd-opvulling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Deze tekst vind ik echt drie keer niks.
1 keer is voor mij ruim voldoende om te bepalen dat ik het helemaal ruk vind.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iets van dat je het vaker moet horen om te snappen/voelen/ bla bla
Je snapt het niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1 keer is voor mij ruim voldoende om te bepalen dat ik het helemaal ruk vind.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geile kogelgooiende schoonmaaksters op 1!
Ik voel ook op geen enkele manier een behoefte om het te willen snappenquote:
Love shine a light is veeeel leuker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Go shine a light, doet me denken aan Katrina and the Waves.
Oh ik verstond het verkeerd
Dit is live aid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Love shine a light is veeeel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |