Je gaat nu wel een protest tegen de maakbaarheid van het leven missen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar het zwemmen definitiefAls ik zap mis ik toch de helft. Misschien dat ik het morgen even snel terugkijk. Of hier even lees hoe het was.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op maandag 30 juli 2012 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je gaat nu wel een protest tegen de maakbaarheid van het leven missen...
Als van de week je maatje is overleden... Mag je van mij wel daar even over zingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar niet echt een protestsong...
Dat mag van mij ook wel, maar dan voldoe je gewoon niet aan de opdracht.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Als van de week je maatje is overleden... Mag je van mij wel daar even over zingen.
Het gaat tussen Niels en Rogier. Maar Bob gaat winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het tweede protestlied van de avond. Het gaat dus tussen Niels en Rogier. Aangezien Rogier vorige week heeft gewonnen, zal Niels wel winnen.
Niels pakt hem dan wel, omdat Rogier de vorige keer wonquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het gaat tussen Niels en Rogier. Maar Bob gaat winnen
Een hoop gejank, weinig protestsongs, goed commentaar van Boudewijn de Groot en twee goede protestliedjes (Niels en Rogier).quote:
Dan krijg je diepgang. Is niet de bedoeling.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zou toch wel fijn zijn als ze ook uitleggen waarom Niels heeft gewonnen.
Ik heb genoten. 3/4 mooie nummers, de rest was niet bijzonder.quote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nielson was die rap toch? Die was echt goed, ook het gitaarspel erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |