Hij is natuurlijk wel de befkoning van België. Noblesse oblige.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij daalt wel behoorlijk in mijn achting nu... ik dacht dat hij meer smaak had
Zijn smaak is gewoon elke willekeurige vrouwquote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij daalt wel behoorlijk in mijn achting nu... ik dacht dat hij meer smaak had
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.quote:
Oh ja dat lijkt me niet zo leukquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.
Ohja, helemaal vergeten!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 he? RTL 4. Laatste TdJ met ERik Diekstra en Derksen.
Ja ik baal dat ik de eerste afleveringen gemist heb, nou kan ik niet meer gaan kijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik blijf op 3 om de herhaling van eerste seizoen Penoza te kijken. In najaar komt seizoen twee er gelijk achteraan met 10 nieuwe afleveringen.
Is mijn inzicht één van beste Nederlandse serie's ooit gemaakt! Heb hem vorig jaar helemaal gezien, maar nu weer lekker kijken om er goed in te zitten voor seizoen 2.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik de eerste afleveringen gemist heb, nou kan ik niet meer gaan kijken
Miss kan ik hem nog ergens downloaden ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is mijn inzicht één van beste Nederlandse serie's ooit gemaakt! Heb hem vorig jaar helemaal gezien, maar nu weer lekker kijken om er goed in te zitten voor seizoen 2.
De moeite waard om even te zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Miss kan ik hem nog ergens downloaden ofzo
Ok dAN, voorstukje leek me al wel leuk en ik hou wel van nl series maar toen waren er al 2 afl geweestquote:
Het was best een leuke aflevering.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Kally het volgende:
Mehh heb het gemist, maar was drumstel ophalen, was het wat?
Zal eens niet, ik ben er een keer nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was best een leuke aflevering.
En nu meen ik het wel.
quote:Een opmerkelijk voorval vanavond tijdens de uitzending van de Beste Singer Songwriter van Nederland, het tv-programma van Giel Beelen. Het Belgische jurylid Herman Brusselmans zei na afloop van het optreden van Mevrouw Tamara dat hij als beloning haar 'straks wel wilde beffen'.
De uitzending stond deze keer in het teken van liedjes over liefde.
Aanleiding voor de opmerking van de Belgische schrijver was dat Mevrouw Tamara vooraf zei dat ze het liedje aanvankelijk wilde opdragen aan Brusselmans, maar dat ze daar vanaf zag omdat ze dat 'teveel geslijm' met het jurylid vond.
Brusselmans maakte overigens nog meer 'flatterende' opmerkingen. Zo zei hij dat hij alleen naar kandidate Angela had gekeken in plaats van geluisterd en dat hij haar zeker nog zou zien na het programma.
Bron
Behalve dat hij wel leuke liedjes maaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende week ook Lucky Fonz III in het begeleidingsteam. Match met Mevrouw Tamara.
157.000. Niet best.quote:
Ah dankje, ik vergat het helemaal op te zoeken, vanmorgen toen ik keek stond het er nog niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
157.000. Niet best.Maar, het was dan natuurlijk ook knettergoed weer en iedereen is op vakantie, alleen de losers zitten hier mee te pos... oh... shit.
Nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nielson binnen op plek 42 van de Mega Top 50 met The Beauty & de Brains.
Whohooo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |