quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht programma, maar de maandag is zo... zo... ik weet niet :")
Dat vind ik dus ook. Geen overloos gezeur over toestanden die er toch niet toe doen. Gewoon lekker muziek schrijven, zingen en spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb straks voor het eerst dit programma gezien, ik was aangenaam verrast. Natuurlijk valt er wel wat aan te verbeteren maar het programma vind ik sowieso al aantrekkelijk omdat het puurder is dan die andere talentjachten. Eindelijk eens een niet-gedramatiseerde talentenjacht zonder dat hun hele leven wordt getoond, eindelijk eens een talentenjacht waarin het in de breedte om je muzikale talent gaat: zingen, spelen en componeren. Een verademing.
Deels met je eens. Al vind ik een vakjury ook niet altijd de juiste keuzes maken. Muziek is er in zoveel smaken en soorten. Het is simpelweg onmogelijk om 1 beste te kiezen. Het is goed mogelijk dat er verschillende deelnemers het beste zijn in hun eigen genre.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
TvoH gaat niet jatten, een producent gaat het jatten voor een opvolger van TvoH. Het is een logische ontwikkeling. Eerst mochten we alleen playbacken, toen ook zingen (Soundmixshow, internationaal een enorme hit!), nu mogen we ook samen zingen, onszelf begeleiden en wordt er puur op basis van het geluid gekozen tijdens de auditie. Straks krijgen we een talentenjacht waarbij de kandidaten zelf gecomponeerde nummers mogen spelen en waarbij hopelijk een professionele jury kiest aangezien inmiddels toch wel iedereen doorheeft dat de lekenjury er niets van bakt.
Zoals TvoH leuker is dan de voorgangers doordat er blind wordt gekozen, doordat kandidaten zichzelf mogen begeleiden en doordat de coaches met de kandidaten strijden in plaats van dat ze enkel bekritiseren en de kandidaten kiezen die afvallen zo verwacht ik dat andere programma's die weer een stap verder gaan ook weer leuker zullen gaan zijn, juist omdat ze weer een stap verder gaan. Wat dat betreft verwacht ik dat het nog minstens tot 2020 doorontwikkeld zal worden. Hopelijk blijft er voor het zingen en musiceren uiteindelijk 1 leuke talentenjacht over die het ideale concept is.
Dat is althans mijn verwachting maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Ik heb nog geen zangwedstrijd gezien waarbij niet de een beter zong dan de ander maar inderdaad, het kan heel goed voorkomen dat twee of drie kandidaten even goed zijn. Eventueel kan je hen allemaal laten winnen, als je echt de knoop door wil hakken dan kan je het publiek laten stemmen. Maar dan wel een publiek waarbij mannen en vrouwen, jongeren en ouderen, hoger- en lageropgeleiden enz. zo gelijk mogelijk worden vertegenwoordigd. Zo gauw je het publiek oproept om te stemmen dan krijg je dat vooral tienermeisjes stemmen. Als je echt een winnaar wil uitroepen dan wil je toch niet dat vooral 1 type kijker reageert?quote:Deels met je eens. Al vind ik een vakjury ook niet altijd de juiste keuzes maken. Muziek is er in zoveel smaken en soorten. Het is simpelweg onmogelijk om 1 beste te kiezen. Het is goed mogelijk dat er verschillende deelnemers het beste zijn in hun eigen genre.
Deze of Mattanja, want die worden constant op 3fm gedraaid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Mascleta het volgende:
I.v.m. vakantie een paar uitzendingen gemist. Nu maar laatste half uur van laatste aflevering meepakken.
Wie gaat er winnen?
Nee, dan doen ze juist weer anders. Douwe Bob dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze of Mattanja, want die worden constant op 3fm gedraaid.
Twitter is oké.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |