SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Mogguh!quote:
Ik ga mezelf maar eens aan het werk zetten. Slapen doe ik toch niet meer en sommige klussen wil ik gedaan hebben voor het écht warm is.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:15 schreef Nero22 het volgende:
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10.![]()
Hoera, het is zomervakantie!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou ik ga even lopen.. in ikeaen daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
![]()
Bah ikea...quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Drassss het volgende:
Nou ik ga even lopen.. in ikeaen daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitsowieso leg je wel een kilometertje af denk ik!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja precies. Hooray...quote:
Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitDat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet.
It's funny
Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zegquote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja precies. Hooray...
[..]
Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan.Dat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet.
!
![]()
Dat was gewoon een sportwinkel waar ik het over had hè.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zeg!
Maar dat is wel sjiek hoor, zo'n baan... Veel beter dan een loopband.
It's funny
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
1 kg vet vs. 1 kg spierweefsel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
*yuk* ik zit net te ontbijtenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nice! Mooie vergelijking!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed vergelijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kwam er gisternacht achter dat ik vandaag een hertentamen hebVanochtend even 1,5 uur in de auto gezeten en straks dus die test ...
Wilde ik vanochtend gaan hardlopen, maar dat zat er dus niet inVanavond dan maar
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
sowieso kijk je toch niet naar gewicht. ik heb niet eens een weegschaal thuisquote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
ik check alleen of ik nog SEXY-er ben dan ik al was![]()
* AntiChrist doet i'm sexy and i know it dansje![]()
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur![]()
![]()
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:57 schreef VKV het volgende:
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur
It's funny
Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strandquote:Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.![]()
![]()
lekker heavy toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:03 schreef VKV het volgende:
[..]
Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strandik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
Ja het is zeker zwaar. Maar vooral met dit weer ga ik liever een stuk lopen met de voetjes in de zeequote:Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
lekker heavy toch?ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
![]()
Aan een rivier heb je geen strand. Strand is aan zee. Nergens anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
's Avonds laat of 's ochtends vroeg, prima!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
lekker heavy toch?ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
Zeg, er ligt zand en het ligt naast het water.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Aan een rivier heb je geen strand. Strand is aan zee. Nergens anders.Het verklaar je anders het "Strand van Nulde"?
It's funny
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg, er ligt zand en het ligt naast het water.Het verklaar je anders het "Strand van Nulde"?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo is datquote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.![]()
![]()
dat strand lag aan de zee, telt het dan wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
pfff wat kan een mens lam zijn...
waardeloos geslapen.
oe die adipure!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Die ziet er best leuk uit!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef AntiChrist het volgende:
Adidas gaat ook voor het minimal principe zo te zien
[ afbeelding ]
Of niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Te warm?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:47 schreef winterstorm666 het volgende:
pfff wat kan een mens lam zijn...
waardeloos geslapen.
oe die adipure!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik ben er ook al naar op zoekquote:Op maandag 23 juli 2012 14:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die ziet er best leuk uit!
Of niet?maar naar ik begrijp zijn het niet echt dedicated hardloopschoenen maar meer voor in de sportschool.. ?!?! vaag!
![]()
laat in bed.
daarna autoalarm dat bleef bleren bij de buren.
daarna mug.
en daarna wekalarm dat in storing om de 5 minuten af ging.
gevolgd door wekalarm van wederhelft die hem nog extra lang af liet gaan.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha. Niet zo best met je nachtdiensten!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef winterstorm666 het volgende:
laat in bed.
daarna autoalarm dat bleef bleren bij de buren.
daarna mug.
en daarna wekalarm dat in storing om de 5 minuten af ging.
gevolgd door wekalarm van wederhelft die hem nog extra lang af liet gaan.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
neeeh en ik wou vandaag nog zoveel doen!
ik heb wel een vrije dag vandaag maar daar is al weinig meer van over!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ondanks de warmte een erg productieve eerste dag van m'n vakantie.
Ramen gezeemd, wassen gedraaid, gedroogd (buiten) en opgeruimd, bed verschoond, boodschappen gedaan, maaltijdsalade gemaakt en straks loopgroeptraining.
Hoop dat de training een beetje vol te houden is, want het is idd erg warm buiten!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wellicht vanavond lopen > 21.00u, veels te warm nog nu..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoi!
Ik loop regelmatig en heb me net aangemeld bij de endomondo groep, moet ik dat verder nog ergens melden? (omdat er zo'n vertaal lijstje staat van echte naam-fok naam)
Ben in voorbereiding voor de dam tot damloop en dat gaat best aardig.![]()
Stuur even een PM naar GotC, zij is beheerder.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef LoganMCV het volgende:
Hoi!
Ik loop regelmatig en heb me net aangemeld bij de endomondo groep, moet ik dat verder nog ergens melden? (omdat er zo'n vertaal lijstje staat van echte naam-fok naam)
Ben in voorbereiding voor de dam tot damloop en dat gaat best aardig.
Bohhh, intervaltraining met dit weerquote:Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ]
http://connect.garmin.com/activity/202296594
Ik ben nu echt bang voor vanavond
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bohhh, intervaltraining met dit weer
Ik ben nu echt bang voor vanavondIk had het niet meer die laatste keer... maar voelt wel weer lekker dat ik het weer gedaan heb
![]()
![]()
Snap ik! Goed dat je het gedaan hebt én volgehouden.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef xzaz het volgende:
[..]Ik had het niet meer die laatste keer... maar voelt wel weer lekker dat ik het weer gedaan heb
Ik hang alweer 25 minuten in de wacht bij Garmin, ze zijn niet echt goed bereikbaar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Moet je vanavond ook interval?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snap ik! Goed dat je het gedaan hebt én volgehouden.Garmin supportquote:Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik hang alweer 25 minuten in de wacht bij Garmin, ze zijn niet echt goed bereikbaar![]()
![]()
Ik heb ook mijn eerste productieve dag van de vakantie vandaagquote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Yuki het volgende:
Ondanks de warmte een erg productieve eerste dag van m'n vakantie.
Ramen gezeemd, wassen gedraaid, gedroogd (buiten) en opgeruimd, bed verschoond, boodschappen gedaan, maaltijdsalade gemaakt en straks loopgroeptraining.
Hoop dat de training een beetje vol te houden is, want het is idd erg warm buiten!(Het was niet m'n eerste vakantiedag
)
Vanochtend grote schoonmaak (ramen binnen en buitenkant zemen, kamer schoonmaken), naar de bieb geweest, naar de bank geweest, bijna 2 uur over het strand gewandeld (m'n kuiten!) en straks misschien weer terug naar het strand voor een duik...hoewel ik wel erg veel kwallen zag![]()
![]()
Denk het wel... Ik ga voor de tweede (en laatste) keer proeftrainen in een loopgroep en het kernprogramma is vaak wel op basis van intervallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je vanavond ook interval?
[..]
Garmin support
Maar goed, we zullen wel zien
Ervaring mee?quote:Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik nu al 35 min en vanmiddag al 20 (dit is mn tweede telefoontje,eerste oplossing loste niks op).quote:Ziggy played guitar
Nou wat raaaar
Ik mag mn toestel terugsturen naar Garmin en dan krijg ik een andere opgestuurd, maar dat is dan geen nieuwe maar 1 waarvan bijvoorbeeld al een keer een onderdeel vervangen is en die ze niet meer als nieuw mogen verkopenMaar een nieuwe krijg ik niet..
Ik ga de webwinkel waar ik hem heb gekocht maar proberen..Ziggy played guitar
He balenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:22 schreef MissBliss het volgende:
Nou wat raaaar
Ik mag mn toestel terugsturen naar Garmin en dan krijg ik een andere opgestuurd, maar dat is dan geen nieuwe maar 1 waarvan bijvoorbeeld al een keer een onderdeel vervangen is en die ze niet meer als nieuw mogen verkopenMaar een nieuwe krijg ik niet..
Ik ga de webwinkel waar ik hem heb gekocht maar proberen..En nu maar hopen dat die webshop beheerder een beetje coulant is.
![]()
Ging kut vandaag! Eerste keer. Het weer flink onderschat. Dacht dat een frisse wind was met warme temps. Nee dus. Allejezus zat ik daar met lange tight
Woensdag zeker de korte pakken.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een lange tight aan te trekken als de R niet in de maand zit?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ging kut vandaag! Eerste keer. Het weer flink onderschat. Dacht dat een frisse wind was met warme temps. Nee dus. Allejezus zat ik daar met lange tight
Woensdag zeker de korte pakken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meestal als ik loop met een frisse wind dan koel ik bij het wandelen veel te snel af. Vandaar mijn gedachtequote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een lange tight aan te trekken als de R niet in de maand zit?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En heb het wel eerder gedaan, was precies goed toen. Alleen vandaag onderschatte ik het weer flink.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lang met 20/25C?? Dat is echt gekke werk johquote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Woensdag zeker de korte pakken.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lang met 20/25C?? Dat is echt gekke werk joh.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Best warm... Liep ik daar met mijn tomatenhoofd langs de ringvaart, terwijl er allemaal kinderen/jongeren in het water sprongenThe jealousy...
![]()
Maar ondanks de warmte toch goed gelopen. Voor het eerst niet gewandeldMoest wel drie keer even wachten om over te kunnen steken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/74254654
Ik had het al heet met mijn korte broek, zou het nooit volhouden met een lange tight in dit weer denk ik haha![]()
Mooie pace hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef Miezziej het volgende:
Best warm... Liep ik daar met mijn tomatenhoofd langs de ringvaart, terwijl er allemaal kinderen/jongeren in het water sprongenThe jealousy...
![]()
Maar ondanks de warmte toch goed gelopen. Voor het eerst niet gewandeldMoest wel drie keer even wachten om over te kunnen steken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/74254654
Ik had het al heet met mijn korte broek, zou het nooit volhouden met een lange tight in dit weer denk ik haha!
![]()
Met lange tight en een vest?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Overmorgen maar een rematch tegen het weer![]()
![]()
![]()
zal ik vanavond laat (9 uur ) gaan lopen, of straks? Ik twijfel ...
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vanavond uiteraard.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik vanavond laat (9 uur ) gaan lopen, of straks? Ik twijfel ...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?Ik zie de foto's wel tegemoet hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nu schijnt de zon en is het lekker warmquote:Lekker zweten
terwijl het vanavond wat koeler is en dat loopt ook wel aangenaamWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het zal nog lang warm aanvoelen, wees niet bangquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu schijnt de zon en is het lekker warmLekker zweten
terwijl het vanavond wat koeler is en dat loopt ook wel aangenaam![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?of ehh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
krijg je niet dit soort taferelenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
wel handig kan je onder het schijten gewoon doorlopen
omgquote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je niet dit soort taferelen
[ afbeelding ]![]()
ok fuck itik ga nu hardlopen heb er vet veel zin in
ik vertel straks wel hoe het is gegaan en of ik nog leef
tot strakjes
Is dit een weddenschap? Ik durf nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zie de foto's wel tegemoet hahaha
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lekker drassssig in de broekquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Heb je geen goddelijk lichaam zoals Borat?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dit een weddenschap? Ik durf niet![]()
![]()
Ik niet alleen van mijn darmen gok ikquote:Op maandag 23 juli 2012 18:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik 1:09 op de halve zou lopen, zou ik waarschijnlijk ook last van mn darmen krijgen![]()
![]()
Gewoon twee dagen niets eten en leven op die zakjes voeding en waterquote:Op maandag 23 juli 2012 18:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik 1:09 op de halve zou lopen, zou ik waarschijnlijk ook last van mn darmen krijgen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Fuck zegval ik in slaap op de bank!
Nu helemaal duf... Moet mezelf even een flinke schop onder m'n kont geven om nog naar de loopgroep te gaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Fuck zegval ik in slaap op de bank!
Nu helemaal duf... Moet mezelf even een flinke schop onder m'n kont geven om nog naar de loopgroep te gaan.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Heb je geen goddelijk lichaam zoals Borat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik hield het zelfs met een lange tight volquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht..
Geen grapquote:Op maandag 23 juli 2012 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit. Net gebeurt. Ik dus deksel eraf halen van twee AH Rundervinken heerlijk gebakken in olijfolie op medium vuur knalt er opeens één van de vinken uit elkaar. Resultaat: vlees op het fornuis, plafond, en op de muren.
Het was maar goed dat ik er snel bij was met het afvegen.
. Net klaar met opruimen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tja het zal allemaal wat rustiger moeten, omdat je hartslag wat rapper omhoog gaat. Niet te overmoedig worden en dan is het wel te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht.![]()
![]()
Ik heb nog wel een foto van iemand (een schone Canadese) in zo'n Borat pak. Zelf geschoten op een gezellige avond in Australië. Anyone?![]()
Vanavond ook weer lopen. Ik heb zin in duurloop...
It's funny
kom op moet die foto nou in ieder hardloop topic?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je niet dit soort taferelen
[ afbeelding ]![]()
Ik ga straks denk ik ook maar een rondje lopen, eigenlijk rustdag maar de komende 2 dagen zal het er wel bij inschieten.
Ik wacht nog wel een uurtje denk ik maar heb er wel zin in![]()
![]()
Wat is jullie mening over het kauwgom kauwen tijdens het hardlopen? Hebben jullie dat ooit eens geprobeerd en of ben je fel tegen?
Ik vind het wel relaxed om te doen. Als ik train wil ik toch niet voluit gaan en hou ik dus nog energie over om lekker weg te kauwen. Daarbij krijg ik door dat kauwen geen droge mond en kan ik me wat "forceren" door de neus te ademen. Echt een gevaar zie ik er niet in...
Jullie ideeën?It's funny
Ja, ik dacht echt even dat ik gek was toen ik het wilde proberen. Ik lees nu dat heeeeeul veel het doen. Ben ik toch niet zo speciaal als gedacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef Shravani het volgende:
Ik neem altijd kauwgom mee, anders krijg ik een droge mond.![]()
It's funny
Je zult ongetwijfeld anders specialiteiten hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt even dat ik gek was toen ik het wilde proberen. Ik lees nu dat heeeeeul veel het doen. Ben ik toch niet zo speciaal als gedacht.![]()
![]()
![]()
Ik doe het niet, want ik ben bang dat ik m inslikquote:Op maandag 23 juli 2012 20:03 schreef Nero22 het volgende:
Wat is jullie mening over het kauwgom kauwen tijdens het hardlopen? Hebben jullie dat ooit eens geprobeerd en of ben je fel tegen?
Ik vind het wel relaxed om te doen. Als ik train wil ik toch niet voluit gaan en hou ik dus nog energie over om lekker weg te kauwen. Daarbij krijg ik door dat kauwen geen droge mond en kan ik me wat "forceren" door de neus te ademen. Echt een gevaar zie ik er niet in...
Jullie ideeën?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had tijdens het lopen daarstraks best wat kauwgom kunnen gebruiken! Overduidelijk te weinig gedronken vandaag, ik had me toch een droge bek. Bah.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Snap ik. Ik kauw er ook niet echt op. Om de paar tellen schuif ik hem van de ene wang naar de andere wang. Wellicht moet je wat oefenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het niet, want ik ben bang dat ik m inslik
Afijn, ik ga lopen. Ik weet nog niet wat ik ga doen en waar ik heen ga, dat beslis ik wel tijdens het lopen.![]()
Tot over ehm... twee uur max.
It's funny
heb voor de warme dagen en/of lange duurlopen een drinkgordel voor maximaal die ik afhankelijk van de afstand/temperatuur gebruik. Als het niet al te warm is reken ik voor elk uur (naar boven afgerond) 1 flesje.![]()
Ik oefen eerst wel in de treinquote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kauw er ook niet echt op. Om de paar tellen schuif ik hem van de ene wang naar de andere wang. Wellicht moet je wat oefenen.
Afijn, ik ga lopen. Ik weet nog niet wat ik ga doen en waar ik heen ga, dat beslis ik wel tijdens het lopen.![]()
Morgen moet ik, vóór m'n werk, eerst naar t gemeentehuis voor een nieuw paspoort. Maar die gaat pas om 09:00 uur open. Kans voor een ochtendloopjehoef ik ook niet s avonds in de warmte, win-win situatie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boh.... kwam terug van mijn rondje. Zwaar onder de kraan gehangenKreeg meteen na 10 meter ofzo steken, dus dat was lekker
Daarnaast wel mijn les kunnen lopen, maar was wel een stuk pittiger in dit weer.
Ik wilde dit eerder posten, maar ik viel op de bank in slaap
Nou, ook al had het wel gelukt, de keren dat ik steken had lag dat echt niet aan een dwars zittende scheet!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Steken moet je doorheen lopen. Een ordinaire scheet is vaak de oplossing.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket
Wel lekkahquote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket
Na het lopen ben ik opeens super moeTe vroeg om te slapen...
![]()
![]()
Lol, hoe laat lunch jij? Je ging pas na 6 uur lopen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Steken moet je doorheen lopen. Een ordinaire scheet is vaak de oplossing.
Ikde loopgroep. Damn dat was lekker!
Wat korter ingelopen dan vorige keer, maar wel weer naar het bosDaarna wederom voorzichtig stretchen en vervolgens andere loopscholing dan vorige keer (oefeningen op de plaats gedurende 10 sec en daarna 10 sec ontspannen versnellingsloopje). Daarna kernprogramma: 4 keer 7 minuten lopen.
Hierbij liep ik sneller dan de vorige groepstrainingKon samen oplopen met een meisje/jonge vrouw (gok een jaar of 3 ouder dan ik), beetje kletsen onderweg en mooie rondetijden gelopen.
1e km: 6:02 en uitlopen tot 7 min
2e km: 6:02 en uitlopen tot 7 min
3e km: 6:10 en uitlopen tot 7 min
4e km: 6:00en toen gestopt
we waren gesloopt
Eerste stuk uitlopen was wandelend, daarna nog hardgelopen op iets rustiger tempo, maar toch nog best inspannend. Beetje stretchen en klaar
Wel last van m'n linkerknie met naar huis fietsendus even kijken hoe die zich houdt.
Oh, en we werden getraind door Aart Stigter himself
Wat een aardige man is dat
lekkere training Yuk, en het allerbelangrijkste: je hebt er blijkbaar plezier in!!
keep it up!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aart Stigter is wel een baas met 18 marathons onder de 2:20![]()
Overigens is het een goed teken als het bij warmte ook goed gaat![]()
![]()
Dat sowieso! Ik ga me definitief inschrijvenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekkere training Yuk, en het allerbelangrijkste: je hebt er blijkbaar plezier in!!
keep it up!
Op maandag, woensdag en zaterdag zijn er 2 groepen die tegelijk trainen, op verschillend niveau. Verklaart ook meteen waarom ik nu stukken beter meekwam dan met de vorige training; op donderdag schijnt het voornamelijk gevorderden-training te zijn. Ik was dus heul niet zo langzaam, zij waren gewoon snel!
Zat nu mooi in de middenmoot
goed gedaan yuki!
en aldo ook bravo! goed dat je volgens schema bent gaan lopen.
dan heb je er des te langer plezier van!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, wat een koning is datquote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
Aart Stigter is wel een baas met 18 marathons onder de 2:20![]()
Overigens is het een goed teken als het bij warmte ook goed gaat
Trainen in het bos is hemels met dit weer. Je merkt veel minder van de warmte. Overigens moet ik wel leren lopen met water bij me en drinken tussendoor, want nu ik richting trainingen van een uur ga is drinken echt noodzakelijk. Ik had m'n water achtergelaten bij het verzamelpunt en daar had ik spijt van
Klinkt leuk zeg Yuki!
Yaaay, ik mag m'n Garmin terugsturen naar de webshop en dan gaan ze hem repareren of ik krijg een nieuwe
Ziggy played guitar
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt leuk zeg Yuki!
Yaaay, ik mag m'n Garmin terugsturen naar de webshop en dan gaan ze hem repareren of ik krijg een nieuweEindelijk wat beter nieuws voor je.
![]()
Goed gedaan Yuki! Leuk dat het zo lekker gaat. En 6min per kilometer is echt hard met deze temperatuur!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja ben echt blijquote:
Ziggy played guitar
als iets kapot is is het vaak de rompslomp er om heen dan het ongemak zelf...zeker voor mij want als ik bijv. iets met de pakketdienst wil terug sturen moet ik eerst naar het dichtstbijzijnde dorp.... 35km verderopquote:
mooie duurloopquote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als iets kapot is is het vaak de rompslomp er om heen dan het ongemak zelf...zeker voor mij want als ik bijv. iets met de pakketdienst wil terug sturen moet ik eerst naar het dichtstbijzijnde dorp.... 35km verderop![]()
![]()
Heen gaat nog net Don, maar je moet weer terug ook....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie webshop dan! Mag ik vragen waar je 'm besteld hebt? Als ik er dan ooit 1 overweeg weet ik welke winkel wel behulpzaam isquote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt leuk zeg Yuki!
Yaaay, ik mag m'n Garmin terugsturen naar de webshop en dan gaan ze hem repareren of ik krijg een nieuwe.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Kun je ipv compacter eens de term soortelijk gewicht gebruiken? Compacter zegt nog niks mbt het gewicht van iets. Ik kan een compacte laptop hebben en die kan nog zwaarder zijn dan een grote laptop. Oppervlak zegt niks in deze. Met een groter soortelijk gewicht ben je een stuk duidelijker.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
sorry Slacker voor deze onoverkomelijke blunder van mijn kant...het zal niet meer gebeuren.
Maar ik denk dat de meeste mensen, ondanks de weergave van mijn bijna niet te meten onnozelheid in die post, de strekking van het plaatje evengoed wel begrepen...
mea culpa, mea maxima culpa
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-07-2012 21:52:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enne, als je nog wat zout nodig hebt..pm dan even want er zullen nog genoeg slakken gepost worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks voor alle lieve en leuke reacties
Ik ga douchen en dan genieten van mijn heeeeeerlijke maaltijdsalade (komkommer, tomaat, ui, paprika, mozzarella, pasta en een dressing met italiaanse kruiden)
HOOOAAAAH MO*F*CKERS!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben baas.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Nero22 op 23-07-2012 22:17:38 ]It's funny
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Nero22 het volgende:
HOOOAAAAH MO*F*CKERS!
Ik ben baas.![]()
![]()
16.21 km in 1:33:42.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 EM in 1:32:53
Morgen heb ik er spijt van, maar nu kan ik de hele wereld aan!![]()
It's funny
Goed gedaanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Nero22 het volgende:
[..]
16.21 km in 1:33:42.
10 EM in 1:32:53
Morgen heb ik er spijt van, maar nu kan ik de hele wereld aan!![]()
![]()
![]()
![]()
HOOAAAAH![]()
Oké, zo is het genoeg.![]()
Dankjulliewel. Ik zag onderweg mijn ex lopen, dat takkewijf.Ik kreeg spontaan nieuwe energie. Jammer genoeg was het vrij in het begin.
It's funny
off -topic:
jammer dat ik die energie nooit krijg Nero...ik heb namelijk geen ex'en, wel voormalige partners...
Jeetje,wat een vreselijk woord vind ik dat:ex...een woord zo vol met afschuw en wrok...terwijl je ooit verliefd op dat persoon ben geweest en ook hele mooie momenten heb gehad...
kan zich qua ergenis bij mij bijna meten met 'de kids''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
True that. Maar ik heb dan ook echt 0,0 respect meer voor haar. Lang verhaal. Mijn andere vriendinnetjes noem ik ook niet zo gauw ex. Weet eigenlijk niet waarom. Zal daar wel aan liggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
off -topic:
jammer dat ik die energie nooit krijg Nero...ik heb namelijk geen ex'en, wel voormalige partners...
Jeetje,wat een vreselijk woord vind ik dat:ex...een woord zo vol met afschuw en wrok...terwijl je ooit verliefd op dat persoon ben geweest en ook hele mooie momenten heb gehad...
kan zich qua ergenis bij mij bijna meten met 'de kids'
It's funny
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
HOOOAAAAH MO*F*CKERS!
Ik ben baas.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef Nero22 het volgende:
HOOAAAAH![]()
Oké, zo is het genoeg.![]()
Dankjulliewel. Ik zag onderweg mijn ex lopen, dat takkewijf.Ik kreeg spontaan nieuwe energie. Jammer genoeg was het vrij in het begin.
![]()
![]()
Onbereikbare hoogten voor mijquote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nummer 2 op het leaderboard! Mwuahaha!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nummer 15, beat that!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nero![]()
![]()
+ 2 bazenpunten
Komt wel gevaarlijk dicht bij RD zijn tijd in de buurt trouwensHeeft die man eindelijk een beetje tegenstand
![]()
Ik hoop zo dat ik volgende week weer een beetje kan lopen. Als ik dit zo zieM'n vader gaat morgen ''even een fietstochtje doen'' 100 kmquote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik morgen weer doen![]()
![]()
Goed gedaan Nero!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ghehe, thanks. En zo is dat.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nero![]()
![]()
+ 2 bazenpunten
Komt wel gevaarlijk dicht bij RD zijn tijd in de buurt trouwensHeeft die man eindelijk een beetje tegenstand
![]()
Ik hoop zo dat ik volgende week weer een beetje kan lopen. Als ik dit zo zie
[..]
M'n vader gaat morgen ''even een fietstochtje doen'' 100 km![]()
![]()
Kusjekroel voor jou.
Thanksquote:![]()
Ik ga nu maar even die zoutkorst van me af douchen.![]()
It's funny
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nero![]()
![]()
+ 2 bazenpunten
![]()
Ik hoop zo dat ik volgende week weer een beetje kan lopen. Als ik dit zo zie
[..]
M'n vader gaat morgen ''even een fietstochtje doen'' 100 km![]()
Morgen ga ik ook voor een 100km+ tochtje
![]()
![]()
Zoutkorst afspoelen is lekker
Endomondo registeren is zeker niet mogelijk als je geen telefoon/garmin etc hebt? Dus handmatig bij "the club" horen zit er niet bij?![]()
![]()
Jawel dat kan! Zo ben ik ook begonnenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
Endomondo registeren is zeker niet mogelijk als je geen telefoon/garmin etc hebt? Dus handmatig bij "the club" horen zit er niet bij?![]()
![]()
Dan heb je toch een vreselijke slaapzak comazak aan het eind ?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]Morgen ga ik ook voor een 100km+ tochtje
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuki, klinkt leuk je loopgroep! en lekker snel gelopen.
Nero, baas![]()
MB, beter dat het via de webshop wel beter geregeld wordt! Hoop dat je een hele nieuwe krijgt en daar niet al te lang op hoeft te wachten.
Ik heb net rondje met zoonlief gelopen, langzaam gelopen, iets eerder gestopt, maar wel de hele tijd gezellig gekletst.![]()
Nee johquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je toch een vreselijke slaapzak comazak aan het eind ?Geen enkel probleem.
Endo is inderdaad gelukt. Ik moet Gotc een pm sturen om me te accepteren las ik ergens?![]()
wedstrijdtijd op de 16km staat hier nog steeds op 1.18.34 Sexy, oke ik weet het, het is niet de 16.2km van Nero..we missen nog 200m en dat kan voor sommige mensen een onoverkomelijk detail zijn....maar er is toch een klein gaatjequote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nero![]()
![]()
+ 2 bazenpunten
![]()
Maar Nero, je hebt nog 40km om te oefenen deze week...
Even een schatting gemaakt van wat we gelopen hebben vandaag (in- en uitlopen was 1,55 km, dus samen 3,1. Tijdens het kernprogramma 5,6 km gelopen... Plus nog wat sprintjes bij de loopoefeningen, kom ik op ongeveer 9 km).
Ingevoerd in Endomondo... Plaats 5 op het leaderboard
Even aangeven van "joh, ik ben drassss", dan weet ze wie het isquote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee johGeen enkel probleem.
Endo is inderdaad gelukt. Ik moet Gotc een pm sturen om me te accepteren las ik ergens?
Dat is waar dat is waar. Maar ik zag jullie laatste workouts onder elkaar staan en toen ging ik eens kijken. dus ik had zeg maar niet je wedstrijdtijd gezien/kunnen wetenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wedstrijdtijd op de 16km staat hier nog steeds op 1.18.34 Sexy, oke ik weet het, het is niet de 16.2km van Nero..we missen nog 200m en dat kan voor sommige mensen een onoverkomelijk detail zijn....maar er is toch een klein gaatje
Maar Nero, je hebt nog 40km om te oefenen deze week...![]()
![]()
Oh heb mijn Fok naam als Naam erbij gezet dus dat komt helemaal goed lijkt mequote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even aangeven van "joh, ik ben drassss", dan weet ze wie het is
Alsnog bedankt Gup!![]()
Ik niet. Ik train wat ik moet/wil trainen en vind het alleen maar leuk als ik daarmee hoog op het leaderboard kom.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn er nu echt mensen die express wat langer lopen om hoger op het leaderboard te komen?
Maar als ik in de top 20 sta ipv de top 10, ga ik echt niet meer lopen
Jaquote:Het is dat ik een mietje ben en daar niet snel in m'n eentje zal gaan lopen... Maar wat is het daar heerlijk lopen! Zeker nu met die warmte; door de schaduw is het sowieso al koeler en omdat de zon niet helemaal door kan dringen in het bos is het sowieso beter uit te houden dan op de weg
Gaat goedkomenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh heb mijn Fok naam als Naam erbij gezet dus dat komt helemaal goed lijkt me
Alsnog bedankt Gup!
Dat wil ik ook nog wel eens doen. Pannenkoekenhuis ligt aan de Koningsweg, of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mooi gebied. Weleens gewandeld en pannekoeken gegeten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wedstrijdtijd op de 16km staat hier nog steeds op 1.18.34 Sexy, oke ik weet het, het is niet de 16.2km van Nero..we missen nog 200m en dat kan voor sommige mensen een onoverkomelijk detail zijn....maar er is toch een klein gaatje
Maar Nero, je hebt nog 40km om te oefenen deze week...![]()
40 km in 6 dagen gaat hem toch echt niet worden. Ik denk dat er nog maar max. 15 bijkomen.
It's funny
loop wel eens wat langer dan gepland maar dat is niet om voor de plaats op de leaderboard of in the challengequote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn er nu echt mensen die express wat langer lopen om hoger op het leaderboard te komen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind 's avonds lopen trouwens wel lekkerder dan 's morgens, jammer dat ik 's avonds wat minder makkelijk de deur uit kan.![]()
Inderdaad. Wel een stukje er vanaf dus niet direct zichtbaar vanaf de koningsweg.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens doen. Pannenkoekenhuis ligt aan de Koningsweg, of niet?![]()
Ik niet. Het is maar relatief, en daarnaast een weekopname. Maar het is wel geinig om te zienquote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn er nu echt mensen die express wat langer lopen om hoger op het leaderboard te komen?
Sorry voor de off-topic postquote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een stukje er vanaf dus niet direct zichtbaar vanaf de koningsweg.
Het is in dat hoekje richting Fort Vechten, toch? Vlak voordat je Bunnik inrijdt, vanaf Utrecht gerekend?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat zijn vast goddelijke pannekoekenTuurlijk, de natuur en de loop ervaring is ook leuk, maar de pannekoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
Pannenkoeken![]()
Dat mag dus alleen als er flink gewandeld of hardgelopen is
![]()
Of gewoon een looptraining meedoen met Aart Stigter. Doei 882 kcalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die update is wel tof, tenminste wat ik er van gezien heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef Drassss het volgende:
Dat Endo is eigenlijk best hip en leuk met al die grafieken/cijfertjes etc
Moet nog steeds beginnen, alleen nu erg last van mijn ribben ':')![]()
De update is wel handig ja. Geen geklooi meer met allerlei knopjes. Gewoon 1 start- en pauze-/stopknop.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die update is wel tof, tenminste wat ik er van gezien heb.
Moet nog steeds beginnen, alleen nu erg last van mijn ribben ':')
It's funny
Roosjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die update is wel tof, tenminste wat ik er van gezien heb.
Moet nog steeds beginnen, alleen nu erg last van mijn ribben ':')![]()
Ohja, ik moet alles handmatig invoeren. Ik vind de gegevens daarna wel leuk om te zien![]()
![]()
Yep, direct na de tweedehandsauto handelaar links vanuit utrecht gezien.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry voor de off-topic post
Het is in dat hoekje richting Fort Vechten, toch? Vlak voordat je Bunnik inrijdt, vanaf Utrecht gerekend?![]()
Dan had ik toch iets anders voor ogenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Yep, direct na de tweedehandsauto handelaar links vanuit utrecht gezien.Mijn idee was rechts van de Koningsweg, als je uit Utrecht komt. Toch maar eens zoeken binnenkort, wil wel eens wandelen + pannenkoeken eten daar
Had eigenlijk het plan om morgenochtend het lopen weer op te pakken, heb alleen sinds aantal dagen stekende pijn bij mijn ribben (rechterkant),plus dat daar een blauwe plek zit.
dus denk dat het verstandig is om nog even te wachten![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan had ik toch iets anders voor ogenMijn idee was rechts van de Koningsweg, als je uit Utrecht komt. Toch maar eens zoeken binnenkort, wil wel eens wandelen + pannenkoeken eten daar
Yuki, daar gaan die 800 calorieen...
Het zit tegenover ford vechten. Dus aan de andere kant van de weg. Bij fort rhijnauwen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan had ik toch iets anders voor ogenMijn idee was rechts van de Koningsweg, als je uit Utrecht komt. Toch maar eens zoeken binnenkort, wil wel eens wandelen + pannenkoeken eten daar
![]()
Dealbird.nlquote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goeie webshop dan! Mag ik vragen waar je 'm besteld hebt? Als ik er dan ooit 1 overweeg weet ik welke winkel wel behulpzaam is.
Ziggy played guitar
Off topic, sorry, maar...
FUUUUUUUUUUUUUU!!!! Stomme iCloud van m'n iPhone heeft al m'n contacten weggegooid... Wil ik backup terugzetten, is die beveiligd en blijk ik het wachtwoord vergeten te zijn.
Hier kan ik nu dus de hele nacht om wakker liggen
Komt wel goed schatje. *schuift rosevice*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef Yuki het volgende:
Off topic, sorry, maar...
FUUUUUUUUUUUUUU!!!! Stomme iCloud van m'n iPhone heeft al m'n contacten weggegooid... Wil ik backup terugzetten, is die beveiligd en blijk ik het wachtwoord vergeten te zijn.
Hier kan ik nu dus de hele nacht om wakker liggen
Straks wordt je wakker en dan is aaaaaaallleeeees oké.![]()
Net 8,0km in 35 minuten hardgelopen = 13,7 km/u gemiddeld
gister ook nog eens 29 km gefietst in 79 minuten en vandaag 20km gefietst in 55 minuten![]()
Morgen maar even een rustdagje![]()
![]()
bjina 14km per uur... (4.22min/km) en dat voor een trainingsrondje ...je hoort in het amateurtopic thuis...alleen jammer dat we nooit een endomondo linkje o.i.d. dergelijks van je zien en dat je altijd om 4 uur 's nachts loop... en dat je nooit echte loopgerichte posts hebt...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:48 schreef PretKroket het volgende:
Net 8,0km in 35 minuten hardgelopen = 13,7 km/u gemiddeld [ afbeelding ]
gister ook nog eens 29 km gefietst in 79 minuten en vandaag 20km gefietst in 55 minuten![]()
Morgen maar even een rustdagje
Als ik het bij het verkeerde eind heb dan mijn verontschuldigingen maar soms trek ik je prestaties in twijfel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap waar je vandaan komt, maar ik heb geen meetapparatuur behalve tijdswaarneming en google maps... Ik loop altijd hard in de omgeving van een groot industrietterein naast mijn buurt (ik woon in de Bijlmer naast de Ikea). Ik ben nu bezig met mijn conditie weer uit te bouwen, heb nu voornamelijk een voetbalconditie. Vroeger kon ik 12,5km in 50+/- minuten rennen, ben best geïnteresseerd in het iets serieuzer aanpakken dus misschien dat ik binnenkort wat meetapparatuur in huis haal. Endomo is zoiets neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bjina 14km per uur... (4.22min/km) en dat voor een trainingsrondje ...je hoort in het amateurtopic thuis...alleen jammer dat we nooit een endomondo linkje o.i.d. dergelijks van je zien en dat je altijd om 4 uur 's nachts loop... en dat je nooit echte loopgerichte posts hebt...
Als ik het bij het verkeerde eind heb dan mijn verontschuldigingen maar soms trek ik je prestaties in twijfel![]()
obedankt voor je uitlegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:17 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik snap waar je vandaan komt, maar ik heb geen meetapparatuur behalve tijdswaarneming en google maps... Ik loop altijd hard in de omgeving van een groot industrietterein naast mijn buurt (ik woon in de Bijlmer naast de Ikea). Ik ben nu bezig met mijn conditie weer uit te bouwen, heb nu voornamelijk een voetbalconditie. Vroeger kon ik 12,5km in 50+/- minuten rennen, ben best geïnteresseerd in het iets serieuzer aanpakken dus misschien dat ik binnenkort wat meetapparatuur in huis haal. Endomo is zoiets neem ik aan?
heb zelf geen endomondo maar dat kan je volgens mij heel makkelijke op je telefoon zetten als app., er zitten hier op dit topic genoeg endo-kenners die je kunnen helpen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, dat is iets voor de nabije toekomst voor mij danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
o
[..]
bedankt voor je uitleg
heb zelf geen endomondo maar dat kan je volgens mij heel makkelijke op je telefoon zetten als app., er zitten hier op dit topic genoeg endo-kenners die je kunnen helpen.Heb zelf een motofone
Maar ben onderhand wel toe aan een nieuwe![]()
en misschien minder bier drinken want ook bij je posts in het bodybuilding topic lees ik nooit geen stats van je maar alleen maar (op mijn overkomende als vage) ontwijkende antwoorden over hoeveel bier je wel niet gedronken heb dat weekend of die week.....
misschien slaat mijn troll-meter iets te snel uit maar zulke posts doet mij altijd achter de oren krabben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oke, dat is wel bijzonder want ik heb volgens mij niet zo veel gepost in dat topic, hooguit vijf posts ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
en misschien minder bier drinken want ook bij je posts in het bodybuilding topic lees ik nooit geen stats van je maar alleen maar (op mijn overkomende als vage) ontwijkende antwoorden over hoeveel bier je wel niet gedronken heb dat weekend of die week.....
misschien slaat mijn troll-meter iets te snel uit maar zulke posts doet mij altijd achter de oren krabben![]()
even omkleden en dan maar een rondje fartlek doen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even gegoogled, fartlek doe ik ook blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
even omkleden en dan maar een rondje fartlek doen....Meestal op het einde v.d. training dan sprint ik nog een paar stukken.
![]()
Wakker!! Aankleden, ik ga ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
even omkleden en dan maar een rondje fartlek doen....
Ik begin wat later met werkenquote:eerst naar het gemeentehuis om een nieuw paspoort aan te vragen
Je hebt je gewoon verslapenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik begin wat later met werkeneerst naar het gemeentehuis om een nieuw paspoort aan te vragen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:
oke, ik ben weg in 1 minuut...wie het eerste terug is!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schoenen aan, konijn in d'r hok, game on!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, ik ben weg in 1 minuut...wie het eerste terug is!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank je!! Ik ben terugNu even uitzweten, douchen en weer verder!!
11km.....and back!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Schoenen aan, konijn in d'r hok, game on!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Well done!!quote:
Ik heb niet eens de helft gedaan
en een bekertje
Goeoeoeoed!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dank je Guppers... binnenkort toch maar eens een serieuze poging doen om de kilometer onder de 4 minuten te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou je moeten kunnen tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
dank je Guppers... binnenkort toch maar eens een serieuze poging doen om de kilometer onder de 4 minuten te lopen
Als ik zie hoeveel je loopt zou 1 km onder de 4 min toch geen probleem moeten zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
dank je Guppers... binnenkort toch maar eens een serieuze poging doen om de kilometer onder de 4 minuten te lopen![]()
ik denk het ook niet Don, allleen heb ik het nog nooit echt geprobeert.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel je loopt zou 1 km onder de 4 min toch geen probleem moeten zijn?
Daarbij ben ik echt het prototype van een lange afstandloper en de kilometer is voor mij toch echt nog een lange sprint... maar zoals gezegd, zeker de moeite waard om het een keer te proberen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogge!
En inderdaad, gewoon voor de gein een keer doen RDKan je best.
ik deed het nu eigenlijk al een beetje voor de gein...ik was aan het fartlekken en toen kijk ik na 500meter op mijn horloge en zag een rondetijd van 4.10.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:03 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge!
En inderdaad, gewoon voor de gein een keer doen RDKan je best.
Toen dacht ik, ik heb nog 500meter te gaan als ik even mijn best doe zit er misschien wel een nieuwe kilometertijd in dus toen de volgende 500m vol gas gelopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ik kan met zekerheid vaststellen dat ik geen ochtendloper ben...
Het lukt me gewoon niet om sochtends te gaan lopen maar wellicht komt dat omdat ik veel slaapproblemen heb. Dus als ik wakker wordt ben ik alles behalve fit, later op de ochtend trekt dat bij.
Dus heb net bedacht dat ik vanmiddag na mijn werk (14.00) naar het park hier in de buurt fiets en daar een rondje ga lopen. Hoop dat het daar dan iets koeler is.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
In de avond een poging wagen is geen optie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het lukt me gewoon niet om sochtends te gaan lopen maar wellicht komt dat omdat ik veel slaapproblemen heb. Dus als ik wakker wordt ben ik alles behalve fit, later op de ochtend trekt dat bij.
Dus heb net bedacht dat ik vanmiddag na mijn werk (14.00) naar het park hier in de buurt fiets en daar een rondje ga lopen. Hoop dat het daar dan iets koeler is.![]()
![]()
Nou normaal doe ik dat maar vanavond gaan we bij vrienden bbq-en dus ben pas laat thuis en heb al sinds donderdag niet meer gelopen (of gesport dus ik word gek haha)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
In de avond een poging wagen is geen optie?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vanmiddag 26 graden gemiddeld dus dat zal ook geen pretje zijn...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat Jor_Dii al zegt, 26 graden is natuurlijk niet heel relax in te lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou normaal doe ik dat maar vanavond gaan we bij vrienden bbq-en dus ben pas laat thuis en heb al sinds donderdag niet meer gelopen (of gesport dus ik word gek haha)maar beter dan niks. Gewoon lekker rustig aan dan vanmiddag en zeker geen gekke dingen gaan doen.
![]()
Ik fris er altijd wel van op, om meteen in de ochtend te lopen (heb ook flink wat slaapproblemen), maar heb gister gemerkt dat m'n lijf 's avonds toch lekkerder loopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus heb net bedacht dat ik vanmiddag na mijn werk (14.00) naar het park hier in de buurt fiets en daar een rondje ga lopen. Hoop dat het daar dan iets koeler is.
Als je vanmiddag gaat, zorgen dat je een beetje schaduw kunt pakken, zou in elk geval niet in de volle zon gaan lopen.![]()
Daarom fiets ik naar het park in de hoop dat de schaduw daar wat verkoeling geeft. Als het echt te warm is dan laat ik het gaan en doe ik vanmiddag een uurtje pilates.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag 26 graden gemiddeld dus dat zal ook geen pretje zijn...
Maar ik wil graag hardlopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gewoon lekker gaan, en een rustig tempo'tje doen, zweten doe je toch welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarom fiets ik naar het park in de hoop dat de schaduw daar wat verkoeling geeft. Als het echt te warm is dan laat ik het gaan en doe ik vanmiddag een uurtje pilates.
Maar ik wil graag hardlopen!![]()
![]()
Het probleem bij mij sochtends is dat ik altijd misselijk van het te weinig slapen wakker wordt. Voelt op zo'n moment niet verstandig om er door heen te gaan lopen, na een uurtje of wat trekt het weg maar dan zit ik ondertussen al op mijn werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:24 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik fris er altijd wel van op, om meteen in de ochtend te lopen (heb ook flink wat slaapproblemen), maar heb gister gemerkt dat m'n lijf 's avonds toch lekkerder loopt.
Als je vanmiddag gaat, zorgen dat je een beetje schaduw kunt pakken, zou in elk geval niet in de volle zon gaan lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat moet ik me voorstellen bij weinig slaap? Uurtje of 4?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het probleem bij mij sochtends is dat ik altijd misselijk van het te weinig slapen wakker wordt. Voelt op zo'n moment niet verstandig om er door heen te gaan lopen, na een uurtje of wat trekt het weg maar dan zit ik ondertussen al op mijn werk.![]()
![]()
Effectief gezien zoiets denk ik. Ik lag er gisteren om 11.15 in en ben om 8 uur opgestaan maar ondertussen heel veel wakker geweest. Heb problemen met inslapen, maar als ik inslaap heb ik daarna veel problemen met doorslapen dus ik wordt heel vaak wakker. Hele onrustige nachten zijn dat, dus als ik opsta in de morgen heb ik echt het gevoel dat ik 3 nachten doorgehaald heb,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij weinig slaap? Uurtje of 4?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hmmz oke dat is heel vervelend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Effectief gezien zoiets denk ik. Ik lag er gisteren om 11.15 in en ben om 8 uur opgestaan maar ondertussen heel veel wakker geweest. Heb problemen met inslapen, maar als ik inslaap heb ik daarna veel problemen met doorslapen dus ik wordt heel vaak wakker. Hele onrustige nachten zijn dat, dus als ik opsta in de morgen heb ik echt het gevoel dat ik 3 nachten doorgehaald heb,
Tja wat ik vroeger altijd wel fijn vond was vroeg opstaan en even een uurtje hardlopen, douchen, ontbijten en vervolgens naar werk/school. Dan voel je echt heerlijk en fris. In het begin is het even doorbijten na verloop van tijd voelt het echt heerlijk.![]()
Ik ben vannacht ook veel wakker geweest. Om 03:00 uur waren er Ramadanners die nog even hun blaffende hond op het pleintje voor onze flat uit gingen latenen rond 04:00 uur werden de eksters en kraaien wakker
Dat is wat ik me iedere keer voorneem, maar ik ben veel te bang dat ik over mijn nek ga als ik op zo'n moment ga lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmz oke dat is heel vervelend.
Tja wat ik vroeger altijd wel fijn vond was vroeg opstaan en even een uurtje hardlopen, douchen, ontbijten en vervolgens naar werk/school. Dan voel je echt heerlijk en fris. In het begin is het even doorbijten na verloop van tijd voelt het echt heerlijk.![]()
Ik moet zeggen dat het niet slapen in periodes veel erger is dan anders, nu zit ik in zo'n periode. dus misschien gaat het wel als ik straks iets beter slaap.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je voelt uiteraard het beste of het wel/niet verstandigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is wat ik me iedere keer voorneem, maar ik ben veel te bang dat ik over mijn nek ga als ik op zo'n moment ga lopen![]()
Ik moet zeggen dat het niet slapen in periodes veel erger is dan anders, nu zit ik in zo'n periode. dus misschien gaat het wel als ik straks iets beter slaap.Dus op dat terrein is het een lastig probleem. Hopelijk trekt het snel wat weg!
![]()
Pfoe moet er niet aan denken om nu smiddags of in de avond te moeten rennen, veel te warm.
Ik ga altijd sochtends, heerlijk wakker worden en dan is het nog niet zo heet! Morgen hopelijk weer!![]()
als 'avond'loper vind ik het echt vreselijk om 's ochtends te lopen.
Mijn vraag is nu, geldt dit voor 'ochtend'lopers ook omgekeerd? hebben 'ochtend'lopers een hekel aan 'smiddags/'s avonds lopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan het eigenlijk allebei. Nadeel van in de ochtend vind ik dat het zo vroeg moet en ik steeds moet denken aan "om acht uur gaat de trein"... Maar als ik vrij ben doe ik van alles eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mijn vraag is nu, geldt dit voor 'ochtend'lopers ook omgekeerd? hebben 'ochtend'lopers een hekel aan 'smiddags/'s avonds lopen?
ik kan beide wel alleen smorgens moet ik eerst even goed wakker zijn voordat ik begin.
want dan heb ik anders het gevoel dat ik slaaploop.
en het is sterk afhankelijk van wat voor dienst ik heb.
ik baal trouwens. ik zou vanochtend lopen maar die kutmuggen en de warmte hebben mijn nachtrust niet goed gedaan. werd te laat wakker nadat ik eindelijk insliep...
vannnacht zijn die muggen de mijne....
misschien vanavond lopen mits het voldoende afgekoeld is.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik kan het op zich beide, maar als ik in de avond zou moeten lopen zou ik te vaak niet gaan denk ik. Heb dan gewoon geen zin meer om weg te gaan.
Voordat ik begon had ik ook echt niet verwacht dat ik het vol zou houden smorgens maar het bevalt eigenlijk heel goed! Lekker rustig op straat dus nergens hoeven wachten met oversteken nog niet te warm, heerlijk!![]()
Dat was voor mij wel het geval, maar inmiddels maakt het me weinig meer uit. Loop zowel 's ochtends direct na het opstaan, als 's middags na m'n werk, als 's avonds met de groep.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mijn vraag is nu, geldt dit voor 'ochtend'lopers ook omgekeerd? hebben 'ochtend'lopers een hekel aan 'smiddags/'s avonds lopen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heb gisteren m'n PR op 5K met ruim 3 min verbeterd en redelijk constant gelopenOp werkdagen loop ik altijd 's avonds en in het weekend meestal 's ochtends, lekker rustig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mijn vraag is nu, geldt dit voor 'ochtend'lopers ook omgekeerd? hebben 'ochtend'lopers een hekel aan 'smiddags/'s avonds lopen?Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Het enige waar ik last van heb is dat ik na het avondeten langer moet wachten om te kunnen hardlopen (zeker 2 uur). Na mijn ontbijt/lunch kan ik al na een uurtje gaan lopen als ik wil. Dus daarom dat ik liever in de ochtend/middag loop![]()
![]()
25 minuten komt in zichtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef Martijn85 het volgende:
Heb gisteren m'n PR op 5K met ruim 3 min verbeterd en redelijk constant gelopen
[ afbeelding ]
[..]
Op werkdagen loop ik altijd 's avonds en in het weekend meestal 's ochtends, lekker rustig.![]()
![]()
Daarom eet ik ook altijd pas een échte maaltijd na het lopen. Zo had ik gisteren dus heel laat m'n maaltijdsalade. Voor het lopen nog even iets kleins eten (rijstwafel kaas, sultana), wat niet echt hoeft te zakken maar wel voldoende energie geeft om het lopen vol te houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef Drassss het volgende:
Het enige waar ik last van heb is dat ik na het avondeten langer moet wachten om te kunnen hardlopen (zeker 2 uur). Na mijn ontbijt/lunch kan ik al na een uurtje gaan lopen als ik wil. Dus daarom dat ik liever in de ochtend/middag loop
Na het eten lopen is voor mij eigenlijk geen optie.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ik zag het. Alleen voor mij is het echt geen optie om pas na 19.00 aan mijn avondeten te beginnen. Dat trek ik echt nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom eet ik ook altijd pas een échte maaltijd na het lopen. Zo had ik gisteren dus heel laat m'n maaltijdsalade. Voor het lopen nog even iets kleins eten (rijstwafel kaas, sultana), wat niet echt hoeft te zakken maar wel voldoende energie geeft om het lopen vol te houden.
Na het eten lopen is voor mij eigenlijk geen optie.![]()
![]()
Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Ik eet sowieso al laat; voor 19:00 is vroeg eten voor mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Alleen voor mij is het echt geen optie om pas na 19.00 aan mijn avondeten te beginnen. Dat trek ik echt niet
Precies, ik zit op een 8/12/17 ritmequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Ik eet sowieso al laat; voor 19:00 is vroeg eten voor mij
Nou ik ga een poging wagen om 110km te fietsen![]()
![]()
Pffff!! 110 kmquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies, ik zit op een 8/12/17 ritme
Nou ik ga een poging wagen om 110km te fietsenSucces!
Ik loop eigenlijk nooit 's avonds. Ik loop 's ochtends (in het weekend) of aan het eind van de middag na mijn werk (door de week) over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Na het avondeten heb ik nog nooit gelopen. Ik eet daar ook te laat voor, denk ikom 18.30 eten is vroeg voor me, meestal pas om 19.00 of 19.30.
Dit. Heb 1x 'sochtends voor m'n werk gelopen, op zich wel leuk -mooi in het bos op die tijd- maar ook erg onrustig, had toch het gevoel dat ik moest haasten. Op vrije dagen kom ik er toch niet toe, hoewel ik 't me wel soms voorgenomen heb.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk allebei. Nadeel van in de ochtend vind ik dat het zo vroeg moet en ik steeds moet denken aan "om acht uur gaat de trein"... Maar als ik vrij ben doe ik van alles eigenlijk
Ik loop meestal aan 't begin van de avond, ergens tussen 17-19 uur. Ik eet sowieso laat (vaak pas om 21-22 uur ofzo) en heb zelden of nooit een honger gevoel. Heb een super-relaxte spijsvertering.![]()
![]()
's avonds rond 9 uur is het prima te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:46 schreef gcjoel het volgende:
Pfoe moet er niet aan denken om nu smiddags of in de avond te moeten rennen, veel te warm.
Ik ga altijd sochtends, heerlijk wakker worden en dan is het nog niet zo heet! Morgen hopelijk weer!. Heerlijk met een zonsondergang erbij. Wel DEET opdoen, kutmuggen.
![]()
Steekbeesten in het algemeen zijn kut... Gister een steekvlieg van m'n been gemept; nou mooi dat er nu dus wel een enorme bult zit
Ja, dat is een van m'n nieuwe doelen. 5K tussen 20 - 25 min en dat zijn precies de laatste 2km die nog sneller moeten.quote:
Volgende week ook maar een keer met een rustiger loopje proberen richting de 10K te komen.
Heb 2 routes van 5K die ik afwissel, en die sluiten mooi op elkaar aan.
[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn85 op 24-07-2012 11:39:09 ]Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Dan heb ik geeneens meer zin om de deur uit te gaan!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef rareziekte het volgende:
[..]
's avonds rond 9 uur is het prima te doen. Heerlijk met een zonsondergang erbij. Wel DEET opdoen, kutmuggen.
Wil dan gewoon lekker tv kijken.
Gelukkig heb ik smorgens genoeg tijd, hoef pas om half 9 de deur uit om naar mijn werk te gaan.![]()
's ochtends wil ik dan weer uitslapen, heb namelijk vakantie. Maar gelukkig zijn er verschillende soorten mensen hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan heb ik geeneens meer zin om de deur uit te gaan!Wil dan gewoon lekker tv kijken.
Gelukkig heb ik smorgens genoeg tijd, hoef pas om half 9 de deur uit om naar mijn werk te gaan.![]()
Tijdens vakantie ga ik ook niet zo vroeg hoor! Ik ben niet helemaal gekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:09 schreef rareziekte het volgende:
[..]
's ochtends wil ik dan weer uitslapen, heb namelijk vakantie. Maar gelukkig zijn er verschillende soorten mensen haha![]()
![]()
ik zelf vind mijn lange duurlopen op zondag het lekkerste, rond een uur of 10 vertrekken.
Ontbijtje rond een uur of half zeven en een banaantje of een appel rond een uur of negen, even laten zakken en dan er op uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had vannacht last van linkerknie. Ik denk omdat het komt dat ik gister op een stoepje verkeerd terecht bent gekomen. (dikke betonrand) daar drukte mijn voet omhoog.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat is het voordeel om met een HRM te lopen? Voordat ik ga trainen bedenk ik hoe snel ik wil lopen, en krijg dan elke minuut het gemiddelde min/km door. Heb ook niet echt een trainingsschema, maar loop gewoon elke keer 5km en probeer steeds sneller te gaan.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Hardloophelden![]()
Al 24 uur met een lichte voedselvergiftiging (mosselen) in de weer. Nu eindelijk weer eens een boterhammetje verorberd en het lijkt erop dat alles binnen blijft.
Vanavond loopgroepje op het strand en ik WIL zo graag. Maar een dag met een eetpatroon dat nu pas op gang komt, ik weet niet of dat wel een goede basis is.....![]()
Ook ik behoor vanaf nu bij de club! Heb zojuist een proefpakketje Whey binnengekregen![]()
Ben aan het opbouwen naar de 10km dus wilde het wel eens gaan proberen voor na de duurloopjes in het schema, ben benieuwd!
De smaken klinken in ieder geval heel lekker! (behalve koffie)
![]()
Respect voor de mensen die vanmiddag al zijn wezen lopen. Poe wat een hitte! Ik heb gelukkig op de fiets wel 105km kunnen fietsenHeerlijk weertje daarvoor.
![]()
Daarom zitten we hier ook al goed aan het bierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Goed drinken allemaal vandaag! heel belangrijkF means you're fucked![]()
bier is dan ook het beste sportdrankjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier ook al goed aan het bier
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier ook al goed aan het bier![]()
![]()
Want je gaat duurlopen van meer dan 2 uur doen? Anders zie ik geen reden om eiwitshakes te nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef gcjoel het volgende:
Ook ik behoor vanaf nu bij de club! Heb zojuist een proefpakketje Whey binnengekregen![]()
Ben aan het opbouwen naar de 10km dus wilde het wel eens gaan proberen voor na de duurloopjes in het schema, ben benieuwd!
De smaken klinken in ieder geval heel lekker! (behalve koffie)
![]()
Wij houden het wel lekker bij melk en eieren Don.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:55 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Want je gaat duurlopen van meer dan 2 uur doen? Anders zie ik geen reden om eiwitshakes te nemen.
Och, het beste is nog wel dat je lichaam aan vetverbranding gaat doen als de koolhydraten op zijn. En laat dat nou trainbaar zijn. Die eiwitmeuk is meer voor bodybuilders.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wij houden het wel lekker bij melk en eieren Don.![]()
Het is voor na het lopen, en een aantal anderen hier hebben er profijt van. (minder spierpijn)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:55 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Want je gaat duurlopen van meer dan 2 uur doen? Anders zie ik geen reden om eiwitshakes te nemen.
En dat leek mij wel fijn dus vandaar even probeerpakje besteld. Als het niks doet dan hoop ik dat het tenminste lekker is![]()
![]()
Bron?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:03 schreef Don_Vanelli het volgende:
Die eiwitmeuk is meer voor bodybuilders.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tja voor echte beginners ga je natuurlijk niet whey aanschaffen. Als je aan intensieve duursporten of krachttraining doet is het misschien wel iets voor je, maar ik gok dat de meeste hier daar niet mee bezig zijn![]()
![]()
Niks bron, puur mijn persoonlijke mening. Eiwitshakes neem je in principe om eventuele spierverbranding te compenseren en ik ben van mening dat je geen spieren verbrandt als je op de juiste manier traint.quote:
Nogmaals, puur mijn mening, iemand anders mag er best een andere mening op nahouden![]()
![]()
Ik ga ook weer even lopen. Maar niet al te fanatiek vandaag.
Maar eens lekker intervallen
Tot zo!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Tegenspraak? Bij intervallen denk ik aan dood gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook weer even lopen. Maar niet al te fanatiek vandaag.
Maar eens lekker intervallen
Tot zo!![]()
![]()
Gebeurt met dit weer ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tegenspraak? Bij intervallen denk ik aan dood gaan
Ik ben blij dat ik vanmorgen al heb gelopen, want het gaat weer later worden op t werkbeetje jammer met dit weer...
Poe, 28 graden nog altijd hier, kom net terug van een middagje luieren aan het water. Wellicht vanavond nog lopen als het afkoelt (gisteren ook niet meer geweest omdat het veels te laat werd met werk).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tegenspraak? Bij intervallen denk ik aan dood gaanVoortaan maar even de reacties lezen voordat ik vertrek. Damn wat was dat zwaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gebeurt met dit weer ook wel
Ik ben blij dat ik vanmorgen al heb gelopen, want het gaat weer later worden op t werkbeetje jammer met dit weer...
![]()
Veuls te waarm![]()
Na 2km had ik het wel weer gezien
http://www.endomondo.com/workouts/user/4985471Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Morgen weer lopen. Alleen mijn benen zijn als melkflessen vergeleken met bovenlichaam.![]()
Hmmmmm meer in de zon gaan zitten.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Na het nodige praat /spiertrek /bewegingswerk kreeg ik het volgende advies mee:
- meer rusten
- meer eiwitten eten
- meer tijd aan warming up besteden
Mijn hoofd kon het wel willen maar mijn lichaam moest het wel kunnen behappen, aldus de fysio. Looptechniek was prima, houding was goed. (moest wat meer naar voren kijken zodat ik als ik moe word niet ga hangen). Ik had gewoon te gek gedaan met al dat fietsen en rennen en krachttraining.
Moest het allemaal wat meer balanceren en mijn rustdagen pakken. Met een week rust zou de pijn helemaal weg moeten zijn en mocht ik weer rustig beginnen met hardlopen. Fietsen mocht wel maar rustig aan en geen gejakker en al helemaal geen gejaag tegen het viaduct op /af.![]()
Wat vind jij zelf van dat advies? Kun jij daar in vinden?.
Hoe gaat/voelt het nu?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sportbh + rok = ultieme zweetmachine.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, dat geloof ik welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sportbh + rok = ultieme zweetmachine.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: