SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Mogguh!quote:
Ik ga mezelf maar eens aan het werk zetten. Slapen doe ik toch niet meer en sommige klussen wil ik gedaan hebben voor het écht warm is.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:15 schreef Nero22 het volgende:
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10.![]()
Hoera, het is zomervakantie!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou ik ga even lopen.. in ikeaen daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
![]()
Bah ikea...quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Drassss het volgende:
Nou ik ga even lopen.. in ikeaen daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitsowieso leg je wel een kilometertje af denk ik!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja precies. Hooray...quote:
Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zitDat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet.
It's funny
Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zegquote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja precies. Hooray...
[..]
Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan.Dat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet.
!
![]()
Dat was gewoon een sportwinkel waar ik het over had hè.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zeg!
Maar dat is wel sjiek hoor, zo'n baan... Veel beter dan een loopband.
It's funny
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
1 kg vet vs. 1 kg spierweefsel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
*yuk* ik zit net te ontbijtenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nice! Mooie vergelijking!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed vergelijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kwam er gisternacht achter dat ik vandaag een hertentamen hebVanochtend even 1,5 uur in de auto gezeten en straks dus die test ...
Wilde ik vanochtend gaan hardlopen, maar dat zat er dus niet inVanavond dan maar
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
sowieso kijk je toch niet naar gewicht. ik heb niet eens een weegschaal thuisquote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
ik check alleen of ik nog SEXY-er ben dan ik al was![]()
* AntiChrist doet i'm sexy and i know it dansje![]()
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur![]()
![]()
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:57 schreef VKV het volgende:
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur
It's funny
Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strandquote:Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.![]()
![]()
lekker heavy toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:03 schreef VKV het volgende:
[..]
Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strandik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
Ja het is zeker zwaar. Maar vooral met dit weer ga ik liever een stuk lopen met de voetjes in de zeequote:Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
lekker heavy toch?ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
![]()
Aan een rivier heb je geen strand. Strand is aan zee. Nergens anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
's Avonds laat of 's ochtends vroeg, prima!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
lekker heavy toch?ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
![]()
Zeg, er ligt zand en het ligt naast het water.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Aan een rivier heb je geen strand. Strand is aan zee. Nergens anders.Het verklaar je anders het "Strand van Nulde"?
It's funny
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg, er ligt zand en het ligt naast het water.Het verklaar je anders het "Strand van Nulde"?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo is datquote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.![]()
![]()
dat strand lag aan de zee, telt het dan wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een nepstrand. Kom bij een Zeeuw niet aan met strand, terwijl dat niet aan zee ligt. Strand is aan zee. Punt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
pfff wat kan een mens lam zijn...
waardeloos geslapen.
oe die adipure!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Die ziet er best leuk uit!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef AntiChrist het volgende:
Adidas gaat ook voor het minimal principe zo te zien
[ afbeelding ]
Of niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Te warm?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:47 schreef winterstorm666 het volgende:
pfff wat kan een mens lam zijn...
waardeloos geslapen.
oe die adipure!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik ben er ook al naar op zoekquote:Op maandag 23 juli 2012 14:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die ziet er best leuk uit!
Of niet?maar naar ik begrijp zijn het niet echt dedicated hardloopschoenen maar meer voor in de sportschool.. ?!?! vaag!
![]()
laat in bed.
daarna autoalarm dat bleef bleren bij de buren.
daarna mug.
en daarna wekalarm dat in storing om de 5 minuten af ging.
gevolgd door wekalarm van wederhelft die hem nog extra lang af liet gaan.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha. Niet zo best met je nachtdiensten!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef winterstorm666 het volgende:
laat in bed.
daarna autoalarm dat bleef bleren bij de buren.
daarna mug.
en daarna wekalarm dat in storing om de 5 minuten af ging.
gevolgd door wekalarm van wederhelft die hem nog extra lang af liet gaan.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
neeeh en ik wou vandaag nog zoveel doen!
ik heb wel een vrije dag vandaag maar daar is al weinig meer van over!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ondanks de warmte een erg productieve eerste dag van m'n vakantie.
Ramen gezeemd, wassen gedraaid, gedroogd (buiten) en opgeruimd, bed verschoond, boodschappen gedaan, maaltijdsalade gemaakt en straks loopgroeptraining.
Hoop dat de training een beetje vol te houden is, want het is idd erg warm buiten!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wellicht vanavond lopen > 21.00u, veels te warm nog nu..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoi!
Ik loop regelmatig en heb me net aangemeld bij de endomondo groep, moet ik dat verder nog ergens melden? (omdat er zo'n vertaal lijstje staat van echte naam-fok naam)
Ben in voorbereiding voor de dam tot damloop en dat gaat best aardig.![]()
Stuur even een PM naar GotC, zij is beheerder.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef LoganMCV het volgende:
Hoi!
Ik loop regelmatig en heb me net aangemeld bij de endomondo groep, moet ik dat verder nog ergens melden? (omdat er zo'n vertaal lijstje staat van echte naam-fok naam)
Ben in voorbereiding voor de dam tot damloop en dat gaat best aardig.
Bohhh, intervaltraining met dit weerquote:Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ]
http://connect.garmin.com/activity/202296594
Ik ben nu echt bang voor vanavond
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bohhh, intervaltraining met dit weer
Ik ben nu echt bang voor vanavondIk had het niet meer die laatste keer... maar voelt wel weer lekker dat ik het weer gedaan heb
![]()
![]()
Snap ik! Goed dat je het gedaan hebt én volgehouden.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef xzaz het volgende:
[..]Ik had het niet meer die laatste keer... maar voelt wel weer lekker dat ik het weer gedaan heb
Ik hang alweer 25 minuten in de wacht bij Garmin, ze zijn niet echt goed bereikbaar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Moet je vanavond ook interval?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snap ik! Goed dat je het gedaan hebt én volgehouden.Garmin supportquote:Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik hang alweer 25 minuten in de wacht bij Garmin, ze zijn niet echt goed bereikbaar![]()
![]()
Ik heb ook mijn eerste productieve dag van de vakantie vandaagquote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Yuki het volgende:
Ondanks de warmte een erg productieve eerste dag van m'n vakantie.
Ramen gezeemd, wassen gedraaid, gedroogd (buiten) en opgeruimd, bed verschoond, boodschappen gedaan, maaltijdsalade gemaakt en straks loopgroeptraining.
Hoop dat de training een beetje vol te houden is, want het is idd erg warm buiten!(Het was niet m'n eerste vakantiedag
)
Vanochtend grote schoonmaak (ramen binnen en buitenkant zemen, kamer schoonmaken), naar de bieb geweest, naar de bank geweest, bijna 2 uur over het strand gewandeld (m'n kuiten!) en straks misschien weer terug naar het strand voor een duik...hoewel ik wel erg veel kwallen zag![]()
![]()
Denk het wel... Ik ga voor de tweede (en laatste) keer proeftrainen in een loopgroep en het kernprogramma is vaak wel op basis van intervallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je vanavond ook interval?
[..]
Garmin support
Maar goed, we zullen wel zien
Ervaring mee?quote:Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik nu al 35 min en vanmiddag al 20 (dit is mn tweede telefoontje,eerste oplossing loste niks op).quote:Ziggy played guitar
Nou wat raaaar
Ik mag mn toestel terugsturen naar Garmin en dan krijg ik een andere opgestuurd, maar dat is dan geen nieuwe maar 1 waarvan bijvoorbeeld al een keer een onderdeel vervangen is en die ze niet meer als nieuw mogen verkopenMaar een nieuwe krijg ik niet..
Ik ga de webwinkel waar ik hem heb gekocht maar proberen..Ziggy played guitar
He balenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:22 schreef MissBliss het volgende:
Nou wat raaaar
Ik mag mn toestel terugsturen naar Garmin en dan krijg ik een andere opgestuurd, maar dat is dan geen nieuwe maar 1 waarvan bijvoorbeeld al een keer een onderdeel vervangen is en die ze niet meer als nieuw mogen verkopenMaar een nieuwe krijg ik niet..
Ik ga de webwinkel waar ik hem heb gekocht maar proberen..En nu maar hopen dat die webshop beheerder een beetje coulant is.
![]()
Ging kut vandaag! Eerste keer. Het weer flink onderschat. Dacht dat een frisse wind was met warme temps. Nee dus. Allejezus zat ik daar met lange tight
Woensdag zeker de korte pakken.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een lange tight aan te trekken als de R niet in de maand zit?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ging kut vandaag! Eerste keer. Het weer flink onderschat. Dacht dat een frisse wind was met warme temps. Nee dus. Allejezus zat ik daar met lange tight
Woensdag zeker de korte pakken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meestal als ik loop met een frisse wind dan koel ik bij het wandelen veel te snel af. Vandaar mijn gedachtequote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een lange tight aan te trekken als de R niet in de maand zit?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En heb het wel eerder gedaan, was precies goed toen. Alleen vandaag onderschatte ik het weer flink.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lang met 20/25C?? Dat is echt gekke werk johquote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Woensdag zeker de korte pakken.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lang met 20/25C?? Dat is echt gekke werk joh.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Best warm... Liep ik daar met mijn tomatenhoofd langs de ringvaart, terwijl er allemaal kinderen/jongeren in het water sprongenThe jealousy...
![]()
Maar ondanks de warmte toch goed gelopen. Voor het eerst niet gewandeldMoest wel drie keer even wachten om over te kunnen steken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/74254654
Ik had het al heet met mijn korte broek, zou het nooit volhouden met een lange tight in dit weer denk ik haha![]()
Mooie pace hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef Miezziej het volgende:
Best warm... Liep ik daar met mijn tomatenhoofd langs de ringvaart, terwijl er allemaal kinderen/jongeren in het water sprongenThe jealousy...
![]()
Maar ondanks de warmte toch goed gelopen. Voor het eerst niet gewandeldMoest wel drie keer even wachten om over te kunnen steken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/74254654
Ik had het al heet met mijn korte broek, zou het nooit volhouden met een lange tight in dit weer denk ik haha!
![]()
Met lange tight en een vest?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Overmorgen maar een rematch tegen het weer![]()
![]()
![]()
zal ik vanavond laat (9 uur ) gaan lopen, of straks? Ik twijfel ...
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vanavond uiteraard.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik vanavond laat (9 uur ) gaan lopen, of straks? Ik twijfel ...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?Ik zie de foto's wel tegemoet hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nu schijnt de zon en is het lekker warmquote:Lekker zweten
terwijl het vanavond wat koeler is en dat loopt ook wel aangenaamWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het zal nog lang warm aanvoelen, wees niet bangquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu schijnt de zon en is het lekker warmLekker zweten
terwijl het vanavond wat koeler is en dat loopt ook wel aangenaam![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. In 'Borat' shirt. Nou ja...shirt?of ehh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
krijg je niet dit soort taferelenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
wel handig kan je onder het schijten gewoon doorlopen
omgquote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je niet dit soort taferelen
[ afbeelding ]![]()
ok fuck itik ga nu hardlopen heb er vet veel zin in
ik vertel straks wel hoe het is gegaan en of ik nog leef
tot strakjes
Is dit een weddenschap? Ik durf nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zie de foto's wel tegemoet hahaha
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lekker drassssig in de broekquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Heb je geen goddelijk lichaam zoals Borat?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dit een weddenschap? Ik durf niet![]()
![]()
Ik niet alleen van mijn darmen gok ikquote:Op maandag 23 juli 2012 18:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik 1:09 op de halve zou lopen, zou ik waarschijnlijk ook last van mn darmen krijgen![]()
![]()
Gewoon twee dagen niets eten en leven op die zakjes voeding en waterquote:Op maandag 23 juli 2012 18:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik 1:09 op de halve zou lopen, zou ik waarschijnlijk ook last van mn darmen krijgen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Fuck zegval ik in slaap op de bank!
Nu helemaal duf... Moet mezelf even een flinke schop onder m'n kont geven om nog naar de loopgroep te gaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Fuck zegval ik in slaap op de bank!
Nu helemaal duf... Moet mezelf even een flinke schop onder m'n kont geven om nog naar de loopgroep te gaan.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Heb je geen goddelijk lichaam zoals Borat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik hield het zelfs met een lange tight volquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht..
Geen grapquote:Op maandag 23 juli 2012 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit. Net gebeurt. Ik dus deksel eraf halen van twee AH Rundervinken heerlijk gebakken in olijfolie op medium vuur knalt er opeens één van de vinken uit elkaar. Resultaat: vlees op het fornuis, plafond, en op de muren.
Het was maar goed dat ik er snel bij was met het afvegen.
. Net klaar met opruimen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tja het zal allemaal wat rustiger moeten, omdat je hartslag wat rapper omhoog gaat. Niet te overmoedig worden en dan is het wel te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kunnen jullie met dit weer goed lopen? Ik trek dat echt slecht.![]()
![]()
Ik heb nog wel een foto van iemand (een schone Canadese) in zo'n Borat pak. Zelf geschoten op een gezellige avond in Australië. Anyone?![]()
Vanavond ook weer lopen. Ik heb zin in duurloop...
It's funny
kom op moet die foto nou in ieder hardloop topic?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je niet dit soort taferelen
[ afbeelding ]![]()
Ik ga straks denk ik ook maar een rondje lopen, eigenlijk rustdag maar de komende 2 dagen zal het er wel bij inschieten.
Ik wacht nog wel een uurtje denk ik maar heb er wel zin in![]()
![]()
Wat is jullie mening over het kauwgom kauwen tijdens het hardlopen? Hebben jullie dat ooit eens geprobeerd en of ben je fel tegen?
Ik vind het wel relaxed om te doen. Als ik train wil ik toch niet voluit gaan en hou ik dus nog energie over om lekker weg te kauwen. Daarbij krijg ik door dat kauwen geen droge mond en kan ik me wat "forceren" door de neus te ademen. Echt een gevaar zie ik er niet in...
Jullie ideeën?It's funny
Ja, ik dacht echt even dat ik gek was toen ik het wilde proberen. Ik lees nu dat heeeeeul veel het doen. Ben ik toch niet zo speciaal als gedacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef Shravani het volgende:
Ik neem altijd kauwgom mee, anders krijg ik een droge mond.![]()
It's funny
Je zult ongetwijfeld anders specialiteiten hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt even dat ik gek was toen ik het wilde proberen. Ik lees nu dat heeeeeul veel het doen. Ben ik toch niet zo speciaal als gedacht.![]()
![]()
![]()
Ik doe het niet, want ik ben bang dat ik m inslikquote:Op maandag 23 juli 2012 20:03 schreef Nero22 het volgende:
Wat is jullie mening over het kauwgom kauwen tijdens het hardlopen? Hebben jullie dat ooit eens geprobeerd en of ben je fel tegen?
Ik vind het wel relaxed om te doen. Als ik train wil ik toch niet voluit gaan en hou ik dus nog energie over om lekker weg te kauwen. Daarbij krijg ik door dat kauwen geen droge mond en kan ik me wat "forceren" door de neus te ademen. Echt een gevaar zie ik er niet in...
Jullie ideeën?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had tijdens het lopen daarstraks best wat kauwgom kunnen gebruiken! Overduidelijk te weinig gedronken vandaag, ik had me toch een droge bek. Bah.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Snap ik. Ik kauw er ook niet echt op. Om de paar tellen schuif ik hem van de ene wang naar de andere wang. Wellicht moet je wat oefenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het niet, want ik ben bang dat ik m inslik
Afijn, ik ga lopen. Ik weet nog niet wat ik ga doen en waar ik heen ga, dat beslis ik wel tijdens het lopen.![]()
Tot over ehm... twee uur max.
It's funny
heb voor de warme dagen en/of lange duurlopen een drinkgordel voor maximaal die ik afhankelijk van de afstand/temperatuur gebruik. Als het niet al te warm is reken ik voor elk uur (naar boven afgerond) 1 flesje.![]()
Ik oefen eerst wel in de treinquote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kauw er ook niet echt op. Om de paar tellen schuif ik hem van de ene wang naar de andere wang. Wellicht moet je wat oefenen.
Afijn, ik ga lopen. Ik weet nog niet wat ik ga doen en waar ik heen ga, dat beslis ik wel tijdens het lopen.![]()
Tot over ehm... twee uur max.
Morgen moet ik, vóór m'n werk, eerst naar t gemeentehuis voor een nieuw paspoort. Maar die gaat pas om 09:00 uur open. Kans voor een ochtendloopjehoef ik ook niet s avonds in de warmte, win-win situatie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boh.... kwam terug van mijn rondje. Zwaar onder de kraan gehangenKreeg meteen na 10 meter ofzo steken, dus dat was lekker
Daarnaast wel mijn les kunnen lopen, maar was wel een stuk pittiger in dit weer.
Ik wilde dit eerder posten, maar ik viel op de bank in slaap
Nou, ook al had het wel gelukt, de keren dat ik steken had lag dat echt niet aan een dwars zittende scheet!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Steken moet je doorheen lopen. Een ordinaire scheet is vaak de oplossing.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket
Wel lekkahquote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket
Na het lopen ben ik opeens super moeTe vroeg om te slapen...
![]()
![]()
Lol, hoe laat lunch jij? Je ging pas na 6 uur lopen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij mij lagen die steken waarschijnlijk aan mijn lunch van 2 tostis en 1 broodje dubbelkroket![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Steken moet je doorheen lopen. Een ordinaire scheet is vaak de oplossing.
Ikde loopgroep. Damn dat was lekker!
Wat korter ingelopen dan vorige keer, maar wel weer naar het bosDaarna wederom voorzichtig stretchen en vervolgens andere loopscholing dan vorige keer (oefeningen op de plaats gedurende 10 sec en daarna 10 sec ontspannen versnellingsloopje). Daarna kernprogramma: 4 keer 7 minuten lopen.
Hierbij liep ik sneller dan de vorige groepstrainingKon samen oplopen met een meisje/jonge vrouw (gok een jaar of 3 ouder dan ik), beetje kletsen onderweg en mooie rondetijden gelopen.
1e km: 6:02 en uitlopen tot 7 min
2e km: 6:02 en uitlopen tot 7 min
3e km: 6:10 en uitlopen tot 7 min
4e km: 6:00en toen gestopt
we waren gesloopt
Eerste stuk uitlopen was wandelend, daarna nog hardgelopen op iets rustiger tempo, maar toch nog best inspannend. Beetje stretchen en klaar
Wel last van m'n linkerknie met naar huis fietsendus even kijken hoe die zich houdt.
Oh, en we werden getraind door Aart Stigter himself
Wat een aardige man is dat
lekkere training Yuk, en het allerbelangrijkste: je hebt er blijkbaar plezier in!!
keep it up!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Aart Stigter is wel een baas met 18 marathons onder de 2:20![]()
Overigens is het een goed teken als het bij warmte ook goed gaat![]()
![]()
Dat sowieso! Ik ga me definitief inschrijvenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekkere training Yuk, en het allerbelangrijkste: je hebt er blijkbaar plezier in!!
keep it up!
Op maandag, woensdag en zaterdag zijn er 2 groepen die tegelijk trainen, op verschillend niveau. Verklaart ook meteen waarom ik nu stukken beter meekwam dan met de vorige training; op donderdag schijnt het voornamelijk gevorderden-training te zijn. Ik was dus heul niet zo langzaam, zij waren gewoon snel!
Zat nu mooi in de middenmoot
goed gedaan yuki!
en aldo ook bravo! goed dat je volgens schema bent gaan lopen.
dan heb je er des te langer plezier van!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, wat een koning is datquote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
Aart Stigter is wel een baas met 18 marathons onder de 2:20![]()
Overigens is het een goed teken als het bij warmte ook goed gaat
Trainen in het bos is hemels met dit weer. Je merkt veel minder van de warmte. Overigens moet ik wel leren lopen met water bij me en drinken tussendoor, want nu ik richting trainingen van een uur ga is drinken echt noodzakelijk. Ik had m'n water achtergelaten bij het verzamelpunt en daar had ik spijt van
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: