Ik heb bijna geen recent eigen werk meer, laatste tijd vooral veel in opdracht getekend. En aangezien ik op de open dag van het asiel in oktober een stand heb, wil ik wel recente werken laten zienquote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je je portfolio uitbreiden?
Ga je alleen exposeren op de open dag, of ook verkopen of is het de bedoeling zo meer opdrachtgevers te krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bijna geen recent eigen werk meer, laatste tijd vooral veel in opdracht getekend. En aangezien ik op de open dag van het asiel in oktober een stand heb, wil ik wel recente werken laten zien.
Vooral exposerenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je alleen exposeren op de open dag, of ook verkopen of is het de bedoeling zo meer opdrachtgevers te krijgen?
Ben benieuwd. Heb toch wel het idee dat mensen enthousiast worden bij het zien van je werk en dan opdracht geven voor iets?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Vooral exposeren. Het zou leuk zijn wanneer er meer opdrachten uit voortvloeien, maar dat is niet het hoofddoel.
Dat hoop ik wel, jaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb toch wel het idee dat mensen enthousiast worden bij het zien van je werk en dan opdracht geven voor iets?
Je moet dus gewoon keihard aan de bak in je vrije week.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik wel, ja.
Ik heb in het asiel al werken hangen, maar die zijn een jaar oud. Ik wil graag recente dingen erbij hebben. Het is wel lastig uit te zoeken wat ik precies wil tekenen, vooral omdat ik wil laten zien dat ik heel breed ben qua technieken en onderwerpen.
Nee, hoor. Tekenen is voor mij ontspanningquote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet dus gewoon keihard aan de bak in je vrije week.
Zodra je dood bent, voel je er niks meer van.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb iets op mijn teen laten vallen. Heb er nu al een halve dag pijn van. Gaat het ooit over.
Zo ben ik.quote:
Ja zeg, kom je net koekeloeren als ik ga slapenquote:
Oke.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
biddinghuizen - lelystad - wezep - nunspeet - biddinghuizen zoiets, heb geen log...
Het doet echt kan-niet-slapen-veel pijnquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra je dood bent, voel je er niks meer van.
speciaal voor jouquote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het doet echt kan-niet-slapen-veel pijn.
Het viel net op dat stukje huid boven de nagel.
Wij gaan toch nooit met pensioen, de babyboomers maken al ons geld op.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:19 schreef Godtje het volgende:
Weekend is zo ouderwets!Met pensioen gaan is hip
Ik ben een baby boomer!quote:Op maandag 23 juli 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij gaan toch nooit met pensioen, de babyboomers maken al ons geld op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een baby boomer!![]()
Ik wil mijn geld terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
biddinghuizen - lelystad - wezep - nunspeet - biddinghuizen zoiets, heb geen log...
Waar vlieg jij mee?quote:
Gewoon, zomaarquote:Op maandag 23 juli 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zo blij met de maandag?
Van mij had het wel langer zondagnacht mogen blijven
Je LP blijft hangen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij gaan toch nooit met pensioen, de babyboomers maken al ons geld op.
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar"quote:
Zie er is wel watquote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar".
Dus het begint wel eens slechter op maandag, maar het is nog vroeg.
Nou ja, het is natuurlijk helemaal nietsquote:
Zit ze (al) op Fok! ?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar".
Dus het begint wel eens slechter op maandag, maar het is nog vroeg.
Het in ieder geval genoeg om jou vrolijk te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk helemaal niets. Maar zoals ik zei, er zijn beroerdere maandagen geweest
.
Nee, niet eens op facebookquote:
Hai, ik hoop dat iemand je erin duwtquote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hai!kusje vanaf de rand van het zwembad
er is bijna niemandquote:
Ik denk dat een slechtziende nog meer heeft aan licht dan aan TV.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het best logisch is om op 1 knopje geen braille te zetten
How do you kill that which has no life?quote:
Minder bier voeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How do you kill that which has no life?.
Waar lig je?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is bijna niemanddus zal wel mee vallen
Dat lijkt me best gaaf om eens te doenquote:
http://www.vliegeniseenkunst.nl/quote:Op maandag 23 juli 2012 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me best gaaf om eens te doen
Zonder lijkt me juist toffer. Geen lawaai enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.vliegeniseenkunst.nl/
Dit heb ik eens gedaan, met een motor, veel cooler.
Ik mocht zelf vliegen, we hebben loopings gemaakt, double barrelrolls, duik zonder motor etcquote:Op maandag 23 juli 2012 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder lijkt me juist toffer. Geen lawaai enzo
Hoop het ook voor je!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
Zo. Hopelijk deze week geen narigheid en sterfgevallen.
3 weken langquote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
Zitten jullie ook in zo'n heerlijk leeg kantoor?
Nee, valt nog vies tegen hierquote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
Valt mee, woensdag zal het wel weer compleet uitgestorven zijn. Normaal werk ik dan thuis maar moet nu komen opdraven voor de overdracht van een collega die op vakantie gaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
Ik mag altijd zelf vliegenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mocht zelf vliegen, we hebben loopings gemaakt, double barrelrolls, duik zonder motor etc.
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder lijkt me juist toffer. Geen lawaai enzo
gecontroleerd neerstorten heet datquote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik mag altijd zelf vliegen
[..]
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.
Dat is gewoon normaalquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef L-E het volgende:
De motivatie is ver te zoeken als je nog maar twee weken hebt te gaan.
Heb je al wat anders?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef L-E het volgende:
ik heb nog 38 jaar te gaan...maar hier ligt de motivatie ook nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog 38 jaar te gaan...maar hier ligt de motivatie ook niet
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzingquote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]en daarna wordt je in een tehuis gesmeten voor oude mensen
Weet je ook weer waar je het voor doet
Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Misschien.quote:
ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....
beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien.Vorige week superleuk gesprek gehad, ik word daar vandaag over gebeld. Anders heb ik nog twee lopende sollicitaties.
jouw pensioenfonds?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het niet.
Wedden? Wat zetten we in?
Tegen die tijd liggen vrijwel alle babyboomers onder de zodenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waardequote:
Nou ja, wie weet... later als ik groot ben een keerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik mag altijd zelf vliegen
[..]
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
Ahhhquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waarde
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
Dan ga je nu toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennen
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zitten
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant somsquote:Op maandag 23 juli 2012 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.
Potato/poteetoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant soms
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staat
Nogal. Re! Verander dat stuk eens!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Ik wilde me ziekmelden...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan ga je nu toch?
Ik ben verrassend wakker voor het aantal uur dat ik geslapen heb, anders was ik ook wel richting huis gegaan.
Re is geen mod meer toch?quote:
Ik was wel toe aan wat Jip&Janneke eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Fietsterquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde me ziekmelden...
[..]
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...
De gebruikers.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand me het verschil uit leggen tussen de twee nieuwe SC's?
De usersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Het gemiddelde IQ.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
En die lui hierin? Je bent gek!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
ja leuk...die fitness battie boys erbijquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
fitness battie boys?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja leuk...die fitness battie boys erbij
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Het is dus echt alleen een kwestie van hullie-zullie?
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillenquote:
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet erg duidelijk voor nieuwe gebruikers.
daar heb ik ze nog nooit over gehoordquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillen
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het wasquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
of het oude SC forum weer opengooien en daar alle SC's (ook die uit andere subfora) inflikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het was
Johquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was hier anders knap gehandicapt dit weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.Zaten toch al grotendeels dezelfde users.
En het loopt eindelijk weer.
Ik heb er nog niet gekeken, zag hier de kliek dus toen was het voor mij goed genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Dat staat toch nergens?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Vond ik hier toch weer een pareltje: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rbod-op-koebel.dhtml
Zouden er nou echt mensen zijn die denken dat er een deurbel om zo'n beest d'r nek hangt?
Ik was er nog nietquote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet gekeken, zag hier de kliek dus toen was het voor mij goed genoeg.
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklokquote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat staat toch nergens?
Overigens is het wel weer een lekkere komkommertijd-sensatie-headline, zo te lezen gaat het één weilandje dat toevallig bij een dorpje ligt en een stalen drinkbak heeft
De schrijver van het stuk hoorde de bel wel maar wist niet waar de klepel hingquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklok
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklok
Het zou me niets verbazen als hij/zij het opgezocht heeft en dacht dat er meer mensen zouden zijn die niet weten hoe een bel werktquote:Op maandag 23 juli 2012 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De schrijver van het stuk hoorde de bel wel maar wist niet waar de klepel hing
Als je dat over alle nutteloze berichten zou moeten zeggen heb je een dagtaakquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehad
Nee joh, zo hard ging ik helemaal nietquote:
Gefeliciteerd!!quote:
Daar kon ik niets aan doen.quote:
Ik begrijp niet waarom ze dat nu pas stoort, die dieren hebben dat daar toch al jaren??quote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehad
30km/h gemiddeld vorige week, niet slecht hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee joh, zo hard ging ik helemaal niet
Voor een beginner..quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef ArTiC het volgende:
30km/h gemiddeld vorige week, niet slecht hoor
ik red dat niet hoorquote:
Re is incognito mod.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. <insert willekeurige mod>, verander dat eens!
oh das fucked wel. heb je zulke grote voeten?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Tegan het volgende:
Ja gisteren iets op mijn tenen laten vallen. Doet best wel veel pijn. En helemaal na een dag werken. Maar ik heb woensdag al vrijgenomen en hopelijk kan ik dus volgende week weer normaal lopen.
En natuurlijk nog single. Maar met dit weer kriebelt het wel. En jij aan het daten?
Moet dat dan om er iets op te laten vallen? En same herequote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh das fucked wel. heb je zulke grote voeten?
nee. geen zin om er moeite in te steken, nog steeds niet.
nee, maar dan is de kans groter.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet dat dan om er iets op te laten vallen? En same here.
ik hou niet zo van friet. dus ik zeg nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bijna thuis. Zal ik frietjes gaan halen om te eten?
Het was wel de eerste keer dat het echt goed hard enzo wasquote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar dan is de kans groter.
lambal die je bent.
Psies, echte mannen eten patat!quote:
Zo zie je maar. Zelfs de Quest zit er wel es naast.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef Tegan het volgende:
De Quest zei deze week wel dat het onder de rivieren friet was en boven patat dus.
Q.quote:
sterkte.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was wel de eerste keer dat het echt goed hard enzo was.
Als ik een kroket frituur maakt het dat toch ook niet meteen friet?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
friet. frites. papas fritas. pommes frites. frituur.
helaas. jij verliest.
* AirwiN noteert: schopt als een vrouwquote:
nope, klopt. dat maakt het een kroket.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een kroket frituur maakt het dat toch ook niet meteen friet?
En toch wordt ie gefrituurd. Wat gaat hier foutquote:
Hoi Air.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: schopt als een vrouw
Q.
jouw vergelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wordt ie gefrituurd. Wat gaat hier fout.
Het feit dat het kreng frituur heet, maakt patat nog geen frietquote:
nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat het kreng frituur heet, maakt patat nog geen friet.
Ik zeg toch niet dat je er wat aan kan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.
is nou eenmaal zo, kan er ook niks aan doen.
dat mag, maar iedereen die dus patat zegt, zegt dus in feite dat ze aardappel willen. die in vele variaties in bereiding verkrijgbaar is.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je er wat aan kan doen.
Ik zeg gewoon patat en iedereen weet wat ik bedoel.
Sowieso is het friet, dat lijkt mij evidentquote:Op maandag 23 juli 2012 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dat mag, maar iedereen die dus patat zegt, zegt dus in feite dat ze aardappel willen. die in vele variaties in bereiding verkrijgbaar is.
dus ik heb gelijk. het is friet.
Een veel misbruikte redeneertrantquote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.
is nou eenmaal zo, kan er ook niks aan doen.
Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.quote:
Tempatata.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.
ja dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, slechts niet te begrijpen door patat-zeggers
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.quote:
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.
Onderontwikkeld volk is hetquote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.
Als die bosbranden in Spanje wat noordelijker komen, gaat Brabant toch echt eerder dan het stukje Nederland boven de rivieren.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.
Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderontwikkeld volk is het
En mijn huisje staat dan op een eiland
das duitsland.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.
De belastingdienst is het daar niet mee eensquote:
Pat on the headquote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De belastingdienst is het daar niet mee eens.
Belastingvrij op een eilandquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.
Alleen maar goed, belastingquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.
De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijstquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Zelfs de Quest zit er wel es naast.
quote:
Jouw punten in de Quest.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Tegan het volgende:
De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijst.
Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.quote:
Vandaag is rood...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Je wordt vanzelf ... ehhh... groot
Ik had koopdrang, dus ik moest watquote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.
Het rood van verbrande Duitsers op Scheveningen?quote:
Een vrouw met koopdrang, goh verrassend.quote:
Als dat straks een onbewoond eiland is wel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het rood van verbrande Duitsers op Scheveningen?
Ik wacht nog steeds op m'n gekochte spulletjesquote:
Jij hebt nog niet betaald. Dat telt nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op m'n gekochte spulletjes.
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw met koopdrang, goh verrassend.
Moet ik wat mannelijks in je stoppen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me.
Die reactie verwachtte ik alquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet ik wat mannelijks in je stoppen? [ afbeelding ]
Pardonquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet betaald. Dat telt niet.
Ik heb mooi in de zon bij de haven zitten etenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Het is trouwens perfect BBQ-weer. If only I had a BBQ (en een tuin).
Ook. Maar ik heb bij andere winkels ook dingen besteld en al wel betaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bij de H&M had besteld.
Bekend gevoel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Het is trouwens perfect BBQ-weer. If only I had a BBQ (en een tuin).
Met je wijntjes.quote:
Ja, wat. Ik ben een vrouw, ik mag wijn drinken.quote:
Ik dacht dat jij van het bier wasquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik ben een vrouw, ik mag wijn drinken.
Hij is uit de kast.quote:
scherpquote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.
Zolang je die van mij maar niet slooptquote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....
Tuurlijk nietquote:Op maandag 23 juli 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je die van mij maar niet sloopt
Ja, je kunt er iemand goed mee rakenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk nietZijn ze een beetje robuust, die barkrukken van jou?
![]()
Oké. Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.quote:
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoorquote:
Nou vooruit maar danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor
Wel met je mannelijkheid zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.quote:
Gemiste kansquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst
Welcome to politicsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen
Ik vind haar er eigenlijk wel heel lief uitzien, ik wil graag een wandeling maken door het park en haar daarna uit eten nemen bij kaarslichtquote:
Lullig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen
Volgens mij is zelfs "politicus" Geert Wilders nog beleefder dan ditquote:
Zeg dat nou niet te hard, zometeen komt Ang3l me nog 'welkom heten' in de wondere wereld van de andere kant.quote:
Fijn!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip gaquote:
Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeurquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip ga
Soort vanquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeur.
Dat is altijd goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |