Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Misschien.quote:
ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....
beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien.Vorige week superleuk gesprek gehad, ik word daar vandaag over gebeld. Anders heb ik nog twee lopende sollicitaties.
jouw pensioenfonds?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het niet.
Wedden? Wat zetten we in?
Tegen die tijd liggen vrijwel alle babyboomers onder de zodenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waardequote:
Nou ja, wie weet... later als ik groot ben een keerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik mag altijd zelf vliegen
[..]
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
Ahhhquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waarde
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
Dan ga je nu toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennen
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |