Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Misschien.quote:
ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ze wel blijven bestaan hoor....
beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien.Vorige week superleuk gesprek gehad, ik word daar vandaag over gebeld. Anders heb ik nog twee lopende sollicitaties.
jouw pensioenfonds?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het niet.
Wedden? Wat zetten we in?
Tegen die tijd liggen vrijwel alle babyboomers onder de zodenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waardequote:
Nou ja, wie weet... later als ik groot ben een keerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik mag altijd zelf vliegen
[..]
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
Ahhhquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waarde
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
Dan ga je nu toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennen
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zitten
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant somsquote:Op maandag 23 juli 2012 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.
Potato/poteetoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant soms
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staat
Nogal. Re! Verander dat stuk eens!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Ik wilde me ziekmelden...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan ga je nu toch?
Ik ben verrassend wakker voor het aantal uur dat ik geslapen heb, anders was ik ook wel richting huis gegaan.
Re is geen mod meer toch?quote:
Ik was wel toe aan wat Jip&Janneke eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Fietsterquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde me ziekmelden...
[..]
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...
De gebruikers.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand me het verschil uit leggen tussen de twee nieuwe SC's?
De usersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Het gemiddelde IQ.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
En die lui hierin? Je bent gek!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
ja leuk...die fitness battie boys erbijquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
fitness battie boys?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja leuk...die fitness battie boys erbij
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Het is dus echt alleen een kwestie van hullie-zullie?
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillenquote:
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet erg duidelijk voor nieuwe gebruikers.
daar heb ik ze nog nooit over gehoordquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillen
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het wasquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
of het oude SC forum weer opengooien en daar alle SC's (ook die uit andere subfora) inflikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het was
Johquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was hier anders knap gehandicapt dit weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.Zaten toch al grotendeels dezelfde users.
En het loopt eindelijk weer.
Ik heb er nog niet gekeken, zag hier de kliek dus toen was het voor mij goed genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Dat staat toch nergens?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Vond ik hier toch weer een pareltje: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rbod-op-koebel.dhtml
Zouden er nou echt mensen zijn die denken dat er een deurbel om zo'n beest d'r nek hangt?
Ik was er nog nietquote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet gekeken, zag hier de kliek dus toen was het voor mij goed genoeg.
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklokquote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat staat toch nergens?
Overigens is het wel weer een lekkere komkommertijd-sensatie-headline, zo te lezen gaat het één weilandje dat toevallig bij een dorpje ligt en een stalen drinkbak heeft
De schrijver van het stuk hoorde de bel wel maar wist niet waar de klepel hingquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklok
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van uitleggen dat zo'n bel een klepel heeft net als een kerkklok
Het zou me niets verbazen als hij/zij het opgezocht heeft en dacht dat er meer mensen zouden zijn die niet weten hoe een bel werktquote:Op maandag 23 juli 2012 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De schrijver van het stuk hoorde de bel wel maar wist niet waar de klepel hing
Als je dat over alle nutteloze berichten zou moeten zeggen heb je een dagtaakquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehad
Nee joh, zo hard ging ik helemaal nietquote:
Gefeliciteerd!!quote:
Daar kon ik niets aan doen.quote:
Ik begrijp niet waarom ze dat nu pas stoort, die dieren hebben dat daar toch al jaren??quote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het uberhaupt nut had gehad om in Nederland te berichten dat één of ander oostenrijks boertje zijn koebellen moet opruimen, had je een punt gehad
30km/h gemiddeld vorige week, niet slecht hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee joh, zo hard ging ik helemaal niet
Voor een beginner..quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef ArTiC het volgende:
30km/h gemiddeld vorige week, niet slecht hoor
ik red dat niet hoorquote:
Re is incognito mod.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. <insert willekeurige mod>, verander dat eens!
oh das fucked wel. heb je zulke grote voeten?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Tegan het volgende:
Ja gisteren iets op mijn tenen laten vallen. Doet best wel veel pijn. En helemaal na een dag werken. Maar ik heb woensdag al vrijgenomen en hopelijk kan ik dus volgende week weer normaal lopen.
En natuurlijk nog single. Maar met dit weer kriebelt het wel. En jij aan het daten?
Moet dat dan om er iets op te laten vallen? En same herequote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh das fucked wel. heb je zulke grote voeten?
nee. geen zin om er moeite in te steken, nog steeds niet.
nee, maar dan is de kans groter.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet dat dan om er iets op te laten vallen? En same here.
ik hou niet zo van friet. dus ik zeg nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bijna thuis. Zal ik frietjes gaan halen om te eten?
Het was wel de eerste keer dat het echt goed hard enzo wasquote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar dan is de kans groter.
lambal die je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |