beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien.Vorige week superleuk gesprek gehad, ik word daar vandaag over gebeld. Anders heb ik nog twee lopende sollicitaties.
jouw pensioenfonds?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het niet.
Wedden? Wat zetten we in?
Tegen die tijd liggen vrijwel alle babyboomers onder de zodenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat die dan nog bestaan...als ik zie wat er in 5 jaar al wegbezuinigd is + de vergrijzing
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waardequote:
Nou ja, wie weet... later als ik groot ben een keerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik mag altijd zelf vliegen
[..]
Is het ook. 2x in een motorvliegtuig gezeten, was geen zak aan.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
Ahhhquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe...ik dacht meer aan iets van waarde
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
Dan ga je nu toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik stond vanmorgen op het punt om naar huis te gaan, nu ben ik er nog. Heb eigenlijk geen reet te doen en ook geen zin om werk te zoeken
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was voor wat users die het 'protocol ' niet kennen
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Dat was in de vorige Singles-reeks ook niet nodig.
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef L-E het volgende:
Wat staat er een irritant stukje tekst bij 'Voordat je reageert' trouwens.
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook meer voor de luitjes die nu in de SC relatie zitten
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant somsquote:Op maandag 23 juli 2012 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
da's nog eens een omslachtige manier om "newbie" te zeggen.
Potato/poteetoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde de mensen uit de gedumpt sc. Die zijn opzich niet nieuw, wel irritant soms
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het slaat nergens op aangezien er gen afzender bij staat
Nogal. Re! Verander dat stuk eens!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Ik wilde me ziekmelden...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef Q. het volgende:
Same here maar mn dagen zijn schaars en heb morgenmiddag al vrijgenomen.
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan ga je nu toch?
Ik ben verrassend wakker voor het aantal uur dat ik geslapen heb, anders was ik ook wel richting huis gegaan.
Re is geen mod meer toch?quote:
Ik was wel toe aan wat Jip&Janneke eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'en dat is niet leuk'-stukje een hoog Jip&Janneke-gehalte hebben. En dat lees ik thuis meer dan genoeg.
Fietsterquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde me ziekmelden...
[..]
Zou kunnen, maar ik heb nu zoiets van ' die 2 uur tot ik naar huis 'mag' red ik ook nog wel...
De gebruikers.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand me het verschil uit leggen tussen de twee nieuwe SC's?
De usersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Het gemiddelde IQ.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
En die lui hierin? Je bent gek!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
ja leuk...die fitness battie boys erbijquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Dit is het leukegebruikerstopic dan neem ik aan?
Maar serieus: is er verder nog verschil? Anders kunnen ze die twee toch ook net zo goed samenvoegen?
fitness battie boys?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja leuk...die fitness battie boys erbij
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Het is dus echt alleen een kwestie van hullie-zullie?
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillenquote:
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikersquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet erg duidelijk voor nieuwe gebruikers.
daar heb ik ze nog nooit over gehoordquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja van die huillies die al dichtklappen als er een vrouw in de buurt is en het belangrijk vinden hoeveel kilo ze kunnen tillen
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het wasquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
of het oude SC forum weer opengooien en daar alle SC's (ook die uit andere subfora) inflikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het was
Johquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC's zijn nooit duidelijk voor gebruikers
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was hier anders knap gehandicapt dit weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel R&P SC en Singles eindelijk samengevoegd.Zaten toch al grotendeels dezelfde users.
En het loopt eindelijk weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |