Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.quote:
Tempatata.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.
ja dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, slechts niet te begrijpen door patat-zeggers
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.quote:
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.
Onderontwikkeld volk is hetquote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.
Als die bosbranden in Spanje wat noordelijker komen, gaat Brabant toch echt eerder dan het stukje Nederland boven de rivieren.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.
Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderontwikkeld volk is het
En mijn huisje staat dan op een eiland
das duitsland.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.
De belastingdienst is het daar niet mee eensquote:
Pat on the headquote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De belastingdienst is het daar niet mee eens.
Belastingvrij op een eilandquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.
Alleen maar goed, belastingquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.
De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijstquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Zelfs de Quest zit er wel es naast.
quote:
Jouw punten in de Quest.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Tegan het volgende:
De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijst.
Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.quote:
Vandaag is rood...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Je wordt vanzelf ... ehhh... groot
Ik had koopdrang, dus ik moest watquote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |