Zo zie je maar. Zelfs de Quest zit er wel es naast.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef Tegan het volgende:
De Quest zei deze week wel dat het onder de rivieren friet was en boven patat dus.

Q.quote:

sterkte.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was wel de eerste keer dat het echt goed hard enzo was.

Als ik een kroket frituur maakt het dat toch ook niet meteen friet?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
friet. frites. papas fritas. pommes frites. frituur.
helaas. jij verliest.

* AirwiN noteert: schopt als een vrouwquote:

nope, klopt. dat maakt het een kroket.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een kroket frituur maakt het dat toch ook niet meteen friet?

En toch wordt ie gefrituurd. Wat gaat hier foutquote:

Hoi Air.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: schopt als een vrouw
Q.

jouw vergelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wordt ie gefrituurd. Wat gaat hier fout.

Het feit dat het kreng frituur heet, maakt patat nog geen frietquote:

nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat het kreng frituur heet, maakt patat nog geen friet.

Ik zeg toch niet dat je er wat aan kan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.
is nou eenmaal zo, kan er ook niks aan doen.

dat mag, maar iedereen die dus patat zegt, zegt dus in feite dat ze aardappel willen. die in vele variaties in bereiding verkrijgbaar is.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je er wat aan kan doen.
Ik zeg gewoon patat en iedereen weet wat ik bedoel.

Sowieso is het friet, dat lijkt mij evidentquote:Op maandag 23 juli 2012 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dat mag, maar iedereen die dus patat zegt, zegt dus in feite dat ze aardappel willen. die in vele variaties in bereiding verkrijgbaar is.
dus ik heb gelijk. het is friet.

Een veel misbruikte redeneertrantquote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
nee klopt. maar in vele talen is frites (of eoa vervoeging mbt desbetreffende taal) friet, en papas/pommes/patat, de aardappel.
is nou eenmaal zo, kan er ook niks aan doen.

Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.quote:

Tempatata.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer op patat dan op friet.

ja dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, slechts niet te begrijpen door patat-zeggers

uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.quote:

Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.

Onderontwikkeld volk is hetquote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.

Als die bosbranden in Spanje wat noordelijker komen, gaat Brabant toch echt eerder dan het stukje Nederland boven de rivieren.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
uhu. het enige overgebleven nederland na de verergerde klimaatverandering en overstromingen als gevolg.

Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderontwikkeld volk is het
En mijn huisje staat dan op een eiland

das duitsland.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente blijft anders ook gewoon boven water, hoor.

De belastingdienst is het daar niet mee eensquote:

Pat on the headquote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik vind dat onderontwikkelde wel wat hebben, waardeer je nieuwe dingen net wat meer.

maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De belastingdienst is het daar niet mee eens.

Belastingvrij op een eilandquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.

Alleen maar goed, belastingquote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt niet uit, die is er na de overstroming toch niet meer.

De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijstquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Zelfs de Quest zit er wel es naast.

quote:

Jouw punten in de Quest.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Tegan het volgende:
De Quest is sowieso stom, behalve als het mijn punten bewijst.

Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.quote:

Vandaag is rood...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Je wordt vanzelf ... ehhh... groot

Ik had koopdrang, dus ik moest watquote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, gratis lezen bij de bloedbank. Maandag weer.

Het rood van verbrande Duitsers op Scheveningen?quote:

Een vrouw met koopdrang, goh verrassend.quote:

Als dat straks een onbewoond eiland is wel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het rood van verbrande Duitsers op Scheveningen?

Ik wacht nog steeds op m'n gekochte spulletjesquote:

Jij hebt nog niet betaald. Dat telt nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op m'n gekochte spulletjes.

Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw met koopdrang, goh verrassend.

Moet ik wat mannelijks in je stoppen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me.

Die reactie verwachtte ik alquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet ik wat mannelijks in je stoppen? [ afbeelding ]

Pardonquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet betaald. Dat telt niet.

Ik heb mooi in de zon bij de haven zitten etenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Het is trouwens perfect BBQ-weer. If only I had a BBQ (en een tuin).

Ook. Maar ik heb bij andere winkels ook dingen besteld en al wel betaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bij de H&M had besteld.

Bekend gevoel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Het is trouwens perfect BBQ-weer. If only I had a BBQ (en een tuin).

Met je wijntjes.quote:

Ja, wat. Ik ben een vrouw, ik mag wijn drinken.quote:

Ik dacht dat jij van het bier wasquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik ben een vrouw, ik mag wijn drinken.

Hij is uit de kast.quote:

scherpquote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.

Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.

Zolang je die van mij maar niet slooptquote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....

Tuurlijk nietquote:Op maandag 23 juli 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je die van mij maar niet sloopt

Ja, je kunt er iemand goed mee rakenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk nietZijn ze een beetje robuust, die barkrukken van jou?
![]()

Oké. Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....

Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.quote:
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoorquote:

Nou vooruit maar danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor

Wel met je mannelijkheid zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor

Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.quote:

Gemiste kansquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst

Welcome to politicsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen

Ik vind haar er eigenlijk wel heel lief uitzien, ik wil graag een wandeling maken door het park en haar daarna uit eten nemen bij kaarslichtquote:

Lullig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen

Volgens mij is zelfs "politicus" Geert Wilders nog beleefder dan ditquote:

Zeg dat nou niet te hard, zometeen komt Ang3l me nog 'welkom heten' in de wondere wereld van de andere kant.quote:

Fijn!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip gaquote:

Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeurquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip ga

Soort vanquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst

quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |