Gewoon, zomaarquote:Op maandag 23 juli 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zo blij met de maandag?
Van mij had het wel langer zondagnacht mogen blijven
Je LP blijft hangen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij gaan toch nooit met pensioen, de babyboomers maken al ons geld op.
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar"quote:
Zie er is wel watquote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar".
Dus het begint wel eens slechter op maandag, maar het is nog vroeg.
Nou ja, het is natuurlijk helemaal nietsquote:
Zit ze (al) op Fok! ?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, niets bijzonders, gewoon lekker weer en de eerste die ik vanochtend tegenkwam met een enorme smile was "haar".
Dus het begint wel eens slechter op maandag, maar het is nog vroeg.
Het in ieder geval genoeg om jou vrolijk te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk helemaal niets. Maar zoals ik zei, er zijn beroerdere maandagen geweest
.
Nee, niet eens op facebookquote:
Hai, ik hoop dat iemand je erin duwtquote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hai!kusje vanaf de rand van het zwembad
er is bijna niemandquote:
Ik denk dat een slechtziende nog meer heeft aan licht dan aan TV.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het best logisch is om op 1 knopje geen braille te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |