Zou hem niet geloven man. Je hebt gewoon dikke prijs gewonnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze gierige man die mij een prijs door me neus wil boren
Ik moet nog zo'n kut spel spelen om prijs te winnen. Tijd rekken enzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze gierige man die mij een prijs door me neus wil boren
Die denkt dat het te mooi is om waar te zijn, zo mooi is de prijsquote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Virusscanner geeft wel een melding trouwens. Maar hij zal de software wel niet kennen ofzo.
Stinkt het zo erg?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat die matthew echt vechten? Als ik 1x blaas ligt hij al plat
Mooi, zijn we daar ook weer afquote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik straks plotseling offline ben weten jullie dat het toch een vi
VI hooligan.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Maar `invoeren` werkt gelukkig nog wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar `invoeren` werkt gelukkig nog wel.
Mooi maandje voor je om weer met 2 handen te leren typenquote:
Hoelaat?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien verstandig om te gaan slapen.
SPREEK JULLIE LATER!
Is wel nieuwe voor me. Nog nooit in dit soort tijden met 2 handen getypt.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi maandje voor je om weer met 2 handen te leren typen
AJAX AJAXquote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien verstandig om te gaan slapen.
SPREEK JULLIE LATER!
Zou mo...kut zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou GGMM z'n pc echt naar de pleuris hebben?
Ik kijk op een private (betaalde) stream, moet je even naar de index gaan -> UFC/MMA en een andere pakkenquote:
Je kan andere kiezen. klik op die blauwe kopje.quote:
Oke thx, zal even op die blauwe knopje drukken.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan andere kiezen. klik op die blauwe kopje.
Ik vind het best fascinerend.quote:
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik swsquote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef TwenteFC het volgende:
Dat je daar zo mee zit man, lekker boeien. wijfen genoeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik sws
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Ga rondjes om het huis rennenquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Slaap ik altijd met tv aan als terug ben van stappen. enige verschil is dat nu op Fok zitquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.
Ghehehehe.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Rondjes rennen om een stoel helpt ook goed.
Kijk hem ongerust zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poll: Is GGMM's pc stuk?
• Ja
• Nee
• Hopelijk wel
• GGMM? Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stemde "hopelijk wel". Het mocht niet baten.
Klootzak? Toekomstige crewcash.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klootzak. Ik speelde wel met jou mee vanmiddag.
Aaaaaaaallang gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 04:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur eerst maar eens een sollicitatiemail.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Tsja ik ben gewoon mijzelf. Ik ga mij niet anders voordoen dan wie ik ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Zwakke punchline.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
If you think you're the bomb, than i'm Hiroshima BOOM!
Moe & gestopt met roken.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw voorbedachte grap was weer van mindere kwaliteitWhat happened?
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
Valt wel mee joh. Alleen degene tegen Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
Sarcasme ok.quote:
Ik ga extra op je letten.quote:
We moeten een praatgroep beginnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou je hier wel uit kunnen halen ja
Iedereen in deze sc is verslaafd.
Jullie alleen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou je hier wel uit kunnen halen ja
Iedereen in deze sc is verslaafd.
Zal ik doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Nu echt slapen
Gedraag jullie als ik weg ben.
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
Dag hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
* -_Guitarist_- is watchingquote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/
* GGMM zet deze pagina tussen z'n favorieten om morgen de editgeschiedenis van al je posts terug te zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/
Dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM zet deze pagina tussen z'n favorieten om morgen de editgeschiedenis van al je posts terug te zien.
Wedden van wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat dat niet rukken nooit volhouden man
Al een half uur gestopt met fappen ja?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Tot nu toe lukt het echt goed.
Wie?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus?Dan waren andere nu ook gebanned.
3 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al een half uur gestopt met fappen ja?
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Tot nu toe lukt het echt goed.
idd, check die schouderquote:Op zondag 22 juli 2012 04:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar wordt het niet moeilijker van hoor
Alsof bikini foto's mij verlijden.quote:
Je neemt dit we heel serieus:quote:Op zondag 22 juli 2012 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga ook eens slapen. Met één oog open om Davy's posts te controleren
quote:
Maar trusten.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga ook eens slapen. Met één oog open om Davy's posts te controleren
Kerel NSBer spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je neemt dit we heel serieus:
[..]
[..]
Maar trusten.
quote:
Moet je zo werken in die fabriek?quote:Op zondag 22 juli 2012 05:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch eerst nog even eten. Facking honger.
Nee man, heb weekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je zo werken in die fabriek?
Nu ik er aan denk, waar zijn die fotos van die geile Poolse (vrouwelijke) collega's die ik zou krijgen?
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse chikas.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beterquote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse collega's !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Het doet nog steeds pijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.
Hopen maar. Wijnaldum ineens niet meer blind.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beter
Die heb je vorige keer beloofd aan mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
DM mij dan ook gelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
Die ene met zwarte jas?quote:Op zondag 22 juli 2012 05:09 schreef TwenteFC het volgende:
Ook maar eens slapen, de weker gaat over 3 uur.
Bonuspunten voor diegene die raad waar ik sta
Had het al gedaan.quote:
Dat heb je elke dag.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Ja, ik ga maar in mijn nest liggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Oh oke. Nooit echt van gehoord, daarom dacht ik Ronald.quote:
quote:
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Dit is de main card, je bedoeld main eventquote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goedquote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is de main card, je bedoeld main event
Ik heb het nu nog met bier geprobeerd, volgende keer denk ik aan koffie.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goed
Bij mij lukte hetquote:Op zondag 22 juli 2012 05:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik twijfelde nog met main gevecht, maar ik dacht zo kom ik slimmer over.
Ik moest zÓ hard lachenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OOOH SHIT SHE IS GOING TO SPYTOOL THIS
En wat is jouw probleem? Ik heb je nooit een voet dwars gezet, ik heb dit en je oude account eens bekeken, ook daar ben je me nooit tegengekomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:23 schreef TwenteFC het volgende:
Goeie morge, toch nog 3 uurtjes geslapen.
Eerste biertje is los, proost!
F'noord speelde hier.quote:
heb je me gezien?!quote:
Je jokt!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja. Ik riep nog heel hard kutAdmin, maar je reageerde niet.
Tuurlijk. Maar had ik geweten dat je er was, dan had ik luid roepend rondgelopen, totdat er iemand had gereageerd.quote:
Que?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:08 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hallo. Mensen, dat van die piemels was trolling en nu gebruiken jullie t allemaal tegen meBeetje minder lobi nu toch wel ja..
Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar had ik geweten dat je er was, dan had ik luid roepend rondgelopen, totdat er iemand had gereageerd.
[..]
Que?
ga lekker naar amsterdam noord oid met je lobi en trolling gezeik.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:08 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hallo. Mensen, dat van die piemels was trolling en nu gebruiken jullie t allemaal tegen meBeetje minder lobi nu toch wel ja..
Goedemorgenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker naar amsterdam noord oid met je lobi en trolling gezeik.
Gewoon bijlmerboysquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker naar amsterdam noord oid met je lobi en trolling gezeik.
die houden wel van piemels jaquote:
Je bent absoluut niet de enigequote:
Zit 'ie vast ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Niemand die het weet. Hij zou gisteren langskomen op een housewarming ergens, maar niemand heeft wat vernomen van hem
Doet ie dat nou ieder weekend?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Niemand die het weet. Hij zou gisteren langskomen op een housewarming ergens, maar niemand heeft wat vernomen van hem
Ga er maar vanuit dat als ze hier spelen ik er dan bij ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar had ik geweten dat je er was, dan had ik luid roepend rondgelopen, totdat er iemand had gereageerd.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige
Ik heb me vannacht laten verleiden door safari puur te drinken.
Niet verkeerd, maar na een paar dan word het wel lastig, gezien ik een echte bierdrinker ben
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben gister aan de goldstrike gegaan om bonnie een fijn gevoel te geven, maar nu heb ik toch redelijk veel spijt.
Als ik goldstrike drink dan is mijn avond een half uur later af gelopen. Dan waggel ik alleen maar rond en kan geen woord meer normaal uitsprekenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben gister aan de goldstrike gegaan om bonnie een fijn gevoel te geven, maar nu heb ik toch redelijk veel spijt.
Same here. Niets voor mij die bendequote:Op zondag 22 juli 2012 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik goldstrike drink dan is mijn avond een half uur later af gelopen. Dan waggel ik alleen maar rond en kan geen woord meer normaal uitspreken
Absinth is te fucking sterk, maar dat geeft je op de een of andere manier een boost dat je zin hebt om door te zuipenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Niets voor mij die bende
Wil wel nog een keer Absinth proberen.
Ik ga naar Oost Europa eind van het jaar met vrijgezellenfeest, ik ga daar zo'n fles kopen voor op feestjes hierquote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Absinth is te fucking sterk, maar dat geeft je op de een of andere manier een boost dat je zin hebt om door te zuipen
Kankerziek vrijgezellenfeest danquote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga naar Oost Europa eind van het jaar met vrijgezellenfeest, ik ga daar zo'n fles kopen voor op feestjes hier
Illegaal gestookte space absinth
Wakker worden onder een brug met kleding van de paleiswachters, ik zie het me nog wel overkomenquote:
Al enig idee welk land/stad jullie gaan? Praag is een aanraderquote:Op zondag 22 juli 2012 13:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wakker worden onder een brug met kleding van de paleiswachters, ik zie het me nog wel overkomen
Ja de meeste stemmen gaan inderdaad op voor Praag, ik ben er nog nooit geweest, maar heb zieke verhalen gehoordquote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al enig idee welk land/stad jullie gaan? Praag is een aanrader
Ik vind het fucking goor, maar even goed drinken simpel figuuur ben ik toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Same here. Niets voor mij die bende
Wil wel nog een keer Absinth proberen.
Dat komt mooi uit, het moet natuurlijk een beetje vunzig worden, daarvoor is het een vrijgezellenfeestquote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Praag is een geweldige stad die feesten daar goedkope drank lekkere wijven die alles doen en overal voor in zijn. lekker man.
Dat kan geregeld worden in Praagquote:Op zondag 22 juli 2012 13:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, het moet natuurlijk een beetje vunzig worden, daarvoor is het een vrijgezellenfeest
Makkelijk ook ! geen hoeren voor nodig daar elk wijf is gek genoeg.quote:
Je kunt je daar echt kapot neukenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Makkelijk ook ! geen hoeren voor nodig daar elk wijf is gek genoeg.
Callie wordt zo in een helikopter gestopt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Gezellig druk bij de open dag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Callie wordt zo in een helikopter gestopt.
Daar zou ik heen houdt mijn sponsoring er mee op mijn broertje loopt er wel rondquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Gezellig druk bij de open dag.
[ afbeelding ]
Zeefbuik gaat verder waar hij vorig jaar is geëindigd.twitter:FCGOnline twitterde op zondag 22-07-2012 om 11:17:29De volkomen vrij voor de keeper staande Zeefuik kan de pot in de slotminuut beslissen maar schiet naast #fcgroningen http://t.co/lwc3yxRB reageer retweet
Is dat Jaarlijkse jeugdtoernooi er nog steeds ?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ga je toch ook alleen maar heen als je kleine koters hebt. Of als je 12 bent en een keer wil hamassen op vak S.
Mwoah, ben er wel eens geweest een jaar of tien terug. Koelbox bier mee, beetje zitten op S en ouwehoeren. Heerlijk hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ga je toch ook alleen maar heen als je kleine koters hebt. Of als je 12 bent en een keer wil hamassen op vak S.
Is dat Ritmo weer? Nee, man.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Partboy is rimo toch ! dan heeft Ritmo een vriendinnetje !
Is dat ritmo ja?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Partboy is rimo toch ! dan heeft Ritmo een vriendinnetje !
Check feyenoord topic precies Ritmo die kerel.quote:
Wordt een interessant gevecht onder de 'top'quote:Op zondag 22 juli 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Zeefbuik gaat verder waar hij vorig jaar is geëindigd.twitter:FCGOnline twitterde op zondag 22-07-2012 om 11:17:29De volkomen vrij voor de keeper staande Zeefuik kan de pot in de slotminuut beslissen maar schiet naast #fcgroningen http://t.co/lwc3yxRB reageer retweet
Nou wel foto plaatsen natuurlijk he !quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou wel foto plaatsen natuurlijk he !
Hahaha.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Check feyenoord topic precies Ritmo die kerel.
Hij zou terug komen onder een naam dus wie weet.
Dan is het die Herkenbaarheid ook nogquote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is hij niet, joh.
En Ritmo een vriendin. Dan ben ik een lekker wijf met een cup D.
Ja manquote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Check feyenoord topic precies Ritmo die kerel.
Hij zou terug komen onder een naam dus wie weet.
Passen wel bij elkaar dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is het die Herkenbaarheid ook nog
Dat is zijn vriendin toch. of beide accounts zou ook nog kunnen.. Jij lurkt in die topics toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Passen wel bij elkaar dan.
Of bedoel je dat hij beide accounts heeft? Dat zou wel echt royal sadness zijn.
Status jonguh ! het is je eindelijk gelukt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Tyron het volgende:
KOMT ER EEN VIS BIJ DE DOKTER
Hoezo staat mijn baggertopic bij 'centrale' topics
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Tyron het volgende:
KOMT ER EEN VIS BIJ DE DOKTER
Hoezo staat mijn baggertopic bij 'centrale' topics
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:58 schreef LompeHork het volgende:
-> Centraal, ik ben benieuwd en wil het volgen.
Geen ideequote:Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Status jonguh ! het is je eindelijk gelukt.
LompeHorkquote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee
De nieuwe mod van ONZ genaamd 'Lompehork' vond het blijkbaar een goed topic.
quote:
moet dit nouquote:
Rukken op de dure sofa van je ouders !quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rukken op de dure sofa van je ouders !
alkmaarquote:
Oke, en wat wil je van ons weten?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:16 schreef Tyron het volgende:
Een vriend van me wilt dat ik Day Z ga spelenEen online zombie surivival game ofzo
Maar ben niet echt een gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |