Je bent absoluut niet de enigequote:
Zit 'ie vast ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Niemand die het weet. Hij zou gisteren langskomen op een housewarming ergens, maar niemand heeft wat vernomen van hem
Doet ie dat nou ieder weekend?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Niemand die het weet. Hij zou gisteren langskomen op een housewarming ergens, maar niemand heeft wat vernomen van hem
Ga er maar vanuit dat als ze hier spelen ik er dan bij ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar had ik geweten dat je er was, dan had ik luid roepend rondgelopen, totdat er iemand had gereageerd.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige
Ik heb me vannacht laten verleiden door safari puur te drinken.
Niet verkeerd, maar na een paar dan word het wel lastig, gezien ik een echte bierdrinker ben
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben gister aan de goldstrike gegaan om bonnie een fijn gevoel te geven, maar nu heb ik toch redelijk veel spijt.
Als ik goldstrike drink dan is mijn avond een half uur later af gelopen. Dan waggel ik alleen maar rond en kan geen woord meer normaal uitsprekenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben gister aan de goldstrike gegaan om bonnie een fijn gevoel te geven, maar nu heb ik toch redelijk veel spijt.
Same here. Niets voor mij die bendequote:Op zondag 22 juli 2012 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik goldstrike drink dan is mijn avond een half uur later af gelopen. Dan waggel ik alleen maar rond en kan geen woord meer normaal uitspreken
Absinth is te fucking sterk, maar dat geeft je op de een of andere manier een boost dat je zin hebt om door te zuipenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Niets voor mij die bende
Wil wel nog een keer Absinth proberen.
Ik ga naar Oost Europa eind van het jaar met vrijgezellenfeest, ik ga daar zo'n fles kopen voor op feestjes hierquote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Absinth is te fucking sterk, maar dat geeft je op de een of andere manier een boost dat je zin hebt om door te zuipen
Kankerziek vrijgezellenfeest danquote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga naar Oost Europa eind van het jaar met vrijgezellenfeest, ik ga daar zo'n fles kopen voor op feestjes hier
Illegaal gestookte space absinth
Wakker worden onder een brug met kleding van de paleiswachters, ik zie het me nog wel overkomenquote:
Al enig idee welk land/stad jullie gaan? Praag is een aanraderquote:Op zondag 22 juli 2012 13:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wakker worden onder een brug met kleding van de paleiswachters, ik zie het me nog wel overkomen
Ja de meeste stemmen gaan inderdaad op voor Praag, ik ben er nog nooit geweest, maar heb zieke verhalen gehoordquote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al enig idee welk land/stad jullie gaan? Praag is een aanrader
Ik vind het fucking goor, maar even goed drinken simpel figuuur ben ik toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Same here. Niets voor mij die bende
Wil wel nog een keer Absinth proberen.
Dat komt mooi uit, het moet natuurlijk een beetje vunzig worden, daarvoor is het een vrijgezellenfeestquote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Praag is een geweldige stad die feesten daar goedkope drank lekkere wijven die alles doen en overal voor in zijn. lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |