Ik ga extra op je letten.quote:
We moeten een praatgroep beginnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou je hier wel uit kunnen halen ja
Iedereen in deze sc is verslaafd.
Jullie alleen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou je hier wel uit kunnen halen ja
Iedereen in deze sc is verslaafd.
Zal ik doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Nu echt slapen
Gedraag jullie als ik weg ben.
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
Dag hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
* -_Guitarist_- is watchingquote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/
* GGMM zet deze pagina tussen z'n favorieten om morgen de editgeschiedenis van al je posts terug te zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V opent afbeeldingen/fok/vbl users foto's/
Dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM zet deze pagina tussen z'n favorieten om morgen de editgeschiedenis van al je posts terug te zien.
Wedden van wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat dat niet rukken nooit volhouden man
Al een half uur gestopt met fappen ja?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Tot nu toe lukt het echt goed.
Wie?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus?Dan waren andere nu ook gebanned.
3 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al een half uur gestopt met fappen ja?
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Tot nu toe lukt het echt goed.
idd, check die schouderquote:Op zondag 22 juli 2012 04:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar wordt het niet moeilijker van hoor
Alsof bikini foto's mij verlijden.quote:
Je neemt dit we heel serieus:quote:Op zondag 22 juli 2012 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga ook eens slapen. Met één oog open om Davy's posts te controleren
quote:
Maar trusten.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga ook eens slapen. Met één oog open om Davy's posts te controleren
Kerel NSBer spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je neemt dit we heel serieus:
[..]
[..]
Maar trusten.
quote:
Moet je zo werken in die fabriek?quote:Op zondag 22 juli 2012 05:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch eerst nog even eten. Facking honger.
Nee man, heb weekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je zo werken in die fabriek?
Nu ik er aan denk, waar zijn die fotos van die geile Poolse (vrouwelijke) collega's die ik zou krijgen?
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse chikas.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beterquote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse collega's !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Het doet nog steeds pijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.
Hopen maar. Wijnaldum ineens niet meer blind.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beter
Die heb je vorige keer beloofd aan mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
DM mij dan ook gelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
Die ene met zwarte jas?quote:Op zondag 22 juli 2012 05:09 schreef TwenteFC het volgende:
Ook maar eens slapen, de weker gaat over 3 uur.
Bonuspunten voor diegene die raad waar ik sta
Had het al gedaan.quote:
Dat heb je elke dag.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Ja, ik ga maar in mijn nest liggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Oh oke. Nooit echt van gehoord, daarom dacht ik Ronald.quote:
quote:
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Dit is de main card, je bedoeld main eventquote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goedquote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is de main card, je bedoeld main event
Ik heb het nu nog met bier geprobeerd, volgende keer denk ik aan koffie.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goed
Bij mij lukte hetquote:Op zondag 22 juli 2012 05:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik twijfelde nog met main gevecht, maar ik dacht zo kom ik slimmer over.
Ik moest zÓ hard lachenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OOOH SHIT SHE IS GOING TO SPYTOOL THIS
En wat is jouw probleem? Ik heb je nooit een voet dwars gezet, ik heb dit en je oude account eens bekeken, ook daar ben je me nooit tegengekomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:23 schreef TwenteFC het volgende:
Goeie morge, toch nog 3 uurtjes geslapen.
Eerste biertje is los, proost!
F'noord speelde hier.quote:
heb je me gezien?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |