Zou hem niet geloven man. Je hebt gewoon dikke prijs gewonnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze gierige man die mij een prijs door me neus wil boren
Ik moet nog zo'n kut spel spelen om prijs te winnen. Tijd rekken enzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze gierige man die mij een prijs door me neus wil boren
Die denkt dat het te mooi is om waar te zijn, zo mooi is de prijsquote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Virusscanner geeft wel een melding trouwens. Maar hij zal de software wel niet kennen ofzo.
Stinkt het zo erg?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat die matthew echt vechten? Als ik 1x blaas ligt hij al plat
Mooi, zijn we daar ook weer afquote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik straks plotseling offline ben weten jullie dat het toch een vi
VI hooligan.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
Maar `invoeren` werkt gelukkig nog wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar `invoeren` werkt gelukkig nog wel.
Mooi maandje voor je om weer met 2 handen te leren typenquote:
Hoelaat?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien verstandig om te gaan slapen.
SPREEK JULLIE LATER!
Is wel nieuwe voor me. Nog nooit in dit soort tijden met 2 handen getypt.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi maandje voor je om weer met 2 handen te leren typen
AJAX AJAXquote:Op zondag 22 juli 2012 04:15 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien verstandig om te gaan slapen.
SPREEK JULLIE LATER!
Zou mo...kut zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou GGMM z'n pc echt naar de pleuris hebben?
Ik kijk op een private (betaalde) stream, moet je even naar de index gaan -> UFC/MMA en een andere pakkenquote:
Je kan andere kiezen. klik op die blauwe kopje.quote:
Oke thx, zal even op die blauwe knopje drukken.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan andere kiezen. klik op die blauwe kopje.
Ik vind het best fascinerend.quote:
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik swsquote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef TwenteFC het volgende:
Dat je daar zo mee zit man, lekker boeien. wijfen genoeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik sws
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Ga rondjes om het huis rennenquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Slaap ik altijd met tv aan als terug ben van stappen. enige verschil is dat nu op Fok zitquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.
Ghehehehe.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Rondjes rennen om een stoel helpt ook goed.
Kijk hem ongerust zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poll: Is GGMM's pc stuk?
• Ja
• Nee
• Hopelijk wel
• GGMM? Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stemde "hopelijk wel". Het mocht niet baten.
Klootzak? Toekomstige crewcash.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klootzak. Ik speelde wel met jou mee vanmiddag.
Aaaaaaaallang gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 04:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur eerst maar eens een sollicitatiemail.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Tsja ik ben gewoon mijzelf. Ik ga mij niet anders voordoen dan wie ik ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Zwakke punchline.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
If you think you're the bomb, than i'm Hiroshima BOOM!
Moe & gestopt met roken.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw voorbedachte grap was weer van mindere kwaliteitWhat happened?
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
Valt wel mee joh. Alleen degene tegen Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |