Ik vind het best fascinerend.quote:
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik swsquote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef TwenteFC het volgende:
Dat je daar zo mee zit man, lekker boeien. wijfen genoeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik wakker word ga ik schamen voor deze reacties van mij dat weet ik sws
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Ga rondjes om het huis rennenquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf wel langer op, actief bezig zijn is op dit moment het fijnst.
Slaap ik altijd met tv aan als terug ben van stappen. enige verschil is dat nu op Fok zitquote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En als je gaat slapen, pro tip; laat de tv aan.
Ghehehehe.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Rondjes rennen om een stoel helpt ook goed.
Kijk hem ongerust zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poll: Is GGMM's pc stuk?
• Ja
• Nee
• Hopelijk wel
• GGMM? Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stemde "hopelijk wel". Het mocht niet baten.
Klootzak? Toekomstige crewcash.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klootzak. Ik speelde wel met jou mee vanmiddag.
Aaaaaaaallang gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 04:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur eerst maar eens een sollicitatiemail.
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Tsja ik ben gewoon mijzelf. Ik ga mij niet anders voordoen dan wie ik ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
kan je nagaan hoeveel indruk hij gemaakt heeft.
Zwakke punchline.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
If you think you're the bomb, than i'm Hiroshima BOOM!
Moe & gestopt met roken.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw voorbedachte grap was weer van mindere kwaliteitWhat happened?
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
Valt wel mee joh. Alleen degene tegen Davy.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik besteed nooit veel aandacht aan jouw posts omdat ze vol haat en sarcasme zitten dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |