quote:
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Dit is de main card, je bedoeld main eventquote:Op zondag 22 juli 2012 05:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu wel slaap gekregen.
Maar ik blijf wakker tot main card.
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goedquote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, als ik het red. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 5 minuten voor het begint in slaap val.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is de main card, je bedoeld main event
Ik heb het nu nog met bier geprobeerd, volgende keer denk ik aan koffie.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje cola inslaan voor een UFC event werkt goed
Bij mij lukte hetquote:Op zondag 22 juli 2012 05:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik twijfelde nog met main gevecht, maar ik dacht zo kom ik slimmer over.
Ik moest zÓ hard lachenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OOOH SHIT SHE IS GOING TO SPYTOOL THIS
En wat is jouw probleem? Ik heb je nooit een voet dwars gezet, ik heb dit en je oude account eens bekeken, ook daar ben je me nooit tegengekomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:23 schreef TwenteFC het volgende:
Goeie morge, toch nog 3 uurtjes geslapen.
Eerste biertje is los, proost!
F'noord speelde hier.quote:
heb je me gezien?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |