Nee man, heb weekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je zo werken in die fabriek?
Nu ik er aan denk, waar zijn die fotos van die geile Poolse (vrouwelijke) collega's die ik zou krijgen?
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse chikas.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beterquote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben serieus bang dat Benfica ons morgen leert voetballen.
Van die Poolse collega's !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, heb weekend.
Welke foto's?
Het doet nog steeds pijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, maakt allemaal niks uit. Zijn maar oefenpotjes.
Hopen maar. Wijnaldum ineens niet meer blind.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij, misschien leren ze er van en worden ze beter
Die heb je vorige keer beloofd aan mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
DM mij dan ook gelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, eens kijken of ik een foto van haar heb.
Die ene met zwarte jas?quote:Op zondag 22 juli 2012 05:09 schreef TwenteFC het volgende:
Ook maar eens slapen, de weker gaat over 3 uur.
Bonuspunten voor diegene die raad waar ik sta
Had het al gedaan.quote:
Dat heb je elke dag.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Ja, ik ga maar in mijn nest liggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, het wordt alweer licht buiten
Oh oke. Nooit echt van gehoord, daarom dacht ik Ronald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |