SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dijkstra vind ik veel beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Travel. het volgende:
Ik denk dat de Dijkstra fans deze knaapn ook leuk vindenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Prettig womens wtfOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Women is toch meervoudOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
mein got, 2 maanden op lokatie een uitzending hebben en ze kunnen nog steeds niet dat geluid in orde krijgen?¯ _(ツ)_/¯![]()
Ik ook, van de tvquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja maar daar hoef je je penis niet in te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Niks mis mee. Die ene heeft alleen een bitch-neus![]()
Die man aan het woord heeft ooit aan Wie is de Mol meegedaan.quote:
En die Sauerbrei is ooit bij TdJ te gast geweest.![]()
not necessarily true...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je je penis niet in te doen."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Sauerbrei kende ik, de rest zei me helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man aan het woord heeft ooit aan Wie is de Mol meegedaan.
En die Sauerbrei is ooit bij TdJ te gast geweest.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Iets vlots, leuke spijkerbroek met een shirtje, zoiets. Of als het dan een jurk moet zijn, een modern jurkje, niet zo een stom gordijnenjasje met een korte broek.quote:![]()
Sauerbreij won goud met snowboarden in 2008 Pekingquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik denk maandag. Dan is Diekstra er ook met Derksen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wanneer is de laatste uitzending van TDJ ?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die kerel, die aan het woord was, zat vorig jaar bij TDJ ook op de fiets.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sauerbrei kende ik, de rest zei me helemaal niks.![]()
2010 canadaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sauerbreij won goud met snowboarden in 2008 PekingWie dit leest is gek![]()
Iets vlots, spijkerbroek met een shirtje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets vlots, leuke spijkerbroek met een shirtje, zoiets. Of als het dan een jurk moet zijn, een modern jurkje, niet zo een stom gordijnenjasje met een korte broek.
Please ?![]()
![]()
Ik zou het gouden op de winterspelen 2010 Vancouverquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sauerbreij won goud met snowboarden in 2008 Peking![]()
Zondagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wanneer is de laatste uitzending van TDJ ?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gewoon niks aan doen, klaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Iets vlots, spijkerbroek met een shirtje.
Please ?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
My god..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sauerbreij won goud met snowboarden in 2008 PekingXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Bikini?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Please ?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Snowboarden in peking, kan dat daar ook alquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sauerbreij won goud met snowboarden in 2008 Peking![]()
![]()
Een leuk shit is niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Please ?OF een moderne jurk. Weet ik veel, ik vond dit gewoon tuttig.
![]()
Dat vast wel maar niet Olimpischquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Snowboarden in peking, kan dat daar ook al![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het gouden op de winterspelen 2010 Vancouver![]()
Wattages
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Frits?? Van GTST?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Dit is die gast die ook meefietst
[ afbeelding ]
Heeft in gtst gespeeldMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Fritsieeeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft in gtst gespeeld![]()
Gayquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft in gtst gespeeldOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Frits speelde in de tijd dat ik er nog naar keek en toen was ik 12.. Dus 1997, dan mag het. Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Djokotron het volgende:
Wie met een gezond verstand kijkt er naar gtst dan?![]()
Casper van Bohemen heet ie trouwens in het eggie.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik toen ik 15 was ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Djokotron het volgende:
Wie met een gezond verstand kijkt er naar gtst dan?![]()
![]()
Chilly !!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu is Ik Vertrek afgelopen en is er reclame hier![]()
Met de handen omhoog he !!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu is Ik Vertrek afgelopen en is er reclame hier![]()
![]()
Toen keek ik het ook. Laatste jaren allang niet meerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Frits speelde in de tijd dat ik er nog naar keek en toen was ik 12.. Dus 1997, dan mag het. Jeugdsentiment
Casper van Bohemen heet ie trouwens in het eggie.![]()
pispil pauzequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu is Ik Vertrek afgelopen en is er reclame hier
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Kijk straks maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Gerard maak je geen grappen.![]()
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jefquote:Frits werd vermoord door zijn tweelingbroer Hans, die een televisie in zijn bad gooide, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
En daarna de afterparty op de Gert-pop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Karina tikt in der eentje wat flesjes weg op een avondje Gert.
Aangeschoten vrouwen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Voordeel van elke dag frituurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel![]()
![]()
Gert leest niet mee want dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Karina tikt in der eentje wat flesjes weg op een avondje Gert.![]()
Ik weet dat ook nog idd. Oude herinneringenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel![]()
Wat niet is kan nog komen.quote:
Hmm beeld deed een beetje vreemd
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee, ik was toen wel minder a-sportief.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je toen slechte motoriek?![]()
Tepelkaars voor 1000 euro, wat een koopje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil voor 1000 piek maxime´s tepel wel in de fik zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
Tepelkaars voor 1000 euro, wat een koopje.![]()
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.quote:
Ik ken m niet, maar zo`n figuur lijkt het me wel.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Albert Verlinde 2.0quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.
![]()
Ik mag hem ook niet tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gertje trekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet weten waarom hij zijn handen onder tafel heeft eigenlijk.![]()
Ik weet ook niet wat hij doet. Maar hij vindt zichzelf behoorlijk grappig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
![]()
Mensen hier schijnen nogal op zijn show te geilen, ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat hij doet. Maar hij vindt zichzelf behoorlijk grappig.![]()
Wat een rare eikel die Maxime
cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:03 schreef Type-R het volgende:
deze show is een en al plaatsvervangende schaamte om naar te kijken.....![]()
![]()
Ik wel. Hij is lekker rebels en men op Fok vindt dat helemaal leuk altij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen hier schijnen nogal op zijn show te geilen, ik snap dat niet.
Is hij cabaretier of wat?![]()
Gertje kun je ALLES wijsmaken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die kende Gert helemaal niet, maar ze hebben hem wijs gemaakt dat die heel goed is.![]()
Hij is dik. Nee, vies dik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOUDEN IDEE SONGFESTIVAL:
Jack in Mama Mia pak.![]()
Maxime
Wat een held is MaximOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Voor Quick was het ook al niet een erg representatief gezicht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja grappig, ik verspreek me een keer. Willen jullie allemaal even lachen mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor Quick was het ook al niet een erg representatief gezicht.
Zo'n 'vochtvasthoudend' figuur is geen reclame.![]()
Deze tour miste Andy SchleckOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Herácles Héraclesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja grappig, ik verspreek me een keer. Willen jullie allemaal even lachen mensen.![]()
![]()
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zit gewoon op een heel andere golflengte als de rest vd tafel... niks van aantrekken verderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Volgens mij heerst er de regel om bidons en eten left-overs uit de tas weg te gooien daar waar mensen staan....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Maver24 het volgende:
Maxime heeft wel gelijk
Kan wel afbreekbaar zijn maar na hoelang?![]()
Dat is zijn theatergedrag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Lekker onverschillig doen. Beetje tegenhanger van de VARA.![]()
autisteristisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.Paardelul !!!![]()
Nee hij mag echt langer vanaag #inside infoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt extra lang door te gaan via de livestream.![]()
Laatst was jouw inside info ook goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info.
Maxime, jij hebt niks te willen. Kutnarcist.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waar Gunter is,is Driesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.![]()
Ja, ja en ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.![]()
Je dacht toch niet dat ik het ter plekke verzon?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatst was jouw inside info ook goed.
Maxime, jij hebt niks te willen. Kutnarcist.![]()
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info![]()
weer een goede grap van maximeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!![]()
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Danny heeft echt een harde paal voor wiggins![]()
Hij heeft een Maxime kaars onder zijn shirt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Danny heeft weer het hoogste woord."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat een bolle egofrusti is die Danny tochMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Komt door de kreatinine.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.![]()
En dat was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Verplicht worden hard te fietsen
Dat het programma op een gegeven moment door reclame onderbroken zal worden.quote:
Let dus op, het gaat zo gebeuren, en ik ben de eerste die het jullie kan vertellen.![]()
En valt Rooks weer lekker vaak in de reden, omdat hij denkt dat het programma om zijn mening draaitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.Laffe huichelaar![]()
Doe het dan leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem hem niet zo serieus...hij is gewoon aan het trollen.![]()
Flikker toch op met die kutfilmpjes."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Iemand die domme teksten heeft is niet altijd een troll hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem hem niet zo serieus...hij is gewoon aan het trollen.
ik bedoel,jij bent toch ook geen trollPaardelul !!!![]()
Rabo heeft juist daarom ook de juniorenploeg afgeschaft, nu kwamen renners als Gesink en Mollema pas naar de Rabo-CT ploeg toen ze de "opleiding" al gehad hadden. Denk dat het daar niet aan ligt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Iemand die domme teksten heeft is niet altijd een troll hoor
ik bedoel,jij bent toch ook geen troll![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ah daar hebben we Jut en Jul weer gelukkig.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Is toch lachen om de filmpjesOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dijkstra zou dit net zo goed alleen kunnen doen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt, maar die Wytse is er perfect bij. Die houdt zijn kop maar komt af en toe lekker uit de bochtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Dijkstra zou dit net zo goed alleen kunnen doen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Behalve de interviews in het Spaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Dijkstra zou dit net zo goed alleen kunnen doen.
Die ene die hij deed dan.![]()
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve de interviews in het Spaans.
Die ene die hij deed dan.![]()
![]()
Daarom doet de ene Frans en de ander Spaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoor
Ik heb op Wytse vrij weinig aan te merken. Komt ook omdat hij niet veel deed.![]()
Het lukt hem toch, het klinkt wel grappig met wat Nederlandse woorden er tussendoor af en toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Danny zit weer in dezelfde modus als 2011."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
als irritant betwetertje jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef marcodej het volgende:
Danny zit weer in dezelfde modus als 2011.![]()
![]()
Het is geen vakantieuitje. Je moet werken voor dat geldOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kippenvel.
Weet nog dat ik daar met schoolreisje was, naast die rare boog.
2 klasgenoten werden gelijk beroofd door zigeuners toen ze even niet zaten op te letten.![]()
Zal even bij mijn neven kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Kippenvel.
Weet nog dat ik daar met schoolreisje was, naast die rare boog.
2 klasgenoten werden gelijk beroofd door zigeuners toen ze even niet zaten op te letten.![]()
Hoe ging dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
Ik werd bijna opgelicht daar, bij de Mac nog welKutfransen.
![]()
Jappen in Parijs. Jappen bij de Eiffeltoren. Jappen in het Louvre. Jappen met hun handgemaakte camera´tjes klikken bij de Mona Lisa. Jappen![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dalida![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
HahahahahaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mooi einde![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Je kijkt de Avondetappe?![]()
![]()
Almelo. Enough said.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Je kijkt de Avondetappe?![]()
Ja, bij mij was het ook in die tijd. Maar die munt leek redelijk op de gulden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met te weinig wisselgeld teruggeven, was nog in de tijd van de Fr. Franc.
Ze zullen wel een schijthekel aan je hebben gehad omdat ze wisten dat je Nederlandse was.![]()
Mart sluit altijd af. Dan doen ze een toost (toastquote:? hoe spel je dat
) met glazen wijn.
En dan komt dat nummer van Dalida.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
ah op die fietsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mart sluit altijd af. Dan doen ze een toost (toast? hoe spel je dat
En dan komt dat nummer van Dalida.
danku![]()
Kip uit de oven is lekkerder. Krokantere kippenpootjes krijg je dan.
Aanbakken in het pannetje en dan de oven in voor te garen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Bier champagne in de bidonOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Grill.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Kip uit de oven is lekkerder. Krokantere kippenpootjes krijg je dan.
Aanbakken in het pannetje en dan de oven in voor te garen![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Bidonnen met champagne!1!!1Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Lul-verhaalOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat Herbertje en Maarten dubbele verhalen vertellen in 80 uur tv ieder jaar is niet verbazingwekkend, maar Gertje.. Jongen toch..![]()
En dit jaar een paar keer, Gert's geheugen is niet zo goed meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Mmm dit verhaal komt me heel bekend voor, van vorig jaar...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooie geschoren beentjes, gespierd kontje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was Gertje verliefd op van Poppel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: