Met de handen omhoog he !!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu is Ik Vertrek afgelopen en is er reclame hier
Toen keek ik het ook. Laatste jaren allang niet meerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Frits speelde in de tijd dat ik er nog naar keek en toen was ik 12.. Dus 1997, dan mag het. Jeugdsentiment
Casper van Bohemen heet ie trouwens in het eggie.
pispil pauzequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu is Ik Vertrek afgelopen en is er reclame hier
Kijk straks maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Gerard maak je geen grappen.
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jefquote:Frits werd vermoord door zijn tweelingbroer Hans, die een televisie in zijn bad gooide
En daarna de afterparty op de Gert-pop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Karina tikt in der eentje wat flesjes weg op een avondje Gert.
Voordeel van elke dag frituurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel
Gert leest niet mee want dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Karina tikt in der eentje wat flesjes weg op een avondje Gert.
Ik weet dat ook nog idd. Oude herinneringenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel
Wat niet is kan nog komen.quote:
Nee, ik was toen wel minder a-sportief.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je toen slechte motoriek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |