Dat is zijn theatergedrag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
autisteristisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.
Nee hij mag echt langer vanaag #inside infoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt extra lang door te gaan via de livestream.
Laatst was jouw inside info ook goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info
Waar Gunter is,is Driesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.
Ja, ja en ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.
Je dacht toch niet dat ik het ter plekke verzon?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatst was jouw inside info ook goed.
Maxime, jij hebt niks te willen. Kutnarcist.
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Danny heeft echt een harde paal voor wiggins
Hij heeft een Maxime kaars onder zijn shirt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat een bolle egofrusti is die Danny toch
Komt door de kreatinine.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.
En dat was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |