Voordeel van elke dag frituurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel
Gert leest niet mee want dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Karina tikt in der eentje wat flesjes weg op een avondje Gert.
Ik weet dat ook nog idd. Oude herinneringenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering van het seizoen. Toen was iedereen op school aan het gokken wie die TV in bad gooide. Ik dacht Jef, maar dat bleek achteraf fout
Ik weet niet wat ik eergisteren heb gegeten, maar dat weet ik nog wel
Wat niet is kan nog komen.quote:
Nee, ik was toen wel minder a-sportief.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je toen slechte motoriek?
Ik wil voor 1000 piek maxime´s tepel wel in de fik zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
Tepelkaars voor 1000 euro, wat een koopje.
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.quote:
Albert Verlinde 2.0quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.
Ik ken m niet, maar zo`n figuur lijkt het me wel.
Ik mag hem ook niet tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gertje trekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet weten waarom hij zijn handen onder tafel heeft eigenlijk.
Ik weet ook niet wat hij doet. Maar hij vindt zichzelf behoorlijk grappig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |