Ik wil voor 1000 piek maxime´s tepel wel in de fik zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
Tepelkaars voor 1000 euro, wat een koopje.
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.quote:
Albert Verlinde 2.0quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand die graag anderen in de zeik neemt, totdat ie zelf aan de beurt is.
Ik ken m niet, maar zo`n figuur lijkt het me wel.
Ik mag hem ook niet tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gertje trekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet weten waarom hij zijn handen onder tafel heeft eigenlijk.
Ik weet ook niet wat hij doet. Maar hij vindt zichzelf behoorlijk grappig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mensen hier schijnen nogal op zijn show te geilen, ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat hij doet. Maar hij vindt zichzelf behoorlijk grappig.
cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:03 schreef Type-R het volgende:
deze show is een en al plaatsvervangende schaamte om naar te kijken.....
Ik wel. Hij is lekker rebels en men op Fok vindt dat helemaal leuk altij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen hier schijnen nogal op zijn show te geilen, ik snap dat niet.
Gertje kun je ALLES wijsmaken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die kende Gert helemaal niet, maar ze hebben hem wijs gemaakt dat die heel goed is.
Hij is dik. Nee, vies dik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOUDEN IDEE SONGFESTIVAL:
Jack in Mama Mia pak.
Voor Quick was het ook al niet een erg representatief gezicht.quote:
Ja grappig, ik verspreek me een keer. Willen jullie allemaal even lachen mensen.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor Quick was het ook al niet een erg representatief gezicht.
Herácles Héraclesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja grappig, ik verspreek me een keer. Willen jullie allemaal even lachen mensen.
Zit gewoon op een heel andere golflengte als de rest vd tafel... niks van aantrekken verderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.
Volgens mij heerst er de regel om bidons en eten left-overs uit de tas weg te gooien daar waar mensen staan....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Maver24 het volgende:
Maxime heeft wel gelijk
Kan wel afbreekbaar zijn maar na hoelang?
Dat is zijn theatergedrag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Maxime kan niet om andermans grappen lachen, blijft serieus, maar wil wel dat mensen om zijn eigen kutopmerkingen lachen.
autisteristisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Irritante mensfiguurtjes zijn dat, zum kotzen.
Nee hij mag echt langer vanaag #inside infoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt extra lang door te gaan via de livestream.
Laatst was jouw inside info ook goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info
Waar Gunter is,is Driesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.
Ja, ja en ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
IS die gunter een Duitser ofzo? Hij blijft maar terug komen.
Nu ook weer in het publiek.
Je dacht toch niet dat ik het ter plekke verzon?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatst was jouw inside info ook goed.
Maxime, jij hebt niks te willen. Kutnarcist.
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hij mag echt langer vanaag #inside info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Danny heeft echt een harde paal voor wiggins
Hij heeft een Maxime kaars onder zijn shirt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |