Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat een bolle egofrusti is die Danny toch
Komt door de kreatinine.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn tepels beginnen wel groter te worden idd.
En dat was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel alvast mede dat mijn #insideinfo van de vorige keer ook weer voor vandaag geldt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.
Dat het programma op een gegeven moment door reclame onderbroken zal worden.quote:
En valt Rooks weer lekker vaak in de reden, omdat hij denkt dat het programma om zijn mening draaitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, hij zet meneer de narcist naast zich gewoon met beide benen op de aarde. Met zijn geschreeuw er doorheen.
Doe het dan leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem hem niet zo serieus...hij is gewoon aan het trollen.
Iemand die domme teksten heeft is niet altijd een troll hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem hem niet zo serieus...hij is gewoon aan het trollen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Iemand die domme teksten heeft is niet altijd een troll hoor
ik bedoel,jij bent toch ook geen troll
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ah daar hebben we Jut en Jul weer gelukkig.
Klopt, maar die Wytse is er perfect bij. Die houdt zijn kop maar komt af en toe lekker uit de bochtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Dijkstra zou dit net zo goed alleen kunnen doen.
Behalve de interviews in het Spaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Dijkstra zou dit net zo goed alleen kunnen doen.
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve de interviews in het Spaans.
Die ene die hij deed dan.
Daarom doet de ene Frans en de ander Spaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoor
Het lukt hem toch, het klinkt wel grappig met wat Nederlandse woorden er tussendoor af en toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zijn Frans is ook niet te pruimen hoor
als irritant betwetertje jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef marcodej het volgende:
Danny zit weer in dezelfde modus als 2011.
Zal even bij mijn neven kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Kippenvel.
Weet nog dat ik daar met schoolreisje was, naast die rare boog.
2 klasgenoten werden gelijk beroofd door zigeuners toen ze even niet zaten op te letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |