True, truequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de audities omdat het zó grappig is.
Het is de eerste keer dat ik het kijk na 10 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, true
Alleen had ik het wel gehad na 3 audities van Idols, nu is het de 28e show ofso.
Ja, dan is het wel leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het kijk na 10 jaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel leukJa, knuffelen dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
VBL-sc, PUB-sc, nachtbagger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf gewoon posten hoor, ik rol gewoon multipel geschakeld door het leven.
Pics?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hoi. Ik ben opzoek naar een nieuwe slowchat die behoefte heeft aan een vlotte meid met kek brilmontuur. Wie accepteert?
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hoi. Ik ben opzoek naar een nieuwe slowchat die behoefte heeft aan een vlotte meid met kek brilmontuur. Wie accepteert?
hallo pre-nachtbaggerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL-sc, PUB-sc, nachtbagger.
Respect hoor.
*kijkt fobo*quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*kijkt fobo*
Wat mij betreft geaccepteerd!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Mono![]()
Ok ik blijf want mono post hier.
Je bent goedgekeurdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Omg, ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de eerstvolgende TC met mono
Daar hou ik je aan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omg, ik ookIk ga mijn speciale rode schoentjes aandoen voor je
Dat klopt, half nachtbagger zit hier nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Bendoe jongen jouw ken ik wel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat klopt, half nachtbagger zit hier nu
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie heeft de reeks gesloopt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]IK HEB OP OPEN NIEUW TOPIC GEKLIKT JA
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Oh en mono ik heb zo een verassing voor je.
Kut woord is dat he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed geschreven ? Ik faal altijd met dat woord
Behalve als je iemand in de fik wil zetten zou ik maar gewoon een dubbele r gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed geschreven ? Ik faal altijd met dat woord
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBOquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Behalve als je iemand in de fik wil zetten zou ik maar gewoon een dubbele r gebruiken.
Ik faalquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBO
Zo ben ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBO
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Mijn ogen eten je op dus kijk niet te lang ..
[ afbeelding ]
Ik heb freaking zin in morgenquote:
Kom jij ook morgen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb freaking zin in morgen![]()
![]()
Die meet lijkt me trouwens leuk hoor, maar kost me ook te veel geld dit dat omdat jullie nachts door gaan ect
tfoe zemmel ogen en die tekening is afschuwelijk a sahbiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon geld stelen van dronken autisten zoals ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb freaking zin in morgen![]()
![]()
Die meet lijkt me trouwens leuk hoor, maar kost me ook te veel geld dit dat omdat jullie nachts door gaan ect
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je staat in mijn Fobo, en ook als achtergrond op mijn PC
u jellyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe zemmel ogen en die tekening is afschuwelijk a sahbi
Zou je hem even willen verkleinen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn boy Hooidraad to the rescuequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
♪ Droog je tranen Mono, oh Mono ♫
♫ Geef toch een glimlach cadeau, oh Mono ♪
Hooiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
♪ Droog je tranen Mono, oh Mono ♫
♫ Geef toch een glimlach cadeau, oh Mono ♪
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil hier geen gekanker he..
ik delete alle posts in het topic van users die lopen te kutten.
Mods die kanker zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gonorroequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
top!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goed![]()
Okequote:
Iedereen is welkom tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
top!
en ga het niet al te kliekerig maken want dat is ook niet goed. Probeer het een beetje algemeen te houden.
Paintquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dit S-Vquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goed![]()
quote:
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
echt zo n nurd die hh kijk naar die foto de rol gordijn is maar 15 cm geopend.
Ik had gister weer gedronkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren in NB hebt gezeten, ga je alle SC's af?
Oh zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenMaar goed, niemand moet terug lezen.
Dat was Rens niet, nitwit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Dat was dat wijf dromenvangertje hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Nee joh, Rens deed het andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt wel, eerst DV, maar toen was ik er nog niet.. daarna was Rens het.
Shit, heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kwam ik dan in die SC terecht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was dat wijf dromenvangertje hoor
Rens deed het andersom, die linkte in de nb sc naar de vbl-sc
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
dit is die nieuwe beste slowchat jwt
Regels weer aangescherpt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij ook altijd zo laat op dan?
zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..quote:
Kom wat vaker langs in de VBL SC danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werken
Welke?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
Ik hou zo van de drama op FOK!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
hier wordt je tenminste niet gebandquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Niet doorvertellen..
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komquote:
Fijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mij
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komnormaal zit ik alleen in VBL/Sport. Dus niks van mee gekregen.
OMG ik heb een fanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
Heb jij een crush op mono?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
Geldt ook voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Tof spel is dat inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik ben groot fan van Monopoly. En gister sinds TC al helemaalWat. Een. Baas
.
Oke nu stop ik
Ik heb hem al gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het begin. Totdat ze Mono zien.
bekkie jijquote:
Hij maakt nieuwe vriendkes laat hem .quote:
ik ga aangifte doenquote:
Daarom loop jij mij uit te dagen de hele tijd, je wil gewoon met mij rollen op de mat, vieze boelerquote:
Ik moet heel hard lollenquote:
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.quote:
Held die zocht ik vandaag maar kon hem niet meer vinden.quote:
k succes danquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.
Plan die shit dan in de middagquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui om te bellenGa naar inloopspreekuur.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom loop jij mij uit te dagen de hele tijd, je wil gewoon met mij rollen op de mat, vieze boeler
Wat een naare sfeer in vblquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dus.. iemand onlangs nog bellengeblazen?
Merk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet een dikke huid hebben. Ze zijn altijd gemeen tegen nieuwelingen![]()
geo wat doe jij als 24 jarige in een puber en tiener scquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet een dikke huid hebben. Ze zijn altijd gemeen tegen nieuwelingen![]()
Ik ben geen 24, al heb ik verder geen idee waarom ik hier zit. Maar Mono en Hooi zijn ook geen tienersquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
geo wat doe jij als 24 jarige in een puber en tiener sc
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
Geo is in topvorm OWOAOAOAOAO
Ik heb duizend posts al eens gehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik wil een keer de 1000 halen, zal niet lukken vandaag.
Maar het Fok! record verbreken lijkt me ook wel een uitdaging
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb duizend posts al eens gehaald
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerschiet niet op zo.
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerschiet niet op zo.
Ik doe meequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.
Even zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.
Ik ook al. Wtf is die mod een loser zeg serieus.. Mensen mogen uitschelden alles en dat goed vinden. Echt, klootvioolquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom ben ik zomaar uitgesloten van vbl sc
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ook al. Wtf is die mod een loser zeg serieus.. Mensen mogen uitschelden alles en dat goed vinden. Echt, klootviool
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars manquote:
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.
Wat hh zegt, doe eens normaal als mod.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Donder jij dan ook maar gelijk op
Slaat toch nergens op dit.
Haha, wat laag..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
En je hebt net zo'n hipsterbril als ik. Zullen we samen lelijk zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!
Nee joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
Wat heb ik nou weer gedaan of ben je nu aan het generaliseren ?quote:
Troll me niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En je hebt net zo'n hipsterbril als ik. Zullen we samen lelijk zijn
Ik kwam niet om te trollenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.
Ik kom in andersmans slowchat 1 omdat NB dicht is inderdaad maar NIET om er een NB 2 van te maken.. Dat sommige mensen dan zo autistisch zijn en niet tegen verandering kunnen zegt meer over hen dan over mij.. Plus het feit dat jij als mod zijnde totaaal niet ingrijpt. Ja, bij de verkeerde jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.
Zoals gezegd; die sfeer hangt daar altijd al een beetje, daar kunnen alle vaste users die daar komen tegen. Jij duidelijk niet, geen probleem verder, maar dan is het niet de beste sc voor jou om in te posten toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik kom in andersmans slowchat 1 omdat NB dicht is inderdaad maar NIET om er een NB 2 van te maken.. Dat sommige mensen dan zo autistisch zijn en niet tegen verandering kunnen zegt meer over hen dan over mij.. Plus het feit dat jij als mod zijnde totaaal niet ingrijpt. Ja, bij de verkeerde ja
bye bye @@@@ yaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg. see ya in nachtbakka
Got the hint: Stop volgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn net weg bij ons, laten we dan niet hier nu beginnen.
Ik kan veel hebben, maar als ze op mijn uiterlijk gaan bashen terwijl ze zelf gaan foto in hun fobo hebben.. slapquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gezegd; die sfeer hangt daar altijd al een beetje, daar kunnen alle vaste users die daar komen tegen. Jij duidelijk niet, geen probleem verder, maar dan is het niet de beste sc voor jou om in te posten toch?
Gebeurt soms, is niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar als ze op mijn uiterlijk gaan bashen terwijl ze zelf gaan foto in hun fobo hebben.. slap
Dit inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga nou ook gewoon weg uit dit topic dan. Komen we serieus proberen leuk mee te praten worden we van alle kanten gebasht. En daarna gaat een mod ons ook nog buitensluiten. En het ergste is nog dat ze dan even hier komen om dom te doen ook.
Die zijn nu ook wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga nou ook gewoon weg uit dit topic dan. Komen we serieus proberen leuk mee te praten worden we van alle kanten gebasht. En daarna gaat een mod ons ook nog buitensluiten. En het ergste is nog dat ze dan even hier komen om dom te doen ook.
Ben je Suri?quote:
Ik kom strakjes wel hier gewoon gezellig doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Even uithuilen bij moeders en het komt allemaal weer goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat is Hivb hoorquote:
Je zou bijna terugverlangen naar de voetbaljosti's tijd hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoef hier geen voetbal slowchat shit. Vetes, gezeik, gekanker, opmerkingen op de moderatie, gelieve allemaal daar te houden. Tevens mogen users die hier alleen maar komen trollen ook gelijk weer terug naar huis.
Gewoon lekkah gezellig. Geen gebagger. Slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |