Beste is de vbl-sc, check de cijfers maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
dit is die nieuwe beste slowchat jwt
Regels weer aangescherpt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij ook altijd zo laat op dan?
zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..quote:
Kom wat vaker langs in de VBL SC danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werken
Welke?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
Ik hou zo van de drama op FOK!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
hier wordt je tenminste niet gebandquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Niet doorvertellen..
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komquote:
Fijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mij
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komnormaal zit ik alleen in VBL/Sport. Dus niks van mee gekregen.
OMG ik heb een fanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
Heb jij een crush op mono?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |