Paintquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil hier geen gekanker he..
ik delete alle posts in het topic van users die lopen te kutten.
dit S-Vquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goed![]()
quote:
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
echt zo n nurd die hh kijk naar die foto de rol gordijn is maar 15 cm geopend.
Ik had gister weer gedronkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren in NB hebt gezeten, ga je alle SC's af?
Oh zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenMaar goed, niemand moet terug lezen.
Dat was Rens niet, nitwit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Dat was dat wijf dromenvangertje hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Nee joh, Rens deed het andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt wel, eerst DV, maar toen was ik er nog niet.. daarna was Rens het.
Shit, heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kwam ik dan in die SC terecht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was dat wijf dromenvangertje hoor
Rens deed het andersom, die linkte in de nb sc naar de vbl-sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |