Paintquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil hier geen gekanker he..
ik delete alle posts in het topic van users die lopen te kutten.
dit S-Vquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goed![]()
quote:
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
echt zo n nurd die hh kijk naar die foto de rol gordijn is maar 15 cm geopend.
Ik had gister weer gedronkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren in NB hebt gezeten, ga je alle SC's af?
Oh zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij wordt zo volgens mij nog steeds in de volle grootte ingeladenMaar goed, niemand moet terug lezen.
Dat was Rens niet, nitwit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Dat was dat wijf dromenvangertje hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gister weer gedronken.. dan doe ik wel meer gekke dingen. Nee, die Rens linkte opeens in de VBL SC naar die SC toe dus toen dacht ik ga daar ook posten.
Nee joh, Rens deed het andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt wel, eerst DV, maar toen was ik er nog niet.. daarna was Rens het.
Shit, heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kwam ik dan in die SC terecht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was dat wijf dromenvangertje hoor
Rens deed het andersom, die linkte in de nb sc naar de vbl-sc
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
dit is die nieuwe beste slowchat jwt
Regels weer aangescherpt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij ook altijd zo laat op dan?
zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij zitten alle mods er nu wel bovenop in de SC's
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..quote:
Kom wat vaker langs in de VBL SC danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uur of 3 zo'n beetje, niet zo verstandig aangezien ik 's morgens gewoon moet werken
Welke?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
Ik hou zo van de drama op FOK!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah gewoon door al die drama's de laatste tijd ect ect..
hier wordt je tenminste niet gebandquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste is de vbl-sc, check de cijfers maar
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Niet doorvertellen..
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komquote:
Fijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw geheimpjes zijn veilig bij mij
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik buiten mijn veilige, betrouwbare Fok! omgeving komnormaal zit ik alleen in VBL/Sport. Dus niks van mee gekregen.
OMG ik heb een fanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
Heb jij een crush op mono?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |