Kut woord is dat he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed geschreven ? Ik faal altijd met dat woord
Behalve als je iemand in de fik wil zetten zou ik maar gewoon een dubbele r gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed geschreven ? Ik faal altijd met dat woord
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBOquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Behalve als je iemand in de fik wil zetten zou ik maar gewoon een dubbele r gebruiken.
Ik faalquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBO
Zo ben ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u voor deze les Nederlands, die ik zeer waarschijnlijk en klaarblijkelijk heb gemist in de 1e klas van het VMBO
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Mijn ogen eten je op dus kijk niet te lang ..
[ afbeelding ]
Ik heb freaking zin in morgenquote:
Kom jij ook morgen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb freaking zin in morgen![]()
![]()
Die meet lijkt me trouwens leuk hoor, maar kost me ook te veel geld dit dat omdat jullie nachts door gaan ect
tfoe zemmel ogen en die tekening is afschuwelijk a sahbiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon geld stelen van dronken autisten zoals ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb freaking zin in morgen![]()
![]()
Die meet lijkt me trouwens leuk hoor, maar kost me ook te veel geld dit dat omdat jullie nachts door gaan ect
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je staat in mijn Fobo, en ook als achtergrond op mijn PC
u jellyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe zemmel ogen en die tekening is afschuwelijk a sahbi
Zou je hem even willen verkleinen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn boy Hooidraad to the rescuequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
♪ Droog je tranen Mono, oh Mono ♫
♫ Geef toch een glimlach cadeau, oh Mono ♪
Hooiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
♪ Droog je tranen Mono, oh Mono ♫
♫ Geef toch een glimlach cadeau, oh Mono ♪
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil hier geen gekanker he..
ik delete alle posts in het topic van users die lopen te kutten.
Mods die kanker zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gonorroequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
top!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn mattiez weer zie dus ik probeer me aan je regels te houden ok komt goed![]()
Okequote:
Iedereen is welkom tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
top!
en ga het niet al te kliekerig maken want dat is ook niet goed. Probeer het een beetje algemeen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |