quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ook al. Wtf is die mod een loser zeg serieus.. Mensen mogen uitschelden alles en dat goed vinden. Echt, klootviool
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars manquote:
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.
Wat hh zegt, doe eens normaal als mod.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Donder jij dan ook maar gelijk op
Slaat toch nergens op dit.
Haha, wat laag..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
En je hebt net zo'n hipsterbril als ik. Zullen we samen lelijk zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!
Nee joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |