Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
Geo is in topvorm OWOAOAOAOAO
Ik heb duizend posts al eens gehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik wil een keer de 1000 halen, zal niet lukken vandaag.
Maar het Fok! record verbreken lijkt me ook wel een uitdaging
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb duizend posts al eens gehaald
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerschiet niet op zo.
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die stomme mensen in die woord dingus reageren niet meerschiet niet op zo.
Ik doe meequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.
Even zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
VBL lepel topic kunnen we wel even in gaan spelen.
Ik ook al. Wtf is die mod een loser zeg serieus.. Mensen mogen uitschelden alles en dat goed vinden. Echt, klootvioolquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom ben ik zomaar uitgesloten van vbl sc
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ook al. Wtf is die mod een loser zeg serieus.. Mensen mogen uitschelden alles en dat goed vinden. Echt, klootviool
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars manquote:
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje extreem voor mijn smaak, maar vooruit, kom maar langs.
Wat hh zegt, doe eens normaal als mod.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja echt serieus.. Trollings, oké maar uitschelden goed vinden als mod? Echt een middelvinger in je aars man
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En die note komt zeker ook van jou? Echt, een dikke fucking brandende stinkkaars in je aars ZONDEr glijmiddel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh je bent wel sexy als je boos bent.
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Donder jij dan ook maar gelijk op
Slaat toch nergens op dit.
Haha, wat laag..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te lelijk om zo'n grote bek op te zetten...
En je hebt net zo'n hipsterbril als ik. Zullen we samen lelijk zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben heel lelijk inderdaad, klopt!
Nee joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit gaat je waarschijnlijk een ban opleveren. Dat hadden ze mij ook een keer geflikt toen ik klaagde over een in mijn ogen achterlijke mod.
Wat heb ik nou weer gedaan of ben je nu aan het generaliseren ?quote:
Troll me niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En je hebt net zo'n hipsterbril als ik. Zullen we samen lelijk zijn
Ik kwam niet om te trollenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.
Ik kom in andersmans slowchat 1 omdat NB dicht is inderdaad maar NIET om er een NB 2 van te maken.. Dat sommige mensen dan zo autistisch zijn en niet tegen verandering kunnen zegt meer over hen dan over mij.. Plus het feit dat jij als mod zijnde totaaal niet ingrijpt. Ja, bij de verkeerde jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet... Het ligt hem er in dat je best overal leuk mag posten als je maar je best doet.. Als je gewoon komt om te trollen heb je gewoon niets in andermans slowchat te zoeken.
Zoals gezegd; die sfeer hangt daar altijd al een beetje, daar kunnen alle vaste users die daar komen tegen. Jij duidelijk niet, geen probleem verder, maar dan is het niet de beste sc voor jou om in te posten toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik kom in andersmans slowchat 1 omdat NB dicht is inderdaad maar NIET om er een NB 2 van te maken.. Dat sommige mensen dan zo autistisch zijn en niet tegen verandering kunnen zegt meer over hen dan over mij.. Plus het feit dat jij als mod zijnde totaaal niet ingrijpt. Ja, bij de verkeerde ja
bye bye @@@@ yaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg. see ya in nachtbakka
Got the hint: Stop volgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn net weg bij ons, laten we dan niet hier nu beginnen.
Ik kan veel hebben, maar als ze op mijn uiterlijk gaan bashen terwijl ze zelf gaan foto in hun fobo hebben.. slapquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gezegd; die sfeer hangt daar altijd al een beetje, daar kunnen alle vaste users die daar komen tegen. Jij duidelijk niet, geen probleem verder, maar dan is het niet de beste sc voor jou om in te posten toch?
Gebeurt soms, is niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar als ze op mijn uiterlijk gaan bashen terwijl ze zelf gaan foto in hun fobo hebben.. slap
Dit inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga nou ook gewoon weg uit dit topic dan. Komen we serieus proberen leuk mee te praten worden we van alle kanten gebasht. En daarna gaat een mod ons ook nog buitensluiten. En het ergste is nog dat ze dan even hier komen om dom te doen ook.
Die zijn nu ook wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga nou ook gewoon weg uit dit topic dan. Komen we serieus proberen leuk mee te praten worden we van alle kanten gebasht. En daarna gaat een mod ons ook nog buitensluiten. En het ergste is nog dat ze dan even hier komen om dom te doen ook.
Ben je Suri?quote:
Ik kom strakjes wel hier gewoon gezellig doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Even uithuilen bij moeders en het komt allemaal weer goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat is Hivb hoorquote:
Je zou bijna terugverlangen naar de voetbaljosti's tijd hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoef hier geen voetbal slowchat shit. Vetes, gezeik, gekanker, opmerkingen op de moderatie, gelieve allemaal daar te houden. Tevens mogen users die hier alleen maar komen trollen ook gelijk weer terug naar huis.
Gewoon lekkah gezellig. Geen gebagger. Slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |