Geldt ook voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OkeIk ben voornamelijk actief in KLB en ONZ en qua SC dan nachtbagger.. Daar was het zo leuk.. was
. Maar hier post mono en dat deed die in NB niet dus 't geeft niet
Tof spel is dat inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik ben groot fan van Monopoly. En gister sinds TC al helemaalWat. Een. Baas
.
Oke nu stop ik
Ik heb hem al gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het begin. Totdat ze Mono zien.
bekkie jijquote:
Hij maakt nieuwe vriendkes laat hem .quote:
ik ga aangifte doenquote:
Daarom loop jij mij uit te dagen de hele tijd, je wil gewoon met mij rollen op de mat, vieze boelerquote:
Ik moet heel hard lollenquote:
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.quote:
Held die zocht ik vandaag maar kon hem niet meer vinden.quote:
k succes danquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.
Plan die shit dan in de middagquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Meh, ik moet zo slapen, morgenvroeg naar de dokter voor voetaids. Ze zijn volgens mij altijd laat.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui om te bellenGa naar inloopspreekuur.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom loop jij mij uit te dagen de hele tijd, je wil gewoon met mij rollen op de mat, vieze boeler
Wat een naare sfeer in vblquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dus.. iemand onlangs nog bellengeblazen?
Merk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet een dikke huid hebben. Ze zijn altijd gemeen tegen nieuwelingen![]()
geo wat doe jij als 24 jarige in een puber en tiener scquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet een dikke huid hebben. Ze zijn altijd gemeen tegen nieuwelingen![]()
Ik ben geen 24, al heb ik verder geen idee waarom ik hier zit. Maar Mono en Hooi zijn ook geen tienersquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
geo wat doe jij als 24 jarige in een puber en tiener sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |